PDA

Bekijk Volledige Versie : Layout van mijn site



tripledesign
31/01/04, 00:57
Aangezien ik hier tog wat dingen zit door te lezen, kan ik net zo goed iets van mezelf laten zien:

http://www.triple-design.nl/liquid.html
Binnen 2 weken kan ik hem werkend laten zien( dus met content en werkende links + nog wat laatste aanpassingtjes.
Maar wat vind je er tot nu toe van, en wat moet nog beter?

The MAzTER
31/01/04, 02:27
dit is een hosting forum, geen design forum.

lees de regels eens

[QWS]
31/01/04, 10:20
misschien bieden zo ook hosting aan..

Ik vind het opzich een mooie site maar misschien TE speels voor een bedrijf. Ik zou sommge gedeeltes iets strakker doen.

tripledesign
31/01/04, 12:02
we bieden ook hosting aan.

Grumpy
31/01/04, 13:38
Origineel geplaatst door [QWS]
miIk vind het opzich een mooie site maar misschien TE speels voor een bedrijf. Ik zou sommge gedeeltes iets strakker doen.
Het is ook een design-bedrijf. Die moeten het anders doen dan andere bedrijven die alles "strak" hebben. Zo vallen ze op.

ThePostman
31/01/04, 14:04
1. Niet echt proffessionele uitstraling
2. Centreer hem

Voor de rest wel leuk

roland
31/01/04, 14:30
Ik vindt de teskt er niet bij passen. Het ziet er modern uit, dan zou ik de teksten daarop aanpassen.

De layout kan ik nou niet echt prettig voor het oog noemen, de 2 grote afbeeldingen staan allebij aan de linkerkant waardoor je je daar op gaat fixeren. Verder is er weinig evenwicht in het ontwerp

tripledesign
31/01/04, 15:04
Origineel geplaatst door roland
Ik vindt de teskt er niet bij passen. Het ziet er modern uit, dan zou ik de teksten daarop aanpassen.

De layout kan ik nou niet echt prettig voor het oog noemen, de 2 grote afbeeldingen staan allebij aan de linkerkant waardoor je je daar op gaat fixeren. Verder is er weinig evenwicht in het ontwerp
Het evenwicht komt er als er bij triple design presents die dingetjes komen
(komt geen banner ofzo).
Aan de tekst zal ik nog wat dingen veranderen ja.
Ohh dit is slechts de preview met slices gemaakt.

Mannekino
01/02/04, 14:23
Alles is tegenwoordig "advanced" is dat hip ofzo? Gewoon kwaliteit aanbieden kan niet meer, het moet direct ADVANCED QUALITY zijn o.i.d.?

William
01/02/04, 15:50
Leuk design, voor een action-man website, voor een bedrijf veel te speels.

zou het wat minder glimmend brengen.

ronaldlokers
01/02/04, 16:43
is wel mooi, maar idd te speels en dat :: is uit en je hebt het niet mooi toegepast...

1337
01/02/04, 21:06
Ten eerste centreer je website.

Ik vind hem te speels voor een bedrijf en te niet-onderschijdend voor een design bedrijf.

Seiruu
02/02/04, 17:24
Inderdaad, centreren is wat mooier. En iets lichtere achtergrond IMO. Straalt dan iets meer uit.

Vind het voor de rest wel mooi :)

tripledesign
03/02/04, 10:35
aub nix meer over centreren :D
dit is een preview gemaakt met Imageready!
thanx voor de replies

Domenico
03/02/04, 11:10
Origineel geplaatst door Mannekino
Alles is tegenwoordig "advanced" is dat hip ofzo? Gewoon kwaliteit aanbieden kan niet meer, het moet direct ADVANCED QUALITY zijn o.i.d.?

Mannekino, kun jij voortaan meer ontopic blijven aub? Bedankt!

Probu_Online
04/02/04, 15:25
Beetje rommelig opgezet.

Oogt te druk voor een zakelijke site.

Xevor
06/02/04, 13:03
Ik vind het eigenlijk niet slecht, maar het is TE futuristisch of hoe je het ook noemt. Het ziet er niet echt uit als een layout voor een hosting site zeg maar :)

GorenBarry
08/02/04, 23:53
oeps, in firebird is de site niet meer zo mooi
compatibel make zou ik zo zegge ;)

iFast
16/02/04, 22:01
Url werkt niet meer slotje erop??

oiin
17/02/04, 22:20
Daarbij is de website niet gemaakt voor 800 bij 600 browservensters, jammer!

tripledesign
28/02/04, 14:44
Bedankt voor de reacties, kan inderdaad een slotje op. Heb toch maar besloten hem niet te gebruiken.
[edit] hij was wel 800x600 compatible,
alleen dat was een preview gemaakt met Imageready. Er zat rechts en links nog een klein stukje marge.