PDA

Bekijk Volledige Versie : gevraagd: ervaren it'er voor vestiging Benelux.



IVX Internet
01/02/04, 19:50
Beste,

Voor uitbreiding zijn wij op zoek naar een eigenlijk 2 man/vrouwen met reeds goede ervaring in de internet sector.

Omdat wij gaan uitbreiden met zowel een kantoor in Belgie als Nederland, zijn wij daarom op zoek naar mensen die ons huidige team willen komen versterken.

Job omschrijving is o.a. domein noc, helpdesk, sales.
Dus ruime ervaring in domeinen/ hosting aanmaken, helpdesk (termen hiervan zijn U dan meer dan bekent) en ook moet U soms kunnen inspringen op de sales afdeling.

Het werk is zeer gevarieerd, zo moet U een goede kennis hebben van Engels en Frans, om zowel onze Engelse, Belgische, Franse en Duitse klanten te woord te kunnen staan.

Wij hebben reeds een vacature aangeboden via de bekende jobscenters, maar kijken nu of er via deze weg ook geinteresseerden kunnen vinden.

Salaris startend vanaf 2000 euro per maand.
Na vaste aanstelling ook auto van de zaak.

Informatie naar jobs@ivx.nl.
Of stuur cv naar de adresgegevens op onze site: ivx.nl of ivx.be

Met vriendelijke groeten,

MacLeod
01/02/04, 20:41
Yo,


Origineel geplaatst door IVX Internet
Salaris startend vanaf 2000 euro per maand.
Na vaste aanstelling ook auto van de zaak.

Ik heb ff wat (positieve) opmerkingen/vragen:

Salaris: bruto/netto ?
Startend: meer info svp!
Vaste aanstelling: wanneer wordt het een vaste aanstelling?
Auto vd zaak: evt merk of mag eigen keuze ?
Eigen auto: km vergoeding(of standaard bel.dienst of eigen optie?)
Arbeidsuren: hoeveel werkuren incl pauze's ?
Reisuren: worden de reisuren van en naar het bedrijf vergoed?
Thuiswerken: is het mogelijk, om evt ook thuis te werken?
Bedrijfsvestiging: waar komt deze nieuwe vestiging?
Bedrijfs optie's of aandelen: is er een mogelijkheid tot het ontvangen van bedrijfsoptie's? :cool:

En bovenal: wordt de meegebrachte ervaring op enigerlei wijze vergoed, of wordt het salaris dan ook aangepast naar boven ;)

IVX Internet
02/02/04, 01:52
Sorry, er staat duidelijk een e-mail adres of bekijk onze contactgegevens op onze site. En neemt U via de gegevens contact op, dan willen wij met plezier U deze gegevens verstrekken.

Met dank :)

Mannekino
02/02/04, 03:18
Het zal wel weer aan mij liggen maar is dit de mentaliteit van vandaag de dag? Ik ben zelf nog student dus onervaren op de arbeidsmarkt. Desondanks kan ik me het niet voorstellen dat een bedrijf te zit te wachten op iemand met het ultieme geval Nederlandersyndroom: (luiheid, ongemotiveerd, geen ambities enzovoorts.). Zo komt de reactie van MacLeod i.i.g. op mij over.

Bijvoorbeeld: direct beginnen over welke leaseauto je kunt uitkiezen en hoeveel pauze je krijgt?!

MacLeod
02/02/04, 03:55
Yo MannKino,

Voordat de 'hel' (zie eerdere postings) weer eens los breekt, het was positief bedoeldt dwz, ik wilde graag wat meer info zien mbt hetgeen er werdt gevraagd.


Origineel geplaatst door Mannekino

Het zal wel weer aan mij liggen maar is dit de mentaliteit van vandaag de dag?

Ligt aan jou denk ik, aan mijn mentaliteit ligt het zeker niet.



Ik ben zelf nog student dus onervaren op de arbeidsmarkt.

Hoe kun je dan een 'ervaren' antwoordt geven op deze opmerkingen mbt mentaliteit & arbeidsmarkt etc etc?

Ik werk al vanaf mijn 15e en ben nu de 40 gepasseerd en heb dus volgens mij wel werkervaring en werkmentaliteit etc etc.

Wellicht heb ik nog wel een partime baantje voor je!



Desondanks kan ik me het niet voorstellen dat een bedrijf te zit te wachten op iemand met het ultieme geval Nederlandersyndroom: (luiheid, ongemotiveerd, geen ambities enzovoorts.).

Oke' daar geef ik je wel gelijk in, ik krijg ook wel eens van deze personen bij mijn bedrijf, of ze ff snel geld etc kunnen verdienen.

Gewoon loozers 1e klas zijn dat.

Over mijn ambitie maar niet te spreken, is gelukkig ruim aanwezig !

Check ff 1 van mijn bedrijfwebsite's :www.eventproduction-crewservices.nl :-)


Zo komt de reactie van MacLeod i.i.g. op mij over.

Jammer, maar je kent me niet en ik jou niet, dus zomaar een oordeel geven over mij, dat is niet goed.


Bijvoorbeeld: direct beginnen over welke leaseauto je kunt uitkiezen en hoeveel pauze je krijgt?!

Haha, ik wilde eigenlijk gewoon weten wat e mogelijkheden zijn mbt hun vraag. Enige jaren geleden, kon je bijna vragen wat je wilde hebben als je een baantje in de ict wilde, salaris, auto etc etc. je kreeg zelfs een eigen mob.tel. kado! haha, een eigen mob.tel. :D

Domenico
02/02/04, 18:12
ONTOPIC BLIJVEN!

faisj
04/02/04, 18:52
Best IVX Internet,
Misschien is het handig om ook aan te geven in welke stad u
het aanbied. (Belgie en Nederland)

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui

IVX Internet
04/02/04, 18:54
Momenteel zijn wij bezig met het opzetten van een kantoor in Gent (belgie) en Bergen op Zoom/ Breda (Nederland)