PDA

Bekijk Volledige Versie : Warning



Xevor
06/02/04, 15:30
Ik heb nu een warning level van 5 en mijn topic is gesloten, maar waarom? Wat maakt het nou uit of je over een week of nu een topic opent? Sorry hoor, maar ik zei toch dat ik hier niet was gekomen om ALLEEN te adverteren. Ik was daar niet eens van plan zoals ik zei. Ik heb ook de regels gelezen om er zeker van te zijn of het mag één dag na registratie om te adverteren en het stond nergens dat het niet mocht. Daarom vind ik het niet echt terecht dat ik een warning heb gekregen. Topic gesloten maakt voor mij niet uit, maar ook nog een warning geven vind ik nergens op slaan.

Rik
06/02/04, 15:55
Origineel geplaatst door Xevor
Ik heb nu een warning level van 5 en mijn topic is gesloten, maar waarom? Wat maakt het nou uit of je over een week of nu een topic opent? Sorry hoor, maar ik zei toch dat ik hier niet was gekomen om ALLEEN te adverteren. Ik was daar niet eens van plan zoals ik zei. Ik heb ook de regels gelezen om er zeker van te zijn of het mag één dag na registratie om te adverteren en het stond nergens dat het niet mocht. Daarom vind ik het niet echt terecht dat ik een warning heb gekregen. Topic gesloten maakt voor mij niet uit, maar ook nog een warning geven vind ik nergens op slaan.

1 opmerking:

Je kwam niet om te adverteren, maar doet het toch maar !!!
+ ik heb het je nog aangegeven bij je 8e post, GA NIET meteen adverteren nu !!, en je doet het toch ??????

Vandaar mijn ingreep...

Xevor
06/02/04, 16:01
Nee ik kwam in het begin niet om te adverteren, maar toen ik zag dat ze hier layouts aanbieden wou ik dat ook.



Slim om aan te kondigen
Zo werkt het hier dus NIET...
Het forum is niet bedoeld om te adverteren meneer
Gebruikers die ook op de rest van het forum een bijdrage leveren hebben de mogelijkheid om ook te adverteren...

Blijkbaar vindt jij het forum alleen interessant om te adverteren, en dat zal niet gebeuren




Als u maar weet dat het niet de bedoeling is om op deze manier gebruik te maken van het forum, that's all


Ik zie nergens een post van je waarin staat dat ik nu niet moest adverteren. Als je dat had gepost had ik niet nu geadverteerd, maar het stond er niet en in de regels staat ook niet dat je niet 1 dag na registratie mag adverteren.

Rik
06/02/04, 16:07
Origineel geplaatst door Xevor
Nee ik kwam in het begin niet om te adverteren, maar toen ik zag dat ze hier layouts aanbieden wou ik dat ook.





Ik zie nergens een post van je waarin staat dat ik nu niet moest adverteren. Als je dat had gepost had ik niet nu geadverteerd, maar het stond er niet en in de regels staat ook niet dat je niet 1 dag na registratie mag adverteren.

Ik zal het nog één keertje voor je uitleggen:

Dit forum is bedoeld om over ALLES wat met webhosting te maken heeft te praten. Zowel Webhostingbedrijven als eindgebruikers komen hier samen om zaken te bespreken en probleempjes op te lossen...
Om de vaste gebruikers een mogelijkheid te geven ook af en toe een aanbieding te doen us het advertentieforum er gekomen.

WHT is niet opgezet om PUUR zaken aan elkaar aan te bieden, iets waar jij vanaf de eerste post mee bezig was...
Als je dan vervolgens maar gaat zoeken naar zaken waarop je kunt reageren om maar boven de 10 posts uit te komen, dan zeggen wij HO.... daar is het NIET voor bedoeld...

Nu kunnen wij daar hele discussies over gaan voeren hier, maar dit is nu eenmaal het beleid, een beleid dat ik niet heb verzonnen, maar waar ik wel voor 100% achter sta...

Zouden we dit niet zo aanpakken, dan zou WHT nooit zijn geworden wat het vandaag de dag is ;)


Ik hoop gewoon dat je nog veel plezier aan het forum gaat hebben, en dit zo snel mogelijk vergeet, is niet iets om je verder heel druk om te maken toch ?

Xevor
06/02/04, 16:11
Ok sluit topic maar.. Je hebt gelijk.