PDA

Bekijk Volledige Versie : Sport domeintje



domeinverkoop
06/02/04, 09:35
Hallo Peeps,

Wat vinden we van deze sportnaam?

kickboxen.be

Alle extensies zijn vergeven. Iemand misschien ideetje over de waarde of ideetje om er iets mee toe doen?
Vidn het zelf een leuke naam, meeste sporten zijn toch wel allemaal al een tijdje vergeven.
Hoor graag de reacties!

Alvast bedankt mensen!
Cheers!

Johant
06/02/04, 11:13
Kweenie hoe populair die sport is in belgië.n Maximaal € 20.- denk ik

domeinverkoop
06/02/04, 11:27
de populariteit weet ik niet, alleen alles extensies goed vergeven.
Mooie naam voor een kickboxgala of iets dergelijks. De waarde ervan weet ik ook echt niet, krijg vanzelf wel bieders. Maar meer dan 20E acht ik hem zelf zeker wel:) Zal eens bekijken in de komende dagen of het ook nog een beetje traffc heeft.
Maar tnx voor je insteek.

rq
06/02/04, 14:07
Ik vraag me werkelijk af waarom jij steeds Appraisals blijft openen terwijl je bij elk domein je mening al klaar hebt liggen. Als je daarvoor topics opent kun je ook gewoon een papegaai nemen. (wel iets duurder)

Maargoed: Ik denk 100-150 euro.

domeinverkoop
06/02/04, 14:20
juist RQ, ik kan ook wel 20E zeggen voor abc.com..de appriasal van jou waardeer ik dus. heb niet mijn mening klaarliggen maar wel een idee dat die meer waard is dan 20 Euro.

thomas911
06/02/04, 14:50
als kickboxen net zp populair is/word als in nederland is hij inderdaad veel meer waard dan 20 schamele euro's als ik jouw was had ik ff gewacht met verkopen en kijken wat de traffic doet deze maand je kan hem daarna altijd nog verkopen.

domeinverkoop
06/02/04, 18:05
Bedankt voor de reacties mensen!!
zeker meer dan 20 Euries en neem de 150 Euro wel aan als mikpunt.
Bedankt RQ! mon ami:)