PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkoop en supersnel !!!



the_progress
04/02/04, 15:30
Hallo iedereen,

Mijn naam is Willem en ik ben webdesigner en ben altijd continu aan het zoeken naar de meest optimale webhosting voor mijn klanten.

Nadat ik eerder wat negatieve ervaringen heb opgedaan (die ik ook eerder heb gepost op dit Forum), wil ik er nu iedereen op wijzen dat ik een superfijne webhoster heb gevonden. Want ik vind, als je negatieve berichten over bedrijven wil plaatsen, dan moet je ook positieve berichten plaatsen als je een keer wél een fatsoenlijk bedrijf vindt.
Het is een klein bedrijf in Eindhoven en ik heb gemerkt dat ze zeer flexibel zijn.

Het bedrijf biedt domeinregistratie+hosting als 1 goedkoop pakket aan en is klantvriendelijk. En niet te vergeten goedkoop !

Dus wees geinformeerd: als je domeinregistratie + hosting zoekt, kijk dan ff hier, dan stoot je je neus niet:

Aanrader: http://www.webhostingtalk.nl

timmeh
04/02/04, 15:35
Iets in mij zegt dat jij zelf van probu bent.

the_progress
04/02/04, 15:40
Timmeh,

als je het persé wilt weten, ik werk bij http://www.homepager.net/
Wij verzorgen websites e.d. maar geen hosting en domeinregistraties...

Dus nee, ik werk niet bij probu.

4EuroHosting
04/02/04, 15:51
Origineel geplaatst door timmeh
Iets in mij zegt dat jij zelf van probu bent.

Ik had die indruk ook.
Dit was zijn eerste post en toch zet hij dit in zijn bericht:


Nadat ik eerder wat negatieve ervaringen heb opgedaan (die ik ook eerder heb gepost op dit Forum)

the_progress
04/02/04, 15:56
wat zijn jullie allemaal wantrouwend zeg... Ik wil alleen collega-webdesigners wijzen op een goede webhoster...

zal ik noooooooooit meer doen hoor...

zoals 10.000 andere mensen heb ik meer aliasses, ik ben een aantal weken niet meer op het forum geweest en heb mijn oude nicks gedelete. The_Progress is mijn nieuwe vandaar dat het mijn eerste berichtje was...

Maar vergeet mijn bericht maar... (zucht)

wdv
04/02/04, 16:11
the_progress, het is alleen maar opvallend dat de user "Probu_Online" zich ook vandaag aangemeld heeft op WHT ;)

the_progress
04/02/04, 16:18
lol :)

ik wil mezelf niet nogmaals hoeven te verdedigen hoor, maar als je het echt wil weten, ik heb vanmiddag een mailtje naar Probu Online gestuurd om te vertellen dat ik een goede recentie wilde plaatsen op dit forum (zodat ze even konden kijken).

Wellicht vonden ze het Forum zo aantrekkelijk dat ze zich hebben aangemeld.

:)

lol :)

Johan-nl
04/02/04, 16:25
Probu_Online
the_progress

Er zit daar beneden een knopje.....

| IP: Opgeslagen :X :X ;)

superior-is
04/02/04, 16:31
Juist!

En jullie delen zeker de internetverbinding. Tot ziens!