PDA

Bekijk Volledige Versie : Mooie en goedkope Hostlayout



xeanatic
29/01/04, 13:39
www.xeanatic.com/_xeanatic/newhostlayout.gif

prijs: Bied maar
te betalen via paypal of per bank

Bij dit template krijgt u:
De .psd van de mainpagina en de subpagina
.html bestanden van beide pagina's
Een nooit eerder verkochte layout
Alle rechten
Kleine aanpassingen in de layout zoals veranderen van naam e.d.

Als u nog vragen heeft of het template wil kopen mail dan naar xeanatic@xeanatic.com of stuur een PriveBericht

Groeten

Marcel

ronaldlokers
29/01/04, 16:41
Ziet er mooi uit, is zijn geld wel waard. Helaas heb ik op dit moment geen template nodig anders had ik hem genomen :)

Blurp
29/01/04, 17:41
nuttige reply

superior-is
29/01/04, 18:57
Origineel geplaatst door Blurp
nuttige reply

Jaha, het niveau ligt goed hoog. :)

Persoonlijk vind ik het ook een goede template en heeft een 'iets' mindere template look als je dat vergelijkt wat er op templatemonster.com wordt aangeboden.

Mikey
30/01/04, 00:03
host not found

PeeJie
30/01/04, 20:15
Voor hoeveel wil je hem kwijt, ik zou echt niet weten wat je er voor over zou moeten hebben.

xeanatic
30/01/04, 22:53
rond de 100 euro
maar meer of minder bieden mag altijd

Flydesign.nl
30/01/04, 23:50
Ik vind eigenlijk de kleuren combinatie een beetje raar. Vooral het donker groene menu aan de rechterkant. Het is wel leuk om daar wat accent op te leggen, maar de kleur komt verder niet terug in het design. Misschien beter om die lichtere kleur groen te gebruiken.

Verder ziet het er prima uit!

xeanatic
31/01/04, 10:35
De eerste die 75 euro bied mag de layout meteen hebben

[QWS]
31/01/04, 10:45
Origineel geplaatst door ronaldlokers
Ziet er mooi uit, is zijn geld wel waard. Helaas heb ik op dit moment geen template nodig anders had ik hem genomen :)

hehe hoe weet je nu of het zijn geld waard is? hij had toen nog geen eens een prijs gezegd ;)

kleurencombinatie is apart inderdaad maar het misstaat niet.

edit: dan heb ik niets gezegd :)

xeanatic
31/01/04, 14:22
Origineel geplaatst door [QWS]


hehe hoe weet je nu of het zijn geld waard is? hij had toen nog geen eens een prijs gezegd ;)

kleurencombinatie is apart inderdaad maar het misstaat niet.

Eerst had ik er een prijs neer gezet maar die heb ik later weer weggehaald vandaar dat er ge zegd werd dat het zijn geld waard is ;)

Albert
03/02/04, 17:00
Ik vind de kleur van de beeldschermpjes in het menu nogal... Zeer storend. Ligt niet écht lekker op het oog.

xeanatic
03/02/04, 19:21
bieden vanaf € 10 elk bod moet minimaal €5 meer zijn als het voorgaande bod. veiling eindigt op: 8 februarie om 18:00

succes

®on
03/02/04, 22:55
€10 euro bij deze ;)

Rik
03/02/04, 23:04
Hahahaha, wordt steeds leuker... morgen een post met;
"elk bod vanaf 1 euro is goed " ?

:D damn...

Deze gaat nu toch ECHT op slot, dit niveau is niet het niveau dat we willen op WHT ben ik bang :D humor.... 5 euro....