PDA

Bekijk Volledige Versie : PCgamers.be?



LastManStanding
08/02/04, 11:27
Hallo,
U kent misschien Speirs al op dit forum. Hij werkt samen met mij aan een fansite community. Onze eerste gaat over battlefield:vietnam maar meer info over dat kunt u hier (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=39314) vinden.

We zijn echter nog op zoek naar een domein naam en we willen u adverteren op onze site in ruil voor 1.

Als u geintreseert ben dan stuur me een e-mail naar LastManStanding_dz@hotmail.com .

Ik dank u nu al voor uw medewerking.

wdv
08/02/04, 13:05
Kunnen jullie die 15 euro per jaar niet met zijn 2en opbrengen dan?

LastManStanding
08/02/04, 13:36
Dat zou zeker kunnen. Maar we hebben dingen liever gratis dan ze zelf te betalen. En Zo kunnen we andere mensen sponseren en dan heeft iedereen zijn plezier.

Raptor
08/02/04, 14:50
Ik heb liever ook alles gratis, maar zo werkt het niet. :D

LastManStanding
08/02/04, 14:56
Tja, ik ben er nu ook serieus over aan het nadenken om misschien hem toch maar zelf te betalen.


Of er moet iemand met een aantrekkelijk voorstel komen en dan komen we er misschien toch makkelijk van af ;) .

Iemand met een aantrekkelijk voorstel?

justin
08/02/04, 16:16
Ik kan u tijdelijk voor 0 euro een .nl domein naam leveren

Rik-edit: jij mag helemaal niks aanbieden, je hebt niet eens een bedrijf meneer....laatste waarschuwing

LastManStanding
08/02/04, 16:18
Sorry, maar we willen geen .nl domein. Toch bedankt voor uw aanbod maar ik zal het moeten neerleggen.

justin
08/02/04, 16:19
Wat voor extensie wilt u dan ?

LastManStanding
08/02/04, 16:23
.be zouden we willen.

ThePostman
08/02/04, 16:54
Nl domeinnaam is 5 euro per jaar. :s met zijn tweeën: 2.50 per jaar. Maja als je be wilt is het net iets duurder.

LastManStanding
08/02/04, 17:16
Kijk de kosten delen zou gewoon niet makkelijk zijn aangezien hij in nederland woont en ik in België. We verzinnen wel een manier. waarchijnlijk ga ik het zelf betalen. Toch bedankt voor de reply's mensen.

R3diensten
13/02/04, 22:23
Origineel geplaatst door LastManStanding
Kijk de kosten delen zou gewoon niet makkelijk zijn aangezien hij in nederland woont en ik in België. We verzinnen wel een manier. waarchijnlijk ga ik het zelf betalen. Toch bedankt voor de reply's mensen.

hoezo gaat dat niet moeilijk? die kaaskop stuurt het helft naar belg, en die belg betaalt het aan de registrar!!!! dat was moeilijk ;)

ps....anders werk je maar voor dat gled