PDA

Bekijk Volledige Versie : Webmaster gezocht



GoEsCrAzY
07/02/04, 21:27
Voor de webmasters,

Ik ben eigenaar van een gamesite (http://www.gamemaniac.be)
Wij zijn van plan om een geheel nieuwe website te laten ontwikkelen, die veel overzichtelijker is, praktischer en met een betere layout.

Daarom willen wij beroep doen op een goede webmaster die een goede dynamische gamesite wilt maken. (voldoende kennis van php en sql).

De webmaster zou wel gratis moeten werken. Maar hij wordt dan wel webmaster van een toekomstige grote site. Adverteerbureau's hebben al contact met ons opgenomen om contracten af te sluiten om onze site groot te maken.

We zoeken dus iemand die geintereseerd is om een gamesite 'gratis' te ontwikkelen, en die het ziet zitten om een permanente webmaster-taak op zich te nemen.
Wij hopen dat iemand dit avontuur ziet zitten!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Admin http://www.gamemaniac.be

Galactus
08/02/04, 01:52
wat voor scripts zouden er gemaakt moeten worden ?

GoEsCrAzY
08/02/04, 02:05
nieuwsscripts, reviews, previews, specials, downloadscript, memberscript (om te registreren en in te loggen), cheatsscript, archiefscript, screenshotsscript, nieuwsbriefscript, votescript en forum.

Is wel een grote brok, maar is ook nodig voor een gamesite goed uit te bouwen

Galactus
08/02/04, 02:22
dat is veel ja, heb je ook een deadline ?

GoEsCrAzY
08/02/04, 02:24
niet echt, een 3/4 tal maanden ongeveer. Omdat het zoveel is ook :). Dan kan de scripter er rustig aan werken.

Rik
08/02/04, 02:24
Origineel geplaatst door GoEsCrAzY
Adverteerbureau's hebben al contact met ons opgenomen om contracten af te sluiten om onze site groot te maken....


Verklaar u nader ....
Hoe bedoel je dit ?

GoEsCrAzY
08/02/04, 02:26
adverteerbureau's hebben contact met ons opgenomen, dat onze site in hun database worden opgenomen. En via die hoofdsite van dat adverteerbureau, zullen wij procenten commisie ontvangen van de totale omzet en wordt er door dat bedrijf reclame gemaakt van onze site.

skoop
08/02/04, 13:20
heb je er wel eens aan gedacht om een standaard script te gebruiken, postNuke ofzo?

TMourik
08/02/04, 13:36
edit:
ik las het verkeerd, sorry maar voor niks gaat de zon op

GoEsCrAzY
08/02/04, 13:39
Origineel geplaatst door skoop
heb je er wel eens aan gedacht om een standaard script te gebruiken, postNuke ofzo?
We draaien nu een standaard script: Php-Nuke. Maar omdat je hier vastzit met een bepaalde lay-out willen wij een andere website laten maken.

iMac
08/02/04, 14:40
Als je er goed werk van maakt als webmaster kan dit het startshot zijn voor een carriere.

ardoi
10/02/04, 22:42
Heb je net een e-mail gestuurd zonder topic ... men mates waren me aan het puchen om snel te zijn ... Als je hem gemist hebt laat het ma weten.


realy pro at work ;)

Anestheologist
11/02/04, 14:51
Jammer dat het gratis is.

Anders kon ik u bepaalde diensten aanbieden.

GoEsCrAzY
11/02/04, 15:26
Ardoi, bedankt voor je mail! ;).

Heb de mail aangekregen! Ik mail je zo snel mogelijk terug.
Thanks! ;)

@ Anestheologist:

Ik vind dit ook spijtig, maar het kan gewoon niet anders. We hebben geen budget om dit allemaal te bekostigen.

Ik wou dat het ook anders kon, maar daar is niets aan te doen ;).

Anestheologist
11/02/04, 15:39
Ja begrijp ik hoor.

sux6 met je site.

MaVeR Larry
12/02/04, 15:16
Ja jammer dat het gratis moet! Ik heb nog een nieuwe outo nodig!! ;-)

Suc6 mesnen,
MaVeR

microwereld
27/08/07, 12:49
Ber|Art edit: Topic is van 2004 :(