PDA

Bekijk Volledige Versie : Hermanberghuis.nl



Youri
02/02/04, 20:35
Herman is hartstikke bekend bij idols als een loser.
Hij krijgt alles voorelkaar, en heeft zelfs een liedje met Johan Vlemmix.
Zondag wordt de clip opgenomen en wie weet gaat hij de top 40 halen!
Het liedje is al te luisteren op www.johanenherman.nl

Ik heb hermanberghuis.nl in mijn bezit, en ben benieuwd naar de waarde.

Ik moet het er nog met herman over hebben of het zijn Officiele website word, of een FAN site.

Johan-nl
02/02/04, 21:00
Origineel geplaatst door Youri
Herman is hartstikke bekend bij idols als een loser.
Hij krijgt alles voorelkaar, en heeft zelfs een liedje met Johan Vlemmix.
Zondag wordt de clip opgenomen en wie weet gaat hij de top 40 halen!
Het liedje is al te luisteren op www.johanenherman.nl

Ik heb hermanberghuis.nl in mijn bezit, en ben benieuwd naar de waarde.

Ik moet het er nog met herman over hebben of het zijn Officiele website word, of een FAN site.

"ben benieuwd naar de waarde"

Ik denk dat het je al snel zn 3 a 4 honder euro
GAAT kosten na de eerste brief van de *Idols* Advocaat! :rolleyes:


PS: ik heb ervaring :mad:

Youri
02/02/04, 21:12
Waarom zal ik een domein met een naam niet mogen registreren?
Dat staat toch vrij?
Ik moet wel eerst toestemming van hun hebben voordat ik ook echt een site maak.
Maar tot die tijd profiteer ik lekker van de bezoekers, die op de gok naar de site komen.

Johan-nl
02/02/04, 21:19
INFO UIT EEN OUDE THREAD:
---------------------------------
Over rechtzaken gesproken.
Ik krijg weer tranen in mijn ogen als ik hier aan denk...

Ik had rond dec. 2002 een domeinnaam geregistreerd van een persoon uit
Idols. Dit was na dit ik hoorde dat hij ook een platencontract kreeg.

Ik zag ik de whois: Vrij
Dus ik denk laat ik eens aardig zijn en registreer dat domein, stuur vervolgens die persoon via Idols een email dat ik hem feliciteer met zijn platencontract en dat hij dat domein + hosting kostenloost van mij krijgt. Bedankje? vergeet het maar. Kreeg een horde advocaten achtermij aan. (een die elke fax en brief dubbel verstuurt!)

Of ik even binnen 5 dagen dat domein wil verhuizen naar wanadoo.
Dus ik uitleggen: Ik zet eerst de domeinnaam over op uw naam en dan verhuis u nieuwe provider hem bij ons weg BLA BLA. Dat ging er bij de advocaat niet in!

Dit hele verhaal heeft dus 4 of 5 weken geduurd.
Na een tijdje, ja hoor de factuur op de kopaf 2000, - euro
Binnen 3 dagen betalen anders een rechtszaak!

Ik dacht er dus nog mooi van af te zijn gekomen. Maar nee hoor.
Krijg een paar weken later weer een telefoontje van die advocaat. Die platenmaatschappij zou het contact van deze "idol" hebben gecanceld door het gedoe met die domeinnaam. (grote vertraging website etc)
Of ik even wilde BETALEN voor de geleden kosten, misgelopen optreden etc.
Hij dacht zeker dat ik gek was…........... Binnenkort rechtszaak!


__________________
Altijd een vriendelijke groet,
Johan

Aligno Internet
02/02/04, 21:23
Das minder ja maar Herman heeft nu NIKS meer met idols te maken toch?

En als je op dat domein een fan site wil beginnen moet je dat zelf weten. Wie hem het eerst regt is de eigenaar en die mag er mee doen wat hij wil? (of zie ik dat verkeerd)

Als je bijv een domeinnaam van een van de 2 finalisten regt lijkt het me logish dat ze moeilijk gaan doen...

///

Youri
02/02/04, 21:24
Ik zal morgen even langs herman gaan.. kijken wat hij ervan vind..

Aligno Internet
02/02/04, 21:26
ja maar ik denk dat herman en idols niks meer met elkaar te maken hebben. Hij is via idols "bekend" geworden maar verder niks dus ik denk dat er niks aan de hand is.

RonZo
02/02/04, 21:28
Daarom ben ik ook zo tegen het reggen van domeinnamen die jou niet toe behoren. Je moet gewoon met je tengels afblijven van domeinen die mogelijk/kennelijk een ander toebehoren.
Domeinkapen is net zoiets als gokken...., een enkele keer win je wat maar meestal ben je de grote verliezer :p

Youri
02/02/04, 21:29
Ik heb er met herman over gesproken dat ik een site over hem ging maken.. hij vond het goed... maar wist niet dat het om HermanBerghuis.nl ging.

