PDA

Bekijk Volledige Versie : My-host.be



ThePostman
21/01/04, 17:15
Bjorn van dit forum is de webhoster van my-host.be, naar zijn advertentie over een domeinnaam heb ik gelijk een domeinnaam besteld. Helaas kreeg ik een verkeerd contract en sinds dien krijg ik geen antwoord meer op mijn mail. Telefoon-nummer werkt voor zover ik weet niet. Me laatste optie is contact opnemen via msn, dus weet iemand het msn adres van my-host.be? (Als ze dit hebben)?

Rik
21/01/04, 17:16
Dat is gewoon ......*knip* ;) (u is al geholpen)

ThePostman
21/01/04, 17:20
Oke, dennis had me ook al verder geholpen maar toch bedankt.

Raptor
21/01/04, 17:58
Ik werd altijd goed behandeld via msn.

middelemiel
21/01/04, 18:18
info@my-host.be , ik praat regelmatig met em, heb ook een .nl besteld, voor 4 euro dus, en alles werkt perfect!

ThePostman
21/01/04, 19:08
Ja, helaas hebben ze het erg druk en misschien kan u me dan wel helpen met me vraag. Ik stuur u wel even een pm.

EDIT Kunt u de functie voor een pb even aanzetten?

Anestheologist
21/01/04, 20:19
dat moet u zelf aanzetten.

En overigens geen slecht woord van my-host.be ;-) (persoonlijke ervaring)

Dennis
21/01/04, 20:23
Origineel geplaatst door Anestheologist
dat moet u zelf aanzetten.

En overigens geen slecht woord van my-host.be ;-) (persoonlijke ervaring) Wise guy (H)

Middelemiel: 'Kun je je pm-optie even aanzetten?'

Anestheologist
21/01/04, 20:25
ffe verkeerd gelezen :d

WouS
21/01/04, 22:38
Ik vind het allemaal een beetje vaag. Ik krijg totaal geen antwoorden meer op mijn e-mails. En zo is dat nu al met 2 e-mails gegaan.

Ik ben er erg ontevreden over...beetje rare gang van zaken als je het mij vraagt. Vond het ook al raar. Voor 5 euro een .NL domein terwijl hij ze registreerd bij HostingWorX. En die vragen normale klanten 15 euro. Hij zal heus wel iets korting krijgen, maar toch niet zoveel.

HostingWorX wil er natuurlijk ook nog wel iets op verdienen, en hij (neem ik aan ook). nou als je 1,40 aan winst moet gaan delen...:rolleyes:

Gellukig is het domein wel officieel van mij, dus kan er altijd weg...maar toch een beetje raar...

Raptor
24/01/04, 13:53
Myhost maakt volgensmij op het moment totaal geen winst op de domeinen.

Ook heeft My-Host het op het moment erg druk.

bjorn
24/01/04, 15:42
Origineel geplaatst door Raptor
Myhost maakt volgensmij op het moment totaal geen winst op de domeinen.

Ook heeft My-Host het op het moment erg druk.

Hier zou je wel eens van kunnen verschieten!
Reg maar eens 1000 domeinnamen zal ik je zeggen wat de totale winst daar op is! ;)


Maar maak er wel niet meer zo veel winst op dan voreger vroeger telde ik 10€ als winst op de prijs dat ik regsitreerde nu is dat veel minder. Maar ik reg nog altijd wel met winst!

ThePostman
24/01/04, 18:01
Origineel geplaatst door WouS
Ik vind het allemaal een beetje vaag. Ik krijg totaal geen antwoorden meer op mijn e-mails. En zo is dat nu al met 2 e-mails gegaan.

Ik ben er erg ontevreden over...beetje rare gang van zaken als je het mij vraagt. Vond het ook al raar. Voor 5 euro een .NL domein terwijl hij ze registreerd bij HostingWorX. En die vragen normale klanten 15 euro. Hij zal heus wel iets korting krijgen, maar toch niet zoveel.

HostingWorX wil er natuurlijk ook nog wel iets op verdienen, en hij (neem ik aan ook). nou als je 1,40 aan winst moet gaan delen...:rolleyes:

Gellukig is het domein wel officieel van mij, dus kan er altijd weg...maar toch een beetje raar...

