PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand tijd voor....



MaVeR Larry
21/01/04, 22:57
Heeft iemand tijd om even een mening (serieuze) te geven over de layout van onze website?

Bij voorbaat vriendelijk bedankt.

--

MaVeR Larry
21/01/04, 22:59
Sorry mensen. Was iets te snel met de verzend knop. :-) Maar de URL is: http://www.secure-is.nl

--

chester
21/01/04, 23:16
Het spijt me, na 3 keer refreshen en 3 min. wachten heb ik heb opgegeven. Ik hoop dat je klanten meer snelheid krijgen ;)

root
21/01/04, 23:18
Origineel geplaatst door chester
Het spijt me, na 3 keer refreshen en 3 min. wachten heb ik heb opgegeven. Ik hoop dat je klanten meer snelheid krijgen ;)

same here. Uhm mooi die blanco page ?

Andrew
21/01/04, 23:29
Werkt hier ook niet echt :/

nlsupport
21/01/04, 23:46
hmmm, beetje vreemd, gok erop dat je website op een machine staat die gedeeld is met iets teveel andere sites. Je zit echt te wachten tot de webserver eindelijk weer eens een socket vrij heeft... (pingtijden constant 130 ms, pagina's laden redelijk soepel). Hoop dat je er niet veel voor betaalt :)

pluspunten uiterlijk: consistent, leuke opmaak (kleur, schaduw, etc.), minpunt uiterlijk: die cdrom en laptop geven mij nou niet meteen het idee dat het bedrijf achter z'n naam staat. Zet daar nou eens wat van die server-racks neer (van die theplanet-tour foto's)

voorwaarden: zitten nog wat constructie- en tikfouten in, en dwing punt 2.0 gewoon lekker af met quota's. Het laatste punt 'kan nooit aansprakelijk worden gesteld' is in strijd met het burgerlijk wetboek en het conformiteits-beginsel. Je dient gemaakte afspraken na te komen en bij verstek ben je gewoon aansprakelijk, ook al staat in je av van niet. Heet het nou 'secure-is.nl net' of 'secure internet services'?

en waarom 'secure' als ik vragen mag, kan op je website niet echt vinden waar het voor staat...

succes,

rq
22/01/04, 01:25
Ik vind die ASCI-art in het menu niet echt mooi, zelfde geldt voor de rode kleur die je gebruikt. Ook dat laatste nieuws font en de logo font kunnen misschien iets strakker/netter?

MaVeR Larry
22/01/04, 04:51
Bedankt voor jullie reacties mensen! Dat de pagina op de server af en toe niet op te vragen is dat is bij mij bekend. Hij staat op een test servertje in de US.

Voor onze klanten hosten we op een dedicated server in het alom bekende AMS-IX netwerk. Het ging zoals ik al zij puur om de layout. Ik heb in ieder geval reacties gehad waar ik wel wat mee kan. Bedankt!

www.secure-is.nl

pwiersema
24/01/04, 17:46
Kleuren zijn wel goed gekozen. Weer eens wat anders dan al die standaard kleuren. Behalve dan het paars op donkerood en donkerblauw op beige is ook wel vrij gewaagd. Ik denk dat de website ook mooier zou uitkomen als hij midden in het scherm staat ipv linksboven weggepropt. Als je die laptop wilt houden, maak 'm dan ook in de kleuren van de cd e.d. zodat het niet te erg opvalt.

Probeer op de eerste pagina misschien ook wat meer op te vallen, niet alleen standaard tekst maar iets wat mensen hun aandacht trekt.

Voor de rest een leuk begin, maar nog niet echt 'af' :)

James
24/01/04, 20:02
Min:

- Als je op een menu-item klikt (bovenaan) dan komt de tekst in een soort paars, wat moeilijker leesbaar is (probeer eens geel/wit)

- De header is goed, maar probeer de lijnen die boven de portable staan, weg te doen, zodat dit wat meer in de kijker komt.

- Je logo is niet echt duidelijk, is dit een logo eigenlijk of gewoon decoratie?

- Ik mis een link naar je e-mail adres op de homepage zelf.


pos:

- Footer menu

- Homepage is to-the-point, je verteld direct waarover het gaat

- Je site is even wennen, maar na een paar pagina's bekeken, leg je al meer vertrouwen in het bedrijf (kan ook negatief punt zijn)

- Site ziet er identiek uit in opera

Jasper_e
25/01/04, 16:55
Als ik jou was zou ik de inhoud van de pagina centreren in het scherm, bij grotere resoluties staat de inhoud namelijk helemaal links in het scherm.

Verder zou ik iets meer zorg besteden aan de layout van de menuknoppen in de navigatiebalk.

Over het algemeen ziet de site er wel goed uit, helder en duidelijk...

De domainchek werkt overigens niet helemaal.

Anestheologist
26/01/04, 14:13
Origineel geplaatst door Jasper_e
Als ik jou was zou ik de inhoud van de pagina centreren in het scherm, bij grotere resoluties staat de inhoud namelijk helemaal links in het scherm.


sluit ik mij volledig bij aan, is beetje irri om te lezen.

Ik vind persoonlijk het rode met oranje beetje fel, gebruik relax kleuren, als ik op je link klik moet zowaar ffe mijn ogen verpinken (ja ik zit in een donkere kamer :D )

Anders valt het wel lekker mee, mss ook ffe bij je info vertellen waar je server staat, en wat fotootjes van datacenter enzo, wekt altijd wat meer vertrouwen op ;)

Hostfinity
26/01/04, 22:25
http://www.peetje.nl

sorry..tis wel een template...

owja..overigens staat ook de 'home' van je onderste menu nog naar : http://www.templatestyles.com//preview2/002/index.htm# gelinkt ;)

ThePostman
26/01/04, 23:04
Origineel geplaatst door P.Crielaard
http://www.peetje.nl

sorry..tis wel een template...

owja..overigens staat ook de 'home' van je onderste menu nog naar : http://www.templatestyles.com//preview2/002/index.htm# gelinkt ;)

Haha, grappig.

Anestheologist
26/01/04, 23:51
Nuja Larry geeft volgens mij niet aan dat dit om zijn eigen template gaat !

Hij vraagt gewoon mening wat jullie ervan vinden als hosting site.

Trouwens met templates niks mis, volgens mij zijn ze er nog altijd om te gebruiken ;)

Hostfinity
27/01/04, 10:59
ik stel Larry alleen op de hoogte dat zijn website niet uniek zal zijn..

xeanatic
27/01/04, 16:20
mooie site alleen jammer dat sommige dingen er een tikkeltje slordig uitzien,

zoals bijvoorbeeld het kopje laatste nieuws wat niet echt goed te lezen is, misschien dat een ander lettertype helpt