RonZo
02/02/04, 21:30
Origineel geplaatst door Aligno Internet
ja maar ik denk dat herman en idols niks meer met elkaar te maken hebben. Hij is via idols "bekend" geworden maar verder niks dus ik denk dat er niks aan de hand is.
Ik denk niet dat jij weet wat er in het contract staat tussen Herman en Idols :P

ThePostman
02/02/04, 21:33
Als je niet eengeklaagt word schat ik de waarde van het domeinnaam rond de 150 euro.

RonZo
02/02/04, 21:41
Origineel geplaatst door Youri
..........Ik heb hermanberghuis.nl in mijn bezit, en ben benieuwd naar de waarde.

Ik moet het er nog met herman over hebben of het zijn Officiele website word, of een FAN site.
Volgens mij heb jij dat domein niet in je bezit....
http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=hermanberghuis.nl&zoek.x=19&zoek.y=8
Of ben je vandaag verhuisd van Schagen naar Sliedrecht :p

Youri
02/02/04, 21:49
Domein staat op de naam van Aligno, heb ik om gevraagt aangezien ik het via hun besteld hebt.

RonZo
02/02/04, 21:57
Origineel geplaatst door Youri
Domein staat op de naam van Aligno, heb ik om gevraagt aangezien ik het via hun besteld hebt.
Dan ben je ook niet in bezit van die naam :p

WilcoOnline
02/02/04, 22:04
HAHAH lol het is die gast uit schagen :) die ken ik wel LOL

Aap EDH
02/02/04, 22:37
Tsja tis geen jim bakkum...en het hangt er van af of ie daadwerkelijk de top40 haalt of niet. ik zou dus nog even afwachten. dat Johan-nl daar troubles mee heeft gehad is voor jou niet relevant aangezien die jongen dus geen contracten heeft en jij geen afspraken met hem hebt over he maken van een mogelijke website.
wat de waarde ook is als die single strax op box en dus volgens jou zelfs op TMF te zien is dan is het tien keer meer waar dan nu het geval.
afwachten dus...

Youri
05/02/04, 16:31
Ik heb met Herman gesproken, en het lijkt erop dat hij er geen problemen mee heeft. Dus waarschijnlijk geen Claim en toch een mooi domein :):)

Youri
05/02/04, 17:09
Ook zoek ik nog een host voor deze site...
Omdat dit onderwerp toch al over Hermanberghuis.nl gaat, plaats ik dit bericht hier.
Heb je intresse in het sponseren van deze site?
Neem dan even contact op via msn: info@euronetwork.nl

U ontvangt onderaan de pagina een link met HermanBerghuis.nl is hosted by .... ( Dit omdat we zoweinig mogelijk/geen reclame op de site willen hebben )

ELTino
05/02/04, 17:18
Origineel geplaatst door Youri
Ook zoek ik nog een host voor deze site...
Omdat dit onderwerp toch al over Hermanberghuis.nl gaat, plaats ik dit bericht hier.
Heb je intresse in het sponseren van deze site?
Neem dan even contact op via msn: info@euronetwork.nl

U ontvangt onderaan de pagina een link met HermanBerghuis.nl is hosted by .... (Dit omdat we zoweinig mogelijk/geen reclame op de site willen hebben)

Je wilt wel dat je hosting gesponsord wordt, maar je wil het liefst geen advertentie of reclame. Beetje tegenstrijdig nietwaar?

Youri
05/02/04, 17:19
Origineel geplaatst door Youri
Ook zoek ik nog een host voor deze site...
Omdat dit onderwerp toch al over Hermanberghuis.nl gaat, plaats ik dit bericht hier.
Heb je intresse in het sponseren van deze site?
Neem dan even contact op via msn: info@euronetwork.nl

U ontvangt onderaan de pagina een link met HermanBerghuis.nl is hosted by .... ( Dit omdat we zoweinig mogelijk/geen reclame op de site willen hebben )

Alleen een link onderaan... aangezien ik een tekstlink of banner niet echt netjes vind staan op een Artiesten-Pagina.

Youri
17/02/04, 19:55
Inmiddels heb ik van Herman toestemming gekregen om er een site over hem op te plaatsen.
Binnenkort komt zijn single uit, en zal er meer vraag zijn na een website over hem.

Hoeveel schatten jullie de waarde?

Wiljon
18/02/04, 07:52
Origineel geplaatst door Youri

Hoeveel schatten jullie de waarde?

Zolang hij de domeinnaam (met succes) kan claimen, is het nog maar de vraag of die domeinnaam überhaupt enige waarde heeft in het economische verkeer.