PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitecheck: wdev.nl



Jasper_e
25/01/04, 17:44
Hallo mensen van WHT.

Ik heb zojuist mijn nieuwe website op het internet gelanceerd, en ik zou graag jullie (opbouwende) kritiek horen over http://www.wdev.nl

Op het moment is de site nog alleen in het Engels beschikbaar. De site zal op korte termijn ook in het Nederlands vertaald worden. (Ik ben van plan de taal waarin de website verschijnt te gaan bepalen op basis van de hostname van de bezoeker.)


Mvg.
Jasper

FSCJasper
25/01/04, 17:51
Ik vind hem beetje donker, wel is informatie goed te vinden. Het ziet er goed uit, maar weet alleen niet zeker of het iets is voor een professioneel hostingbedrijf..

Dennis
25/01/04, 17:56
Hij ziet er leuk uit hoor, maar dit is zeker geen bedrijfslayout.

ETielman
25/01/04, 18:07
Ik vind het design op zich heel erg mooi, maar ik vind persoonlijk dat het niet echt geschikt is voor een hostingbedrijf. Dat de site een donker uiterlijk heeft maakt niets uit, maar het geeft mij een gevoel alsof ik op een game site aan het kijken ben. Probeer het design iets strakker te maken qua vormen.

Wat je webhosting paketten betreft...ziet er ook netjes uit, maar ik snap niet waarom iemand die voor webhosting kiest, background processen nodig heeft. Ik zou als ik jou was een apart pakket samenstellen voor shell hosting of zoiets, dan is het voor jezelf ook wat overzichtelijker.

Ik las trouwens op je forum iets over portsentry, pas ermee op dat je hem niet te (hard) instelt, want anders staan je klanten binnen de kortste keren in je firewall en dat moeten we niet hebben he.

En ik kon de algemene voorwaarden niet vinden? wel belangrijk!

Veel succes met je nieuwe hostingbedrijf!

M.v.g, Edwin

Flydesign.nl
25/01/04, 18:13
Ik ben het eens met iedereen: een goede layout alleen afwerking mag nog wat beter soms:

Monthly 10$ 20$ $30

Schoonheidsfoutje ;)

Verder vind ik het beter passen bij een game site dan bij hosting en webdesign. Maar dat hangt ook van je smaak af, zelf hou ik meer van strak en lichte tinten dan dit donkere. Maak hem wat zakelijker, misschien dat je boodschap dan wat beter overkomt.

Jasper_e
25/01/04, 18:17
De background processen: Als nieuwkomer probeer ik een pakket te bieden wat anders is dan de meeste paketten bij andere providers. Het idee was de gebruikers zoveel mogelijk mogelijkheden te bieden tegen een leuke prijs, en dat allemaal in 1 pakket.


Verdere punten:
- Portsentry gaat inderdaad nog disabled worden.
- De algemene voorwaarden, goed punt. Helemaal vergeten :)
- Het donkere design ga ik misschien lichter maken.
- In het logo kan ik mischien nog het alom bekende plaatje van een server verwerken.

Flydesign.nl
25/01/04, 18:19
Origineel geplaatst door Jasper_e

- In het logo kan ik mischien nog het alom bekende plaatje van een server verwerken.
Als je zo begint: origineel is dit design zeker! Ga geen dingen doen die iedereen heeft en die je wilt doen omdat iedereen dat doet :p Probeer liever iets nieuws, dan krijg je misschien wat meer commentaar, maar je site blijft wel langer in de herinnering van de mensen.

