PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan dit in nederland ?



dutchheaven
04/02/04, 16:36
Hoi ik heb nu een hostingaccount in amerika met de volgende specs:

Disk Storage (Web + DBs + Mail) 500 MB
Traffic / Month 50 GB
Mailboxes (POP3 / IMAP) 500
Databases (mySQL / postgreSQL) 50
PHP 4
Perl 5 (CGI-BIN)
Frontpage Extentions 2002
Apache ASP
Server Side Includes
ImageMagick & GD
24/7 FTP Access
SSH for FTP & Mail
SSH Shell *
Unlimited Subdomains *
Shared SSL
WebMail (Horde IMP)
WebControlPanel (Plesk SA) [DEMO]
WebTrafficAnalyzer (Webalizer) [DEMO]
Usage Statistics
Downloadable Apache Logs (Raw Logs)
Password Protected Directories
Custom Error Pages
Daily File-Backups (7 day rotation)
UPS & Diesel Backup Generator
Multiple Internet Connections **
Detailed Online Trouble Ticketing
24/7 Support (FAQ, E-Mail, ICQ, VoiceMsg., Emerg.SMS)
24/7 Network & Server Monitoring

Alleen is dit nu ook in nederland mogelijk voor minder dan $6,95 per maand ?

RobTD
04/02/04, 16:48
50GB voor minder dan 9 euro is errug goedkoop. Zul je waarschijnlijk niet in Nederland vinden omdat het traffic hier nu eenmaal duurder is dan in Amerika...

Savvas
04/02/04, 16:55
Origineel geplaatst door dutchheaven

Alleen is dit nu ook in nederland mogelijk voor minder dan $6,95 per maand ?

- Je wilt nog goedkoper dan $6.95 per maand??? Werkelijk :(
- Zoiets zul je hier zeker niet vinden

dutchheaven
04/02/04, 17:01
ok dank jullie wel, ach de prijs is oke, maar ik vroeg me af of de snelheid uitmaakt of het in usa of in NL is. ik neem aan val wel, dus vandaar eens aan het kijken of dit in nl mogelijk was, maar nee dus

Savvas
04/02/04, 17:10
Origineel geplaatst door dutchheaven
ok dank jullie wel, ach de prijs is oke, maar ik vroeg me af of de snelheid uitmaakt of het in usa of in NL is. ik neem aan val wel, dus vandaar eens aan het kijken of dit in nl mogelijk was, maar nee dus

Je kan rekenen op zo'n €50,- per maand voor de hoeveelheid traffic in een kwalitatief hoogstaand netwerk in Nederland (wel te verstaand met goede service en faciliteiten ook..)

Websspace
04/02/04, 19:53
Het verschil tussen een (degelijke) server in Amerika of Europa is miniem... hoogstens een paar milliseconden. En in Amerika is het idd veel goedkoper, dus voor mij was de keuze snel gemaakt :-)

Pointer
07/02/04, 01:31
Dat is wel erg goedkoop,

Ik denk dat hier voor $6.95 en minder niet zal vinden.

yann1ck
08/02/04, 21:13
inderdaad zal je niet makkelijk vinden NL servers zijn duurder

Dennis
09/02/04, 09:04
Origineel geplaatst door Websspace
Het verschil tussen een (degelijke) server in Amerika of Europa is miniem... hoogstens een paar milliseconden. En in Amerika is het idd veel goedkoper, dus voor mij was de keuze snel gemaakt :-) Een paar ms? Alsof je het op je hand kunt tellen? 30 <> 150 is geen paar milliseconden maar gewoon een factor 5.

4EuroHosting
09/02/04, 09:26
Origineel geplaatst door DennisCitus
Een paar ms? Alsof je het op je hand kunt tellen? 30 <> 150 is geen paar milliseconden maar gewoon een factor 5.

Wat is het verschil tussen 1,5 tiende van een seconde en 3 honderste van een seconde ?

De meeste surfers zitten op breedband, dat merk je echt niet.
Wat volgens mij veel belangrijker is , is de snelheid van de server.

Wij hadden vroeger een aantal Cobalt Raq2's. Toen we die vervingen door P4 servers was er een duidelijk verschil qua snelheid merkbaar. Zeker sites die gebruik maakten van PHP & MySQL.

Als je een download-site hebt in NL of BE ga je wel degelijk een verschil merken tegenover die VS servers, maar voor een doorsnee site met enkele plaatjes op een pagina merk je het verschil nog nauwlijks.

Domenico
09/02/04, 12:33
Origineel geplaatst door 4EuroHosting
Als je een download-site hebt in NL of BE ga je wel degelijk een verschil merken tegenover die VS servers.

Vaak is een mirror site in de VS vele malen sneller dan een mirror site in Nederland. Dit kan uiteraard meerdere oorzaken hebben maar je stelling is wel onjuist natuurlijk.

4EuroHosting
09/02/04, 12:41
Ik bedoelde je eigen site op een server met veel downloads op.