PDA

Bekijk Volledige Versie : per onmiddelijk werk voor een gamecontrolpanel



sebastian
25/01/04, 19:45
Hoi hoi,


Ik zoek per onmiddelijk iemand die mij een gamecontrolpanel kan maken dat zal draaien onder linux redhat.
Voor onder andere de volgende spellen. Voor hoeveel kan kan iemand dit (snel) maken,


Quake III
Battlefield 1942
Counter-strike
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
America's Army
Unreal Tournament 2003
unreal tournament
Medal of Honor
Mohaa




groeten
Sebastian

sebastian
25/01/04, 19:46
De volgende opties moet erin zitten




1 Start, Restart Server
2 Statistieken waarbij gekicked en gebanned kan
3 Config files veranderen
4 Gebruikers aanmaken/wijzigen/verwijderen
5 Maps Uploaden
6 Server naam/spelers wijzigen
7 Map Cycle
8 Change map
9 Mods installeren/wijzigen/verwijderen/activeren/deactiveren
10 Rcon paswoord veranderen
11 Modulair opgebouwd, mogelijkheid tot het geschikt te maken voor andere spellen makkelijk

groeten

sebastiab

sebastian
25/01/04, 19:47
Nu opnieuw deze thread na de crash. Alle reply's hebben mij gemist!

groeten
Sebas

Rik
26/01/04, 11:40
Beste Sebastian,

Er heeft even iemand naar gekeken en ik kan je zeggen dat dit in zijn geheel niet is te realiseren. Het zal zeker enige maanden duren om dit, met al deze games, tot een volwaardig product te vormen.

Aangezien je het snel nodig schijnt te hebben is het voor ons geen optie om dit te gaan ontwikkelen voor je aangezien de kosten erg hoog zouden uitkomen.

sebastian
26/01/04, 12:25
Origineel geplaatst door Rik
Beste Sebastian,

Er heeft even iemand naar gekeken en ik kan je zeggen dat dit in zijn geheel niet is te realiseren. Het zal zeker enige maanden duren om dit, met al deze games, tot een volwaardig product te vormen.

Aangezien je het snel nodig schijnt te hebben is het voor ons geen optie om dit te gaan ontwikkelen voor je aangezien de kosten erg hoog zouden uitkomen.

Waar ligt het probleem dan?

En als er op dit moment slechts enkele spellen worden ondersteund?

groeten
sebastian

Mannekino
26/01/04, 13:34
Heb je uberhaupt wel enig idee hoeveel werk er in zoiets zit (als je het goed wilt doen)? Volgens mij begrijpen de meeste mensen echt niet hoeveel tijd het ontwikkelen van dergelijke systemen kosten, goed beveiligen, testen etc.

Undo
26/01/04, 15:25
Wat is je budget? Dit gaat namelijk wel heel wat kosten, als je dit wilt laten maken...

Tubbie
26/01/04, 23:31
Wat je wilt is veel te uitgebreid om zo maar even te maken. Als iemand dit alleen doet dan zit daar toch wel minimaal 2 maanden full-time werk in...

Ik ben niet zo op de hoogte van de uurlonen die voor dergelijk werk gevraagd worden, maar ik zou toch wel gaan denken vanaf 10.000 euro(in totaal huh, niet per uur natuurlijk :D). En dan heb je IMHO een koopje.