Jasper_e
25/01/04, 18:21
Origineel geplaatst door Flydesign.nl
Monthly 10$ 20$ $30

Schoonheidsfoutje ;)


Zoiets zou ik zelf dus nooit gezien hebben :)

Flydesign.nl
25/01/04, 18:22
Origineel geplaatst door Jasper_e


Zoiets zou ik zelf dus nooit gezien hebben :)

haha, nee ik ook niet, maar er loopt hier ook een topic waarin mensen zeiken zeuren dat ze 5$ niet goed vinden. Het moet $5 zijn... daarom viel het mij extra op deze keer :D

ThePostman
25/01/04, 18:40
Origineel geplaatst door Flydesign.nl


haha, nee ik ook niet, maar er loopt hier ook een topic waarin mensen zeiken dat ze 5$ niet goed vinden. Het moet $5 zijn... daarom viel het mij extra op deze keer :D

*Zeuren ;)*

Seiruu
25/01/04, 19:17
Mooie site :)

Strak design, en niet zoals altijd dat zwart op wit gebeuren :)

Oh jah, niet om weer te gaan zeuren over taalfoutjes maar

Scooter-Freaks.nl

Voor deze site heeft WDeV designed the "perso" page for this dutch scooter site. This is a system in which members can make their own account and upload pictures of their scooters and add a description to it

iFast
25/01/04, 19:52
Ik zelf vind dit een zeer unieke en professionele site behalve de header en de onderkant. Dus eigenlijk alles waar die buisachtige dingen in verwerkt zijn. Dat vind ik zelf niet bepaalt mooi. Dus ik zou dat veranderen.

ThePostman
25/01/04, 19:59
Hm nee, ik vind het geen prof website. Wel leuk gedaan maar zelf houd ik van: groot/overzichtelijk/zoals: citus.nl.

Nu moet ik eten, geef straks wel uitgebreid commentaar

Raptor
25/01/04, 20:06
Klopt het dat je geen BTW nummer en KVK hebt?

Jasper_e
25/01/04, 21:03
Zolang ik geen "klanten" heb en alleen maar vrienden die (gratis) hun website op de server hebben staan, lijkt het me als arme student zijnde nog niet nodig om te investeren in een kvk nummer.
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, ik heb namelijk geen economische studie gehad :)

[/OFFTOPIC]

Flydesign.nl
25/01/04, 21:04
Origineel geplaatst door Jasper_e
Zolang ik geen "klanten" heb en alleen maar vrienden die (gratis) hun website op de server hebben staan, lijkt het me als arme student zijnde nog niet nodig om te investeren in een kvk nummer.
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben, ik heb namelijk geen economische studie gehad :)

[/OFFTOPIC]

Maar op het moment dat jij je diensten en producten via een site aanbiedt (en ook nog je site in het daglicht zet op een forum) ben je officieel aan het ondernemen. Dus hou het goed in de gaten hoor!!

Jasper_e
25/01/04, 21:14
bedankt voor het advies, ik zal er eens wat over nalezen op kvk.nl

TechXP
26/01/04, 02:15
Lelijk iets. Lijkt me meer iets voor een website voor 'gamers' enzo.

Jasper_e
26/01/04, 11:45
Origineel geplaatst door TechXP
Lelijk iets. Lijkt me meer iets voor een website voor 'gamers' enzo.

Als je dan ook nog even verteld wat je er lelijk aan vind heb ik er ook nog iets aan.

muisje
26/01/04, 13:41
At WDeV we can practically host anything. Besides webhosting we can also host gameservers, shoutcast servers and many other services.

zet na deze tekst even een <br> ..

het plaatje hardware staat naast de tekst ipv er onder.

het zelfde bij contact mailform staat naast de tekst ipv er onder.

suc6

Jasper_e
26/01/04, 15:47
thx muisje, in mijn browser stonden ze er al onder vandaar dat het mij niet opgevallen was.

Rik
26/01/04, 16:30
Origineel geplaatst door Jasper_e
bedankt voor het advies, ik zal er eens wat over nalezen op kvk.nl

Voor hen ben je aan het ondernemen...
Zou me even goed laten informeren inderdaad...

TechXP
26/01/04, 18:05
Origineel geplaatst door Jasper_e


Als je dan ook nog even verteld wat je er lelijk aan vind heb ik er ook nog iets aan.

Het is meer mijn smaak, dus tsja, dan kan ik dat wel zeggen maar dat ligt bij iedereen anders.
Het gaat voornamelijk om het lelijke blauw en wit bovenaan.