Ja Bjorn lees je dat ;) You know what i mean

Rik-edit: Voor jou laatste waarschuwing, opmerkingen als deze horen niet op het forum thuis !

bjorn
24/01/04, 18:35
Origineel geplaatst door The Postman


Ja Bjorn lees je dat ;) You know what i mean

Rik-edit: Voor jou laatste waarschuwing, opmerkingen als deze horen niet op het forum thuis !

Kijk hier krijg ik een hekel aan, je moet namelijk wel enkele dingen in je hoofd houden, ok als we zeggen we beantworden je mail binnen 24 uur en dit gebeurd niet als de zaken normaal verlopen kan je wel een beetje klagen, maar je moet nu wel begrijpen dat we nu geen 10 of 100 mailtjes per dag krijgen he dit loopt wel aardig op en je moet dit nog eens beantwoorden tijdens dat je domeinnamen regt, accounts aanmaakt, en je msn staad dan ook nog eens open...

Ook weten jullie blijkbaar niet welk project dat HostingWorX heeft.

ThePostman
24/01/04, 18:37
Sorry Rik en Bjorn maar ik bedoelde niet wat jullie denken. Maja zo kwam het wel over, sorry.

iFast
27/01/04, 11:25
Bjorn vertelde mij dat hij een virus heeft op zijn pc en daarom niet de mail´s kon beantwoorden :D.

WouS
27/01/04, 11:27
Bjorn lult naar mijn mening de laatste tijd een beetje raar, volgens mij heeft die zelf een virus te pakken (sorry kon het niet laten) ;).

Rik-edit: Ik kon het ook niet laten, je een paar punten hiervoor te geven (flame) :mad:....

Ik heb een e-mail waarop ik dagen geen antwoord kreeg een paar keer als "herhaling" naar hem toegestuurd, en opeens kreeg ik wel heel snel antwoord...... :mad:

Ook heb ik onder een ff snel aangemaakt hotmail accountje een emailtje naar het gestuurd voor zogenaamde intresse in hosting...en dat was wel heel snel beantwoord. Allemaal precies naar hetzelfde e-mailadres. Uiteraard wel verzonden onder een andere naam.

iFast
27/01/04, 11:28
Ja, ik zelf vind dit ook steeds vreemder worden :S. Ik leid op dit moment schade omdat de heer Hoefnagels met zijn nameservers zit te klooten. Mail gehad en daar staat in dat hij de schade bereid is te vergoeden... Maar in de voorwaarden staat het tegenovergestelde.....

errors=2, warnings=0, informational=0

* domein cb-carstyling.nl.

* nameserver ns0.domscom.nl./213.189.5.133

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

* nameserver ns1.domscom.nl./213.189.5.134

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

Savvas
27/01/04, 13:12
Origineel geplaatst door iFast
Ja, ik zelf vind dit ook steeds vreemder worden :S. Ik leid op dit moment schade omdat de heer Hoefnagels met zijn nameservers zit te klooten. Mail gehad en daar staat in dat hij de schade bereid is te vergoeden... Maar in de voorwaarden staat het tegenovergestelde.....

errors=2, warnings=0, informational=0

* domein cb-carstyling.nl.

* nameserver ns0.domscom.nl./213.189.5.133

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

* nameserver ns1.domscom.nl./213.189.5.134

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

Ik heb van je vernomen dat het nogal een dringende zaak is dat dat domein werkt, ik kan hem zo terug in onze nameservers zetten als je wilt dan kan je je project daarop voortzetten zolang het probleem zich voordoet...

Pantsy
27/01/04, 15:23
Origineel geplaatst door iFast
Ja, ik zelf vind dit ook steeds vreemder worden :S. Ik leid op dit moment schade omdat de heer Hoefnagels met zijn nameservers zit te klooten. Mail gehad en daar staat in dat hij de schade bereid is te vergoeden... Maar in de voorwaarden staat het tegenovergestelde.....

errors=2, warnings=0, informational=0

* domein cb-carstyling.nl.

* nameserver ns0.domscom.nl./213.189.5.133

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

* nameserver ns1.domscom.nl./213.189.5.134

E server is niet 'authoritative' voor cb-carstyling.nl.

