PDA

Bekijk Volledige Versie : sexnamen+content



Bramiozo
08/02/04, 12:19
Aloha,

Stel ik wil,
sexbrowser.net
picture-gallery.net
e-sex.cd // laat de appraisal hiervoor maar zitten, dit krijg je er dan
gewoon bij :)
e-sex.ws // idem ;)
hardcorebitches.net

verkopen met betreffende inhoud en uitgaande van slechts 42-142 hits/dag . Hoeveel zou ik kunnen vragen ?

Viele danke,

Bram

belookgratis
08/02/04, 13:44
Niet veel denk ik. Zulke sites zijn alleen veel waard als er goede content opstaan en/of veel bezoekers trekken. Daarbij zijn het ook niet zulke goede domeinnamen.

Bramiozo
08/02/04, 14:14
Ik begrijp het, ik begreep het eigenlijk al, maar aan welk prijsbereik moet ik hier denken ?
Er is 1 gekochte template gebruikt, alles is verder in elkaar geflanst door moi.

wdv
08/02/04, 14:39
Het lijkt er op dat die content van andere sites komt of zie ik dat verkeerd?

Bramiozo
08/02/04, 14:46
De afbeeldingen komen uiteraard van andere sites, deze gratis content kan wekelijks worden geupdate, de dienst die je eigenlijk verleent is al deze content op 1 lokatie aanbieden, het zijn in principe allemaal intro-galleries, verder krijg je commissie over eventuele tel-net activiteiten.

Verder is het toch echt zelf gemaakt.

wdv
08/02/04, 14:48
Nee oke, ik dacht eerst dat je bedoelde dat je al die content op een eigen server had.

belookgratis
08/02/04, 15:23
Denk dat je per domein tussen de 25 en 50 euro kan krijgen. Maar het is maar net wat een gek ervoor wil geven.

Bramiozo
08/02/04, 15:24
nehhh, dat was me iets te veel werk ;) .

p.s. en mijn buurmeisje wou niet op de foto

.ok, bedankt..belookgratis

Bramiozo
29/02/04, 17:46
De situatie is ietwat gewijzigd;

content is nu gewoon openlijk beschikbaar, geen member-zooi..alles via commissie..

stats op : http://beginnerguides.com.server6.firstfind.nl/usage/

De site + namen == hoeveel ongeveer ?

Sorry voor de bump...maar ik vind het toch beter dan een nieuwe topic starten :) .

root
01/03/04, 09:30
e-sex.ws zonder site 50 euro