PDA

Bekijk Volledige Versie : Fax



FSCJasper
28/01/04, 16:54
Ik ben op zoek naar een goedkope standaard fax. Weet iemand waar ik online een goede fax kan kopen? ( mods, als dit in verkeerde forum staat kunt u hem verplaatsen )

Eris
28/01/04, 17:04
Toch maar opzoek naar 1.

kijk even op http://www.kieskeurig.nl, of andere vergelijk sites.

The MAzTER
28/01/04, 17:19
koop zo'n hp all in 1 ding.

kosten tegenwoordig ook niets meer.

tom
28/01/04, 17:54
http://www.belgacom.be/private/hbsres/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_belgafax_160t

voor 161euro kun je niet sukkelen :)

chester
28/01/04, 18:43
wil je nog goedkoper dan 4 in 1 (inderdaad erg handig) dan ga je naar www.vergelijk.nl klikt op veiling (ergens rechts onderaan) en typt in fax.... sorteer op prijs...and there you go.

FSCJasper
28/01/04, 19:26
Jongens, de fax is geregeld :) Bedankt voor de posts

The MAzTER
28/01/04, 20:33
en krijgen we dan niet te horen welke fax de gelukkige was? ;)

FSCJasper
28/01/04, 20:37
Haha, hoef niet eens ene te kopen ;) . Op werk van mijn broer staat nog een faxapparaat dat niet meer gebruikt wordt..dus waarom niet :) Werkt nog goed dus

Dennis
28/01/04, 21:11
Voor de ondernemers zonder fax die dit lezen...

Een fax is superhandig! Wij hebben er ook nog maar 2 maanden een.

tom
29/01/04, 14:26
een bedrijf zonder fax is als een café zonder bier.
en zeker met die rotzooi van SIDN ;)

ThePostman
29/01/04, 15:11
Haha dan ga je toch aan de sterke drank?;)

Overigens moet ik ook maar een fax aanschaffen mocht ik een hosting bedrijf beginnen binnekort. (over een jaartje;))

frankske
30/01/04, 13:35
Origineel geplaatst door tom
http://www.belgacom.be/private/hbsres/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_belgafax_160t

voor 161euro kun je niet sukkelen :)

Tom, wij hebben zijn broertje, de 530T sinds ongeveer een jaar of 2, en zijn er niet echt tevreden van. Hoofdzakelijk de software in dat ding is oerstom!

Frank

Probu_Online
04/02/04, 15:05
Probeer het eens op

Http://www.marktplaats.nl

Savvas
04/02/04, 15:14
Origineel geplaatst door Probu_Online
Probeer het eens op

Http://www.marktplaats.nl

hij is al voorzien staat er toch ;)

RonZo
04/02/04, 15:20
Wat doen jullie toch moeilijk over die faxen... Wij faxen rechtsreeks vanuit de PC's ... (ISDN)Modempie van € 15 er in en hup faxen maar :p
Moet je natuurlijk wel je handtekening gedigitaliseerd hebben om onder een document te plakken :)

Deimos
04/02/04, 16:33
Origineel geplaatst door RonZo
Wat doen jullie toch moeilijk over die faxen... Wij faxen rechtsreeks vanuit de PC's ... (ISDN)Modempie van € 15 er in en hup faxen maar :p
Moet je natuurlijk wel je handtekening gedigitaliseerd hebben om onder een document te plakken :) je ontvangt ook je documenten per PC? Zoja laat je de pc ook aan in t weekend e.d.?

frankske
04/02/04, 16:46
om nog maar te zwijgen van allerhande invul forms en zo ...

RonZo
04/02/04, 16:54
Origineel geplaatst door Deimos
je ontvangt ook je documenten per PC? Zoja laat je de pc ook aan in t weekend e.d.?
Yupz.. 1 PC met ISDN modem (dus direct op het NT kastje) staat altijd aan tussen 07.00 uur en 23.00 uur en zeven dagen per week.
Het grote voordeel van faxen ontvangen op deze manier is dat je de fax eerst kunt bekijken zonder dat het direct geprint wordt (denk aan spamfaxen en niet juist ingevulde formulieren). En dat scheelt en berg papier :p
Die faxen kun je als .tif(f) opslaan en altijd als bijlage meesturen (of zelfs "forwarden") naar een ander faxnummer mocht dat nodig zijn.
Wij gebruiken RVSCom als faxsoftware.

De andere PC's staan in een netwerk en met analoge modems aan de ISDN Vox. Mocht vanaf zo'n PC een fax verstuurd moeten worden dan kan via het netwerk de ontvangen fax op PC1 als bijlage meegestuurd worden ;)

KPN kent trouwens het
Faxmail in e-mail
Faxen ontvangen zonder faxapparaat. Ontvang faxen in uw e-mail.
Dat kan voor beginnende of kleine bedrijven ook handig zijn :)
http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=23721&site=0&channel=0&search=Fax in email&page=1

reneovertoom
05/02/04, 20:20
Wat kost het 'gebruik' ervan eigenlijk?
Misschien domme vraag, maar ik heb er totaal geen benul van :D ben meer een email type :p

RonZo
05/02/04, 20:51
De domste vraag is de vraag die nooit gesteld is ;)
Maar wat bedoel je met "Wat kost het 'gebruik' ervan eigenlijk?" ;)
Als je bedoelt 'Faxmail in e-mail'.... Dat is een gratis dienst van de KPN.
Als je bedoelt faxen vanuit je PC..... Dat is dan gewoon tegen KPN tikken.
De faxsoftware van RVScom wordt vaak als liteversie meegeleverd bij de betere (ISDN)modems. En daar kom je al een heel eind mee :)

reneovertoom
05/02/04, 22:11
Hmm....ik bedoel eigenlijk een "gewone" fax :)
Of is Faxmail beter?
Ronzo, maak eens een mooie uitleg voor mij :)

RonZo
05/02/04, 22:23
Origineel geplaatst door reneovertoom
Hmm....ik bedoel eigenlijk een "gewone" fax :)
Of is Faxmail beter?
Ronzo, maak eens een mooie uitleg voor mij :)
Lees mijn posts hier in dedze draad ff en dan denk ik dat ik een mooie uitleg heb gegeven ;)
Voor meer informatie kun je contact met me opnemen ad € 0,70 per minuut
:D

:p

;)

reneovertoom
05/02/04, 22:27
haha stinkerd :D

Ik bedoelde eigenlijk de "gewone" fax. Moet je daar nu elke keer voor inbellen ofzo? En hoe zit het als iemand jou een fax stuurt? Maandelijkse lasten KPN? Kan het gewoon bij het standaard abbo :D ?