Beste Wouter,

Dit betekend dat het domein cb-carstyling niet in de nameservers staan van domscom.nl. Als u deze zelf beheert zal u deze moeten toevoegen aan uw nameservers en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Savvas
27/01/04, 16:14
Origineel geplaatst door TrancePitt


Beste Wouter,

Dit betekend dat het domein cb-carstyling niet in de nameservers staan van domscom.nl. Als u deze zelf beheert zal u deze moeten toevoegen aan uw nameservers en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

ik geloof niet dat die ze zelf beheert....

iFast
27/01/04, 16:51
nee zoals ik al zei Bjorn zit te klooten met de nameservers ik heb namelijk reseller op dit moment (omdat ik sinds 1 januari begonnen ben met hosting en ik nog niet te veel wilde investeren in een server).

En gisteren deed hij het goed en nu oppeens niet! Heel vreemd maar ik ga Bjorn strax weer bellen , want hij is op dit moment niet aanwezig.

ThePostman
27/01/04, 17:00
Hm Bjorn is al in 2 dagen niet online geweest. Op het forum ook niet te bekennen.

iFast
27/01/04, 17:05
Als je terug leest dan staat er dat hij een virus heeft op zijn pc..... Maar ik ga daar maar niet verder op in....

Ik heb in iedergeval mijn vertrouwen in hun verloren en ben op zoek naar een nieuwe reseller account of misschien wel een dedicated server.... Maar MY-HOST KOMT ER BIJ MIJ NIET MEER IN! :D

Pantsy
27/01/04, 17:14
Kan je zelf inloggen op het reseller gedeelte? Dan kan je zelf de dns toevoegen voor je domein.

iFast
27/01/04, 17:18
Jah maar het vreemde is mijn andere sites werken wel op dit moment op de reseller :S. Maar ik zal is kijken...

Pantsy
27/01/04, 17:21
Zoals de sidn nameserver check overkomt lijkt het mij dat er geen dns entry is voor het domein op jou nameservers. Als je dit na kan kijken en deze zit er niet tussen, voeg hem dan eens toe en doe de nameservercheck nog een keer.

iFast
27/01/04, 17:26
Het vreemde van het verhaal is dat die er wel is en namelijk gisteren nog wel deed en nu opeens niet meer :(. Toen waren er geen errors!

iFast
27/01/04, 17:34
Probleem opgelost hij doet het weer! Had de account maar even verwijderd en opnieuw aangemaakt. En nu werkt ie weer! Even kijken voor hoelang :D.

tom
27/01/04, 18:00
goedkoop is ... ;)

Pantsy
27/01/04, 18:11
Of geen zonefile is ... ;)

Savvas
27/01/04, 19:11
Origineel geplaatst door tom
goedkoop is ... ;)

:D

ThePostman
27/01/04, 19:28
Alleen maar omdat de admin van myhost.be wat problemen heeft met zijn pc en het even niet zo lekker loopt hoeft niet iedereen zo erg te gaan (...).

Savvas
27/01/04, 19:33
Origineel geplaatst door The Postman
Alleen maar omdat de admin van myhost.be wat problemen heeft met zijn pc en het even niet zo lekker loopt hoeft niet iedereen zo erg te gaan (...).

We zijn niet zo "erg".... Ik vond het echter wel toepasselijk, goedkoop is duurkoop wat Tom zegt..

Maar ik houd me mond verder, word toch alleen maar tegen me gebruikt...

ThePostman
27/01/04, 19:34
Achja ik zou even proberen wat te regelen met Bjorn. Alleen snap ik steeds niks van zijn tel nummer.
Wat moet ik nu intypen?:|

+32 (0)3 669 88 08

De vorige keer begon het met allemaal nullen enz.

RobbertC
27/01/04, 19:37
Origineel geplaatst door The Postman
Alleen maar omdat de admin van myhost.be wat problemen heeft met zijn pc en het even niet zo lekker loopt hoeft niet iedereen zo erg te gaan (...). Lokale PC problemen vind ik niet echt een goede reden om een paar dagen geen support te geven.

Als je een bedrijf opstart, mag ik hopen dat je nadenkt over dit soort dingen.

Savvas
27/01/04, 19:38
Origineel geplaatst door RobbertC
Lokale PC problemen vind ik niet echt een goede reden om een paar dagen geen support te geven.

Als je een bedrijf opstart, mag ik hopen dat je nadenkt over dit soort dingen.

Met andere woorden wat Tom bedoelde en ik ook...

@ The Postman:

Je kan de (0) weg laten...

ThePostman
27/01/04, 19:38
Origineel geplaatst door RobbertC
Lokale PC problemen vind ik niet echt een goede reden om een paar dagen geen support te geven.

