PDA

Bekijk Volledige Versie : Een testje



Anestheologist
26/01/04, 14:16
Voila is nog maar in het begin stadium, maar ik wou em al ffe laten zien zodoende dat ik toch nog kan wijzigen als er goede kritiek naar boven komt.


http://www.directnet.be/new/

Links werken nog niet, is alleen template

iFast
27/01/04, 11:40
Ziet er zeer leuk uit :D ga zo door met deze layout! Heel verfrissend!

superior-is
27/01/04, 11:49
Weer eens wat anders. :) Vind het nog wel een beetje rommelig/onduidelijk ogen, maar dat wordt vast opgelost als er wat meer invulling is.

Rik
27/01/04, 11:51
Ik heb het van de week al eens mogen aanschouwen, vondt het ook een erg fijne uitstraling hebben. Knap.

Grumpy
27/01/04, 13:57
Mooi, alleen 1 opmerking op dit moment.

De witte tekst op de rechterhelft is slecht leesbaar. Zorg voor meer contrast, dan is het beter voor de ogen en beter leesbaar.

xeanatic
27/01/04, 16:04
mooie layout

Mannekino
27/01/04, 16:09
Contrast tussen ronde vormen en hoeken kunnen mooi zijn alleen ik vind het hier te geforceerd, je zou eens kunnen denken om meer symmetrie in je ontwerp te werken. Ik vind dat er "teveel" verschillende soorten hoeken zijn. Als ik het scherm open ziet het er mooi uit, maar als je een beetje langer kijkt begint het rommelig te worden.

De rond vormen links zijn wel mooi alleen ik vind ze te veel losstaan van het geheel hierdoor wordt het, zoals ik hierboven al zei, te rommelig. Ik zou in de buttons bovenin hoeken hanteren en in de recht van het ontwerp ronde vormen gebruiken, en tevens zou ik die buttons gelijk maken, nu heb je nog aparte buttons voor webshop en support. En ik zou overwegen om die twee slashes achter directNET (//) links weg te laten. IMO is die hippe periode van // en andere "leet" karakters voorbij. Verder vind ik het zeker een fris design ben benieuwd wat je er uiteindelijk van maakt.

My 2 cents.

Anestheologist
28/01/04, 00:03
Ja bedankt voor al jullie reacties .

Ik zal met eventuele opmerkingen rekening houden.

THX

Anestheologist
29/01/04, 14:02
*UPDATE*

Bemerkingen van jullie waar ik rekening mee gehouden heb

http://www.directnet.be/new/

Yoram
29/01/04, 20:32
Ik vind de website er echt top uitzien echt goed gemaakt :D

Als ik nog personeel zocht voor design had ik je wel gevraagt :D

Anestheologist
29/01/04, 22:40
THX :)

Evilarlos
30/01/04, 13:03
Ziet er zeker wel goed uit. Eerste indruk is goed. En het laad lekker snel. De texten die je gebruikt zijn meetsal wel duidelijk. De look and feel van de site is fris, en schoon en je geruikt overal de zelfde stijl. Wat aleen jammer is is dat je je naam niet in je ontwerp terug zien... begrijp je? Direct dan denk je aan pijltjes en aan andere verwijzings tekens. Die mag je er best in verwerken.
Wat de navigatie betreft die is duidelijk en valt nog niet zo veel over te zeggen.
Wat ik wel zou veranderen is de leesbaarheid. De tekst aan de linkerkant is slecht te lezen. (Nog steeds?) Mischien dat je daar wat aan kunt doen.
Voor de rest? Ik ben helemaal weg van het ontwerp en ben erg benieuwd hoe de site er uit ziet als hij "af" is.

Sjoerd
30/01/04, 13:25
Heel strak gedaan...

Zou alleen 1 ding aanpassen..
* Hetzelfde lettertype gebruiken

"tarieven/domeincheck/forwarding/FAQ" oogt anders dan het rechte plaatje

FSCJasper
30/01/04, 14:02
Erg uniek moet ik zeggen :)
Eerlijk gezegt niet mijn smaak, maar toch stijlvol

Anestheologist
30/01/04, 19:46
Ok weer eens handige tips.

Bedankt jongens, ik hou jullie op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen

(volgende status zal wel zo goed als af zijn, vraag ik nog ffe algemene mening dan )

1337
01/02/04, 21:09
Ziet er zeker leuk uit, zo zie je ze niet vaak...

Ik vind het vierkantje met het 'derde' rondje erin alleen wat minder...

Probu_Online
04/02/04, 15:12
beetje "raar" om te zien dat vlak rechts... maar rondingen vind ik leuk en vernieuwend.

Misschien het vierkant rechts met rondingen wat meer in dezelfde stijl brengen ?

Verder ziet het er goed uit.

Anestheologist
06/02/04, 23:56
http://www.directnet.be/new

Site is af

Heb met paar dingen die jullie vertelden rekening gehouden

alvast bedankt voor de reply's

thomas911
07/02/04, 02:50
leuke site ik vind het ontwerp niet bij een online-computer-verkoop-site passen als ik jouw was zou ik daar ff naar kijken wat je daaraan kan veranderen.maar wat me al meteen opviel waren de prijzen wat zijn jullie duur zeg! met deze prijzen kun je nooit concureren met andere online verkoop sites. als ik jouw was zou ik de prijzen wat naar beneden schroeven je maakt dan wel wat minder winst per product maar je verkoopt dan misschien eens iets.

succes ermee

roland
07/02/04, 04:46
naar welke prijzen kijek je dan? Want ik zie geen prijzen bij de hosting, alleen bij design. En die prijzen zijn helemaal niet duur.

Anestheologist
08/02/04, 19:51
Nuja prijzen zijn nog niet volledig up to date.

En ik vroeg raad over mijn website niet over mijn prijzen.

Mvg