PDA

Bekijk Volledige Versie : sponsering



shibb2k
30/01/04, 22:32
hey ik ben shibb2k ik zit in de clan van [DaC] we zoeken eigenlijk een sponser en ik hoopte eigenlijk dat u ons mss wou sponseren we zouden voor jullie terug bv op lans jullie t shirts dragen of zo en reclame maken voor jullie al onze leden hier registereen en aan andere mensne vragen en op irc zeggen wie onze sponser is en zo u kunt me altijd iets laten weten op min msn x_abdel_x@hotmail.com

Johan-nl
30/01/04, 22:56
Origineel geplaatst door shibb2k
hey ik ben shibb2k ik zit in de clan van [DaC] we zoeken eigenlijk een sponser en ik hoopte eigenlijk dat u ons mss wou sponseren we zouden voor jullie terug bv op lans jullie t shirts dragen of zo en reclame maken voor jullie al onze leden hier registereen en aan andere mensne vragen en op irc zeggen wie onze sponser is en zo u kunt me altijd iets laten weten op min msn x_abdel_x@hotmail.com

:o dus ook als je hem niet wil sponseren moet je hem toch even mailen.
hebben jullie dat begrepen! (dat maak ik er uit op)






:p :W: :X

shibb2k
30/01/04, 23:01
dat heb ik toch niet gezegt maar je ehbt wel gelijk want dan kan ik mss die persoon overtuigen:p

WilcoOnline
30/01/04, 23:40
Nou overtuug mij don maar

IVX Internet
31/01/04, 00:33
Allemaal leuk en aardig.. maar deze post hoort hier niet!!

ghehe.. solliciteer naar job van mod!

Cybafish
31/01/04, 00:53
jakomlatenweallemaaldirectstoppenmethetgebruikenva ninterpunctiedaarwordtdeboellekkeroverzichtelijkva nbelachelijkesponsoraanvraagweertrouwens

;)

Domenico
31/01/04, 01:11
Deze topic gaat op slot en de regels voor sponsoraanvragen moeten nu wel heel snel komen aangezien mensen maar blijven komen met aanvragen zonder moeite te doen om het een en ander uit te leggen en duidelijk te zijn.

Jullie mogen allemaal best wel wat meer tijd en aandacht besteden aan een sponsoraanvraag!

[QWS]
31/01/04, 10:11
domeinco het was laat gisteren maar je bent één klein dingetje vergeten in dit topic ; namelijk te sluiten ;)

Rik
31/01/04, 10:19
Done ;)