Als je een bedrijf opstart, mag ik hopen dat je nadenkt over dit soort dingen.

Daarom probeer ik hem nu ook uit de brand te helpen

@ NetRouting: Thanks maar werkt niet

tom
27/01/04, 19:40
Origineel geplaatst door The Postman
Achja ik zou even proberen wat te regelen met Bjorn. Alleen snap ik steeds niks van zijn tel nummer.
Wat moet ik nu intypen?:|

+32 (0)3 669 88 08

De vorige keer begon het met allemaal nullen enz.


0032 3 669 88 08

tom
27/01/04, 19:42
Origineel geplaatst door RobbertC
Lokale PC problemen vind ik niet echt een goede reden om een paar dagen geen support te geven.


Rik-edit: Tom, ik heb je er al voor gewaarschuwd, deze keer is het genoeg.
Deze kan direct op slot, heeft geen nut meer, stelletje kiddo's :mad:

Pantsy
27/01/04, 20:16
Je bent weer eens kinderachtig bezig Tom! :)

ThePostman
27/01/04, 21:39
Inderdaad, ik heb Bjorn al gesproken en alles komt goed.

Anestheologist
27/01/04, 22:37
Nuja voor dat sommige mensen hier enorm gaan beginnen blaaten, zou ik eerst ffe alles nakijken + contact opnemen en dan eventueel ...

Maar anderen zwart maken is soms the easy way ...

ThePostman
27/01/04, 22:43
Ja en erg sneu, laag niveau weer.

tom
27/01/04, 22:57
Origineel geplaatst door Anestheologist


Maar anderen zwart maken is soms the easy way ...

Daar kan jij van mee spreken :)

En ik vind dat niet zwart maken, gewoon aantonen dat het een domme uitvlucht is :)

ThePostman
27/01/04, 23:02
Origineel geplaatst door tom


Daar kan jij van mee spreken :)

En ik vind dat niet zwart maken, gewoon aantonen dat het een domme uitvlucht is :)

van = over

Overigens kan je je mening ook voor je houden. En hij heeft er niet zelf voor gekozen om een virus op zijn pc te krijgen.

roland
28/01/04, 00:33
Het is niet slim om geheel afhankelijk te zijn van je pc, zoals je ziet lig je er uit en kan je je klanten niet helpen. het is zeer verstandig om een extra desktop of laptop erbij te hebben, mocht er iets fouts gaan, zet je de backup van de dag ervoor op en je kan verder.

Ik vindt het trouwens erg triest om gelijk die zwart maak praktijken te doen. Vinden jullie zeker ook niet prettig als er bij een foutje jullie gelijk zwart gemaakt worden.

overigens zou een virus niet langer dan enkele uren op je pc mogen zitten. Mochten vireusscanners hun werkt niet doen doe dan een format (neem aan dat iedereen minimaal weekelijks backups maakt) en zet je de backup er weer op.

Anestheologist
28/01/04, 00:39
Origineel geplaatst door tom


Daar kan jij van mee spreken :)



Mag ik vragen op welke grond van feiten dat je deze uitspraak doet ?

overload
28/01/04, 09:08
Als je NL domeinen gaat aanbieden voor €5,- kun je er donder op zeggen dat je het zeer druk gaat krijgen.
Daar moet je van te voren toch eens goed over nadenken lijkt me.


Origineel geplaatst door Bjorn
Hier zou je wel eens van kunnen verschieten!
Reg maar eens 1000 domeinnamen zal ik je zeggen wat de totale winst daar op is!


1000 domeinnamen is €5000,- omzet
Kosten : €3900 abo-kosten
: €500 registratie-kosten
: €600 vastrechtkosten SIDN
Totaal : €5000

Tja ik verschiet wel van de winst.

Pantsy
28/01/04, 11:09
Origineel geplaatst door overload
Als je NL domeinen gaat aanbieden voor €5,- kun je er donder op zeggen dat je het zeer druk gaat krijgen.
Daar moet je van te voren toch eens goed over nadenken lijkt me.




1000 domeinnamen is €5000,- omzet
Kosten : €3900 abo-kosten
: €500 registratie-kosten
: €600 vastrechtkosten SIDN
Totaal : €5000

Tja ik verschiet wel van de winst.

