PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht hostingprofessionals



PlugInInfo
05/02/04, 23:35
Gezocht hostingprofessionals

Voor HostWise V3 (nu in de maak bij Rodesigned) zoek ik een aantal leden voor het HostWise Panel.

Het idee van het HW Panel is als volgt: Een aantal professionals geeft zijn mening over verschillende aspecten van hosting en hun ervaring in de hostbizz. Deze meningen, ervaringen en tips wil ik vervolgens verwerken in mijn artikelen.

Het resultaat hiervan is dat artikelen veel minder statischer en veel interessanter zijn. Het is tenslotte veel leuker om verschillende professionals te horen dan alleen de mening van de schrijver. Je zou het kunnen vergelijken met een krantenartikel. Er komt zelden alleen de mening van de schrijver in voor. Altijd wordt er naar de mening van een insider gevraagd.

De praktijk is als volgt: Ik stel per (oud) artikel een e-mail op. In mijn e-mail stel ik naar aanleiding van het artikel jullie een aantal vragen en vraag of jullie nog op- of aanmerkingen hebben. Deze verwerk ik vervolgens in mijn artikelen.

In het begin zal het wat tijd kosten. Maar als alle artikelen eenmaal zijn behandeld, wordt het minder. Er komt tenslotte niet elke maand een artikel bij.

Hoewel deelname aan het panel geheel op vrijwillige basis is, krijg je er wel iets voor terug. In ruil voor de deelname in het HW Panel krijgt iedere deelnemer een link op HostWise (in de colofon) en als jouw mening, tips e.d. in een artikel worden verwerkt zal jouw naam en een link naar de host in worden opgenomen. Kortom gratis publiciteit.

Iedereen die zich in wil zetten voor hosting-informatievoorziening en bovendien ook nog in is voor gratis PR, kan via e-mail contact met mij opnemen. In deze mail dient kort een motivatie, functieomschrijving en ervaring met hosting te staan.

Mochten teveel mensen zich aanmelden, dan zal ik moeten selecteren.

Met vriendelijke groet,

PlugInInfo
06/02/04, 14:46
Tot nu toe hebben twee kandidaten zich aangemeld, meer panelleden zijn welkom. Kom op mensen, zoveel tijd kost het nu ook weer niet!

Dennis
06/02/04, 14:50
Je kunt wel contact met mij op nemen :)

PlugInInfo
06/02/04, 14:53
Origineel geplaatst door DennisCitus
Je kunt wel contact met mij op nemen :)
Oke, bedankt! Nog meer kandidaten? :)

paas
06/02/04, 14:58
We kunnen het eens proberen.
Voeg mij maar toe.

wdv
06/02/04, 15:05
Thijs,

Neem gerust contact met me op, ik vind HostWise een goed initiatief, dus ik werk er graag aan mee :)

iFast
06/02/04, 20:16
Ja, neem maar contact met mij op. Ik ben hier ook wel in geinteresseerd.

PlugInInfo
07/02/04, 18:44
Bedankt voor jullie reacties! Iedereen die zich heeft aangemeld krijgt binnenkort van mij verdere informatie.

Rik
07/02/04, 18:49
Ook ik voel mij vereerd een bijdrage te mogen leveren ;)

TMourik
07/02/04, 19:15
heb ik ook wel interesse hierin, neen maar contact met me op.

Met vriendelijke groet,

T. Mourik
ICT Trend

mabit
09/02/04, 16:26
Ja ik wil best helpen hoor, zit wat meer in de windows hoek en wat minder in de *nix hoek mocht dat interessant zijn dan hoort ik het wel

PlugInInfo
09/02/04, 20:02
Nogmaals bedankt voor de reacties. Aanmelden voor het HW Panel kan niet meer, er zijn inmiddels genoeg kandidaten.