PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitecheck: hostingpoint.be



Mathieu
08/02/04, 17:24
Hallo

Wat vinden jullie van
http://www.hostingpoint.be

Alvast bedankt voor tips, etc.

ThePostman
08/02/04, 17:34
Ik vind de layout en de content een erg onfproffesionele uitstraling hebben De manier hoe jullie de bezoekers aanspreken vind ik erg raar. Overigens zie ik alleen maar standaard plaatjes op jullie website staan die ik ook vind als ik met google ga zoeken.

Mathieu
08/02/04, 17:35
Wat bedoel je dan met onprofessioneel?
Wat moet er dan veranderen volgens u?

Welke vind u bijv. wel een goede site?

ThePostman
08/02/04, 17:44
1. Bezoekers teller
2. De plaatjes zijn standaard
3. De content is niet prof
4. Layout erg basic

Aantal websites die ik mooi vind:
- Citus.nl
- Rodesigned.nl
- I-magination.nl
- My-host.be
- Web4uhosting.nl
- Ifast.nl

skoop
08/02/04, 17:59
de indeling is vrij standaard, maar daardoor wel helder. Ik vind vooral dat er een gebrek aan informatie is. als ik op webhosting klik krijg ik echt alleen wat basis informatie. het is gewoon een lijstje met was basis informatie, niks om mij over te halen bij jullie te willen hosten.

als ik op webdesign klik dan is de tekst erg kort. zeker als je webdesign aanbied dan moet je jezelf verkopen. vertellen waar je op let, wat je ermee doet, liefst ook wat voorbeelden (al zijn het maar kleine screenshots).

Onder FAQ verwacht ik een lijst met vragen en antwoorden, maar ook daar weer een gebrek aan informatie. Ook al heb je nog niet veel vragen binnen gekregen dan kan je je bedenken wat voor vragen klanten stellen en dus daar alvast antwoord op geven

Het forum opent in een nieuw window (wat al erg genoeg is) maar heeft vervolgens ook alleen maar de basisvormgeving van phpBB met een ander plaatje. Het is, als je je een beetje in phpBB verdiept, niet heel moeilijk om een dergelijk forum binnen de vormgeving van de site te maken door overall_header.tpl en footer.tpl te wijzigen.

Zoals ik zei: het ontwerp is niet bijster origineel maar daardoor wel lekker helder, dus daar heb ik eerlijk gezegd niets op tegen. Ik mis alleen een heleboel informatie.

Ik hoop dat dit een beetje helpt :)

Flydesign.nl
08/02/04, 18:32
Waarom 2x een scrollbalk op de pagina? Staat beetje slordig... 1 is meer dan genoeg lijkt mij, helemaal als je alleen maar die midden in je pagina kan gebruiken.

[QWS]
08/02/04, 19:06
Op zich vind ik het design niet slecht. Kleurgebruik is redelijk, indeling te begrijpen. Aan de andere kant is ook niet erg mooi. Er staat inderdaad weinig informatie op maar er vanuitgaande dat je daar nog mee bezig bent zal ik het daar niet op afrekenen. Wel vind ik net als anderen boven mij dat het erg standaard is. En ja de twee scrollbars, dat ziet er echt amateuristisch uit..

Mathieu
08/02/04, 19:23
Ok een nieuwe site dan! :)
Bedankt!

iFast
08/02/04, 19:28
Jah dit is inderdaad een goed plan en haal dat ONBEPERKT van je site, want hier kan je in de toekomst problemen mee krijgen.

Dennis
08/02/04, 19:30
Origineel geplaatst door iFast
Jah dit is inderdaad een goed plan en haal dat ONBEPERKT van je site, want hier kan je in de toekomst problemen mee krijgen. Unl. bandwidth zal inderdaad problemen veroorzaken bij het verhuizen naar eigen colo-ruimte etc.

Site vind ik persoonlijk niet zo mooi.

sjaakstaal
10/02/04, 17:47
Origineel geplaatst door The Postman
1. Bezoekers teller
2. De plaatjes zijn standaard
3. De content is niet prof
4. Layout erg basic

Aantal websites die ik mooi vind:
- Citus.nl
- Rodesigned.nl
- I-magination.nl
- My-host.be
- Web4uhosting.nl
- Ifast.nl

Op zich mooi ja, ware het niet dat er vette templates tussen zitten en laten we het gebruik daarvan maar niet stimuleren want dan is het helemaal gedaan met de originaliteit :(

ThePostman
10/02/04, 18:21
Origineel geplaatst door sjaakstaal


Op zich mooi ja, ware het niet dat er vette templates tussen zitten en laten we het gebruik daarvan maar niet stimuleren want dan is het helemaal gedaan met de originaliteit :(

Citus.nl geen template
Rodesigned.nl geen template
I-magination.nl geen template
My-host.be geen template
Ifast geen template

Misschien web4uhosting alleen.

®on
10/02/04, 18:26
Origineel geplaatst door The Postman

Misschien web4uhosting alleen.
Ook niet, is gemaakt door deepvision.nl. Heeft een beetje een template look, maar is het niet.

Andrew
10/02/04, 18:52
Origineel geplaatst door headout

Ook niet, is gemaakt door deepvision.nl. Heeft een beetje een template look, maar is het niet.

Klopt :)

Undo
10/02/04, 19:14
Hm, erg standaard en saai, kan zakelijker en orgineler, meer kleur, je moet meer durven...;)
:)"Traffiek" haha, wel grappig.
Kort: Wit wegwerken en meer durven apart te zijn.

sjaakstaal
10/02/04, 21:48
Origineel geplaatst door The Postman


Citus.nl geen template
Rodesigned.nl geen template
I-magination.nl geen template
My-host.be geen template
Ifast geen template

Misschien web4uhosting alleen.

Mijn excuses, de sites hebben dan alleen een template look.
Dit vond ik bij My-host.be en web4uhosting.
Verder vind ik Rodesigned.nl wel erg mooi.

ThePostman
10/02/04, 21:56
Origineel geplaatst door headout

Ook niet, is gemaakt door deepvision.nl. Heeft een beetje een template look, maar is het niet.

Dat bedoel ik maar...

DaVaRiOuS
12/02/04, 19:10
de server is nogal zwaar sloom te noemen!
ennuh heb hem 1x kunnen bekijken waarna hij direct "De pagina kan niet worden weergegeven." weergeeft...

maar uhh vindt de site eerlijk gezegd nogal brak en onprof. en totaal niet zakelijk, de text die op de website staat is ook nog eens niet klantgericht.
ik denk dat we hier te maken hebben met iemand die iets wil maar het helaas niet inzich heeft?

hiermee wil ik jou (mathieu) niet afkraken, maar aan jou houding hier op het forum te zien en je text op je website heb ik het idee dat je net komt kijken (kwa leeftijd en in de internet branche).

maar ik zou zeggen, blijf oefenen!

Trancoded
16/02/04, 22:40
Volgens mij heeft hij zich wat laten inspireren door http://www.priorweb.be of is het maar een gedacht :)