Als mensen zich nou eens niet bezig houden met het financiële gedeelte en/of bedrijfsvoering van een bedrijf?? :)

roland
28/01/04, 12:53
Eindelijk een nuttig bericht in deze topic.

Rik
28/01/04, 13:35
Persoonlijk vindt ik het wel triest hoe hier wordt "afgekraakt", nog triester vindt ik het wanneer dat door een directe concurrent gebeurd ;)

Bemoei je lekker met je eigen bedrijfje zou ik zeggen...

ThePostman
28/01/04, 13:40
Ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren maar Bjorn is ermee bezig! Doe eens wat rustig aan en niet meteen Bjorn gelijk zo aanvallen. Ik word er gigantisch moe van dat iedereen kritiek heeft, wacht gewoon even af wat er gaat gebeuren en ik weet zeker dat Bjorn een goede oplossing vind.

@ Positieve mensen en Rik: :)

bjorn
28/01/04, 13:58
Hallo allemaal,

Vind dit zeer zielig weet je dat!
De ene weet niet welke kosten ik heb bij SIDN/NLREGISTRY dus maakt al een super grote bereken fout! De winst van 1000 domeinnamen zou zo een 1400 euro zijn.
En dan zijn er hier weer mensen die kretiek geven maar ze zijn waarschijnlijk niet eens klant bij me, dit is super triest!
Dan heb je weer mensen die zich alleen op de gepost berichten richten en dan weer zelf iets doms plaatsen.


Maar er zijn hier inderdaad aan mijn kant veel fouten gemaakt bij het registreren van de domeinnamen opp het punt van het chekken van de ns... Deze geef ik dus ook toe maar zit daar dan ook niet belachelijk over te doen! De mensen die mij me klant zijn vind ik eerlijk gezegt dat die hier wel hun beklag mogen doen omdat deze personen dus recht hebben om dit te vertellen!

Besluit: kijk eerst effe naar je eigen bedrijfje!


Verder wil ik even meedelen dat ik even op mijn grootvader zijn computer zit, en het is niet alleen een virus op me pc, maar me video kaart + coler is kappot.

ThePostman
28/01/04, 14:01
He Bjorn, goed je weer even te horen. Kan je even online komen op msn of me even bellen? Want ik ben nu nog 3 kwartier aanwezig. Anders vanavond pas weer.

WouS
28/01/04, 16:44
@Bjorn,

Oké, vervelend als hardware kapot is.
Maar hoelang wou je er nog mee wachten om nieuwe spullen te kopen?

Wij als klanten zijn hierdoor dus nu de gedupeerde!?

Zulke dingen moet je gewoon in je achterhoofd houden dat zoeits kan gebeuren, dat alles dan een beetje vertraging oploopt oke, maar ik vindt dit wel heel erg veel vertraging.

Al met al denk ik dat het nooit zo lang mag duren dat je computer problemen hebt, die hadden allang opgelost moeten zijn.

iFast
28/01/04, 16:46
Misschien heb ik het hier een beetje overdreven maar het komt er op neer dat ik nu minder tijd heb gehad om aan mijn klant te werken! En tijd = geld! ;)

Dennis
28/01/04, 16:55
Origineel geplaatst door tom


telefoontje met klant:
klant: hoi, ik heb een probleem met men website!
my-host: sorry, mijn pc is momenteel binnen voor onderhoud, kan u volgende week terug bellen? dan issie zeker klaar!
:D
Origineel geplaatst door TrancePitt
Je bent weer eens kinderachtig bezig Tom! :) Ik vind dit wel humor dat moet kunnen hoor. :p

Overigens klopt je berekening niet EnsimGuru.

En Bjorn;
Bekijk het van de positieve kant. Heel webhostingtalk.nl kent je nu :)

roland
28/01/04, 17:26
negatieve reclame = reclame.

Die grap kan uiteraard wel, maar die zwart makerij niet. Wordt een leuke boel als dit voortaan bij iedere host gaat gebeuren.

bjorn
28/01/04, 18:31
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik vind dit wel humor dat moet kunnen hoor. :p

Overigens klopt je berekening niet EnsimGuru.

En Bjorn;
Bekijk het van de positieve kant. Heel webhostingtalk.nl kent je nu :)

Dit vind ik eigelijk niet echt zo leuk! :mad:

AlfaHosting
28/01/04, 18:39
Wat My-Host doet en hoeveel hij vraagt is toch zijn zaak. Het staat wel vast dat hij er niet rijk van zal worden, maar het is natuurlijk wel een mooie stunt waardoor mensen zijn bedrijf leren kennen en mischien andere produkten gaan bestellen waar hij wel een mooie winstmarge op heeft.

