PDA

Bekijk Volledige Versie : Dubbele user



GetHosted
28/01/04, 11:35
Verjaardagen: mosymuis (18), mosymuis.nl (18)

:)

ThePostman
29/01/04, 19:00
Ja ik had het ook al gemailt en een admin een pb gestuurd. Maja een topic hier starten was misschien wel een betere oplossing geweest.

tom
29/01/04, 19:58
klikspaan :D

Sjoerd
29/01/04, 21:04
er is toch ook zo'n kliklijn in Nederlands ;)

"Meneer ik wil u melden dat er op WHT een jongen is die een dubbele nickname gebruikt, u heeft het niet van mij, prettige avond"

Rik
29/01/04, 21:20
Origineel geplaatst door Onsforum
er is toch ook zo'n kliklijn in Nederlands ;)

"Meneer ik wil u melden dat er op WHT een jongen is die een dubbele nickname gebruikt, u heeft het niet van mij, prettige avond"

Je hebt hier meerdere kliklijnen in Nederlands :D

ThePostman
29/01/04, 22:04
Haha, moeten zulke zaken niet gemeld worden dan?

superior-is
29/01/04, 22:16
Als er misbruik plaats vind -> jazeker. Kan natuurlijk heel goed zijn, dat de betreffende user een keertje had aangemeld, maar een verkeerd e-mail adres had ingevuld oid.

mosymuis.nl
30/09/04, 17:29
Beter laat dan nooit: ik heb dit topic gevonden via een zoekmachine.


Origineel geplaatst door The Postman
Ja ik had het ook al gemailt en een admin een pb gestuurd.
Ik had inderdaad een probleem met het inloggen op "mosymuis", waarvoor ik de admin toendertijd ook al gemaild had om het op te lossen. Toen ik daarop geen response kreeg heb ik het tweede account aangemaakt, en nu zie ik dat het originele acccount is verwijderd. Niet echt mijn schuld lijkt me, maar toch nog opgelost nu.

Mr. Snooby
30/09/04, 17:34
Mosymuis ken ik! Is een tijde geleden van Tipwereld gebanned :)

Carl<n-media>
30/09/04, 17:39
Kun je op WHT ook anoniem fraude rapporteren? ;)

RobbertC
30/09/04, 17:45
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Kun je op WHT ook anoniem fraude rapporteren? ;) Heb je daar enige aanleiding toe dan? Oftewel, heb je ergens op of aanmerkingen op de betrouwbaarheid van de moderators omdat je anoniem wilt blijven?

( ;) )

Carl<n-media>
30/09/04, 18:00
Origineel geplaatst door RobbertC
Heb je daar enige aanleiding toe dan? Oftewel, heb je ergens op of aanmerkingen op de betrouwbaarheid van de moderators omdat je anoniem wilt blijven?

( ;) )
Ja, er zit op WHT een moderator genaamd RobbertC en die vertrouw ik niet helemaal. ;)

RobbertC
30/09/04, 18:04
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Ja, er zit op WHT een moderator genaamd RobbertC en die vertrouw ik niet helemaal. ;) Ow ja, die...

Nee, ok, dan begrijp ik je standpunt helemaal :D

Thread ging toch eigenlijk nergens meer over ;)

Grumpy
30/09/04, 21:59
Juist ja. :rolleyes:

Gesloten.

RobbertC
30/09/04, 22:35
Sorry meneer :D