PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner gezocht



olafber
04/02/04, 18:41
Hallo,

Ik ben nu nog een klein resellertje.
Ik wou eerst wat ervaring vandaar dat ik een klein resellerpakket heb genomen van 70 gb en 3 gig. Nu zou ik graag doorgroeien. Maar ik denk niet dat het voor mij verstandig is om het alleen te doen. Daarom zoek ik een partner. Iemand die wat ervaring heeft. Zelf heb ik een tijdje voor een andere hoster gewerkt dus ik heb zelf ook al wat ervaring.
Voor meer informatie graag MSN op PM.

MSN: Olaf@hostplanet.nl

Groetjes Olaf,

Raptor
05/02/04, 15:40
Een tijdje geleden postte je dit:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=36951

Leandros
05/02/04, 17:41
Ja, voordat iemand met je in zee gaat is die denk wel benieuwd waarom die 'andere partner' er uit is gestapt...

olafber
05/02/04, 18:00
Ja inderdaad had ik al een aanvraag gedaan.
Toen reageerde iemand die ik al eerder kende op MSN.
En we waren een eind gekomen. Tot een week geleden liep alles goed.
Maar omdat hij via prive omstandigheden onmogelijk door kon gaan heb ik besloten om opnieuw naar een partner opzoek te gaan

RonZo
05/02/04, 18:10
Privé omstandigheden is een zeeeeeeeeeeeeeeeer rekbaar begrip :p

chester
05/02/04, 18:13
Ondanks dat onze doelgroep waarschijnlijk een heel eind uit elkaar liggen ben ik toch benieuwd wat je precies bedoelt met je samenwerking.

Heb je het dan over het verlenen van service?

Ik denk dat je maar net iemand moet treffen die op dezelfde golflengte zit qua doelgroep etc. en die geen moeite heeft met US servers.

olafber
05/02/04, 18:54
Ja, kijk ik ben nu heel klein. Maar ik zou graag samen met iemand een Bedrijf starten. Ik heb nu nog geen KvK.
En ik wil van VS af het is gewoon shit ik wil dan ook graag NL servertjes.
Hoop dat het wat duidelijker is geworden.

olafber
05/02/04, 18:56
En Ronzo je grappen mag je achterwegen laten! Het was niet zo leuk waarom hij moest stoppen

Andrew
05/02/04, 18:57
En je zoekt een partner die veel geld heeft of wat? :p omdat je graag NL servertjes wilt...

[Elwin]
05/02/04, 19:05
verwacht je dan van deze partner dat hij degene is die gaat investeren in het bedrijf of heb je zelf daar ook mogelijkheden voor ?

olafber
05/02/04, 20:09
Uiteraard zal ik zelf ook geld inleggen Dit lijkt mij vrij logisch maar ik had volgens mij in mijn bericht staan neem contact op via MSN of email want ik post meeste niet graag op een openbaar forum!

RonZo
05/02/04, 20:13
Origineel geplaatst door olafber
En Ronzo je grappen mag je achterwegen laten! Het was niet zo leuk waarom hij moest stoppen
Het was niet als grap bedoeld anders had er wel :D gestaan.
Als de reden van stoppen een trieste situatie is dan kun je dat best wel mededelen, al dan niet in bedekte vorm. Dat geeft dan ook wat meer vertrouwen in jouw verhaal. Want eerlijk gezegd heb ik daar zo mijn bedenkingen bij.

olafber
05/02/04, 20:30
Nou als je erop MSN naar vraagt vind ik alles oke. Maar op een forum lijkt mij niet zo leuk. Maar goed ik snap je wel een beetje..

robbie
05/02/04, 20:50
Origineel geplaatst door RonZo

Het was niet als grap bedoeld anders had er wel :D gestaan.
Als de reden van stoppen een trieste situatie is dan kun je dat best wel mededelen, al dan niet in bedekte vorm. Dat geeft dan ook wat meer vertrouwen in jouw verhaal. Want eerlijk gezegd heb ik daar zo mijn bedenkingen bij.

Ik ben er pas net hoor maar heb naast mijn inmense aantal van 7 posts wel een heleboel gelezen hier op het forum, en ik krijg de indruk dat er uberhaupt niet veel vertrouwen heerst onder de gebruikers hier....

heeft dat een reden? wordt er zoveel belazerd? en waarom is iedereen hier zo streng voor elkaar?

olafber
05/02/04, 21:26
Internet is Internet... Tja... vertrouwen doet de een makkelijker dan de ander maar je moet altijd goed nadenken!

Pantsy
05/02/04, 21:27
Al me PM bekeken toevallig?

olafber
06/02/04, 17:16
Jazeker:) Ik heb zeker gelezen Maar heb je MSN ?