Overigens registreert hij zijn .nl domeinen bij www.nlregistry.nl, tarieven : http://www.nlregistry.nl/tarieven.html ... naast de vaste kost van 85 euro per jaar betaald hij dus 3.60 euro per domein en 0.50 éénmalige kosten. Blijft dus 0.90 euro over om een postzegeltje te kopen en een faktuur te maken :)

Anestheologist
28/01/04, 18:46
Ja, persoonlijk vind ik iemand zijn rekening maken beetje aan de lage kant ;)

Je zou toch ook niet graag hebben dat wij jouw rekening eens maken? :D

ThePostman
28/01/04, 19:07
Hm ik blijf er volle vertrouwen in hebben dat alles weer goed komt. Bjorn weet ook wel waarom. :)

iFast
28/01/04, 19:21
Als my-host zijn zaakjes beter op orde had dan was dit allemaal niet gebeurd ;). Dit is alleen maar beter voor de volgende keer :D.

WouS
28/01/04, 19:23
Dit is alleen maar beter voor de volgende keer

Zou je denken dat ie hier wat van leert??? ;)

Sorry maar ik vindt het wel erg raar waarom die de volgende dingen niet doet/vermeld:

1) Wanneer die van plan is misschien weer is nieuwe spullen voor zijn pc te kopen of een andere pc te regelen waar die op kan werken, een beetje afwachten tot je kapotte pc het weer gaat doen heeft geen zin denk ik ;)

2) Hij vermeld niets over wanneer die denkt dat alles weer normaal is.......

iFast
28/01/04, 19:25
Jawel , hij zei volgens mij zo snel mogelijk alleen iedereen heeft zo een ander tijdsbesef. Bij mij is snel binnen 24 uur! Maar dat is in belgië waarschijnlijk 240 uur :D (flauw).

bjorn
28/01/04, 19:33
Origineel geplaatst door iFast
Als my-host zijn zaakjes beter op orde had dan was dit allemaal niet gebeurd ;). Dit is alleen maar beter voor de volgende keer :D.

Welke zaakjes? Er is op één punt eens iets mis gegaan! :(

bjorn
28/01/04, 19:36
Origineel geplaatst door iFast
Jawel , hij zei volgens mij zo snel mogelijk alleen iedereen heeft zo een ander tijdsbesef. Bij mij is snel binnen 24 uur! Maar dat is in belgië waarschijnlijk 240 uur :D (flauw).

Wees daar maar zeker van dat die flauw hoor!
En iFast erg bedank voor je comentaar!
Wie is er nu weer klant bij My Host?! (Die slechte service blabla!)

ThePostman
28/01/04, 19:44
Ach Bjorn let er maar niet op. Het zou zo wel doorgaan, als het niet teoretisch niet uitgelegd kan worden maar de praktische uitleg. Dus maak er werk van...

Oja mail nog even? Ik wacht er namelijk op

bjorn
28/01/04, 19:51
Ja ik ben zelf nog alle gegevens aan het zoeken :-S maar straks of morgen krijg je ze als ik ze zelf terug heb...

ThePostman
28/01/04, 19:56
Is goed, morgen ochtend trek ik wel goed. Want smiddags ben ik de hele middag vrij. (zoals in tel gesprek al zei)

END OF OFFTOPIC... :D

iFast
28/01/04, 20:22
Wees daar maar zeker van dat die flauw hoor!
En iFast erg bedank voor je comentaar!
Wie is er nu weer klant bij My Host?! (Die slechte service blabla!)

Jah ik ben jou klant daarom geef ik ook commentaar! Het is toch de bedoeling dat Klanten hier commentaar gaan geven over de service. Maar genoeg slechte woorden over My-Host van mij! Alleen wat ik hiermee wil bereiken is dat jij betere support gaat leveren want dit is drie keer niks. :)

ThePostman
28/01/04, 20:28
So be it

wdv
28/01/04, 20:33
Ik wil niet flauw doen ofzo, maar als men super service wil, mag daar ook wel voor betaald worden lijkt mij.

Vervelend dat bjorn nu net problemen heeft met zijn computer, maar dat heeft hij heus niet expres gedaan hoor ;)

Eerlijk gezegd vind ik dat jullie wel erg gemakkelijk even iemand af kunnen zeiken. Goed hoor.

WouS
28/01/04, 21:05
Vervelend dat bjorn nu net problemen heeft met zijn computer, maar dat heeft hij heus niet expres gedaan hoor

Maar hij laat het wel veel te lang duren, wel express. Zoeits noemt men nalatigheid.

Hardware problemen kan je heus wel sneller als 3-4 of nog meer dagen oplossen, makkelijk! Geld overgens ook voor software problemen.

Overgens off-topic,

Volgens mij heeft My-Host helemaal geen K.v.K..oid waaruit blijkt dat het ook een echt bedrijf is? Mijn factuur welke ik moest betalen bevatte 0,00% BTW.........ik vondt het al raar, maar ik ga het steeds raarder vinden.

iFast
28/01/04, 21:06
Mijn opmerkingen waren in iedergeval niet " af zeikend" bedoelt. Maar meer kritiek!

Pantsy
28/01/04, 21:09
Wil totaal niet lullig zijn Wous, je mag best een bedrijf wat ruimte geven om te ademenen?! Als je niet tevreden bent, registreer dan ergens anders je domein(en).

WouS
28/01/04, 21:09
Ja, van mij ook.

Maar dat wordt vast wel opgevat als "afzeikend"...kom op jongens, we mogen toch wel zeggen hoe het ervoor staat!? We leven toch niet in een dictatuur :P

WouS
28/01/04, 21:11
Wil totaal niet lullig zijn Wous, je mag best een bedrijf wat ruimte geven om te ademenen?!

Het leuke is nou, hij is officieel helemaal geen bedrijf!
Dat jullie hier dit soort zaken toch goed keuren en het nog voor een bedrijf opnemen ook....beetje raar.

Dennis
28/01/04, 21:12
Wous... doe even niet zo kinderachtig.
KVK is helemaal niet nodig voor Belgisch Bedrijf en verder ben je wel erg offensive... (Ik maak dit morgen ff af :P)

Pantsy
28/01/04, 21:13
Ja die kritiek van jou bouw je in iedergeval op modder, kom eerst met concrete bewijzen dat My Host niet is ingeschreven bij de belgische KVK. Tot dan, hou je mond erover als je het niet eens weet. Een factuur zou vol met fouten kunnen staan.

bjorn
28/01/04, 21:30
Origineel geplaatst door WouS


Maar hij laat het wel veel te lang duren, wel express. Zoeits noemt men nalatigheid.

Hardware problemen kan je heus wel sneller als 3-4 of nog meer dagen oplossen, makkelijk! Geld overgens ook voor software problemen.

Overgens off-topic,

Volgens mij heeft My-Host helemaal geen K.v.K..oid waaruit blijkt dat het ook een echt bedrijf is? Mijn factuur welke ik moest betalen bevatte 0,00% BTW.........ik vondt het al raar, maar ik ga het steeds raarder vinden.

En wat weet je hoe dit komt denk je je mag geen BTW aanreken aan het buitenland, je bent persies wel een triestig persoon he, echt dingentjes zoeken om reacties te kunnen plaatsen.

En het 'hardware' probleem is nog geen 2 dagen dat ik dat heb!
TIP: lees eerst goed een topic door voor je comentaar geeft!

wdv
28/01/04, 21:33
Bjorn, de afnemer moet dan wel een geldig BTW nummer hebben volgens mij, ik weet niet of WouS die wel/niet heeft?

ThePostman
28/01/04, 21:33
WouS, begin je het te merken dat je in de minderheid bent omdat je niet genoeg informatie hebt verschaft voor wat een belgisch bedrijf wel en niet moet. Overigens ben je helemaal niet op de hoogte van de stand van zaken.

Savvas
28/01/04, 21:42
Jongens het is heel simpel:

- Een Belgisch bedrijf hoeft alleen geen BTW door te berekenen wanneer zij zaken doen met een NL bedrijf dat een geldig BTW nummer kan opgeven, zo niet is die ten allen tijden verplicht BTW te rekenen.

- Indien Bjorn nog geen handelsregistratie nummer heeft aangevraagd is die niet correct bezig maar klopt het wel dat hij op zijn facturen geen BTW verrekend, anders zou het fraude zijn.

Ik ben blij dat deze discussie er iets volwassener aan toe gaat dan sommige topics die zo nu en dan voorbij komen....

bjorn
28/01/04, 21:46
Origineel geplaatst door wdv
Bjorn, de afnemer moet dan wel een geldig BTW nummer hebben volgens mij, ik weet niet of WouS die wel/niet heeft?

Het zit zo in elkaar bij btw naar het buitenland:
Je mag geen BTW aanreken aan je klant
(de klant in kwestie hoeft zelf geen btw nummer te hebben)

Maar ik zelf moet wel BTW betalen aan de overheid, dus even in je eigen zakje duiken dus voor die paar eurotjes...

Maar als ik dus iemand een factuur stuur in binnenland dan moet ik 21% BTW aanreken deze persoon is kwestie hoeft ook hier zelf geen BTW nummer voor te hebben.

Hoe zit het dan als een bedrijf bij je klant is?
Het bedrijf in kwestie kan een ondertekende factuur vragen hier ben ik verplicht zo wel in binnenland als buitenland mijn btw nummer te vermelden. Maar dus niet op de andere facturen wat ik zelf wel eens best ga doen!

ThePostman
28/01/04, 21:48
En de KvK? Dat begrijp ik niet echt, heb je dat wel of niet nodig?

bjorn
28/01/04, 21:49
Het licht er dus aan waar je woont...

Savvas
28/01/04, 21:55
Het kan aan mij liggen hoor maar een consument betaalt ten allen tijden BTW over zijn producten, denk jij dat als jij bij de grens woont en je gaat naar de supermarkt over de grens dat jij geen BTW op je boodschapjes betaalt, wel dus! ;)

Wat ik heb begrepen van kennissen is dat ook in België een bedrijf in deze branche verplicht is een handelsregistratienummer te hebben...

bjorn
28/01/04, 21:58
Origineel geplaatst door NetRouting
Het kan aan mij liggen hoor maar een consument betaalt ten allen tijden BTW over zijn producten, denk jij dat als jij bij de grens woont en je gaat naar de supermarkt over de grens dat jij geen BTW op je boodschapjes betaalt, wel dus! ;)

Wat ik heb begrepen van kennissen is dat ook in België een bedrijf in deze branche verplicht is een handelsregistratienummer te hebben...

Ja zeker! Dit heb ik toch nooit gezegt van niet, want als je handel gaat drijven ben je verplicht ingeschreven zijn.

iFast
28/01/04, 22:00
Nou kvk is natuurlijk nodig anders mag je niet handellen op het internet.

Wanneer je producten gaat verkopen om er winst mee te behalen moet je als bedrijf belasting afdragen (je hebt dan ook weer van die belasting regels waar je geen belasting hoeft af te dragen).

Ook is een kvk noodzakelijk anders ben je illegaal bezig. En dit licht niet aan waar je woont in belgië.

Savvas
28/01/04, 22:02
Origineel geplaatst door bjorn


Ja zeker! Dit heb ik toch nooit gezegt van niet, want als je handel gaat drijven ben je verplicht ingeschreven zijn.

Ja maar je verhaal over BTW komt erg vaag over.....

Jij zegt dat een consument geen BTW hoeft te betalen op diensten die die bij jou inkoopt en daar klopt geen hout van geloof ik, kan iemand dit misschien toelichten hoe het zit? Ben zelf ook erg nieuwsgierig....

bjorn
28/01/04, 22:06
ik eigelijk ook wel :-)

WouS
28/01/04, 22:16
Zoals hier ook al eerder is verteld (paar weken terug) is het zo geregeld dat bedrijven in het buitenland met geldig btw-nummer GEEN btw hoefen te betalen. Particulieren moeten ten alle tijden BTW betalen.

@Bjorn,

als jij zo zeker bent van je zaak, kan jij dan ons even je handelsregister nummer en BTW-nummer melden??? Als je die echt hebt is het niet iets wat geheim is ofzo. Heel veel bedrijven hebben het zelfs op de site staan.

IT-worX
28/01/04, 22:23
KVK = kamer van koophandel dacht ik?
Ik geloof dat dit zowat het zelfde is als handelsregister in België...en dat heb je toevallig wel nodig :p

Rik
28/01/04, 22:27
Luisteren naar klanten & het afhandelen van hun klachten...

Ja, komt Rik weer met zijn wijze praat...
Deze Post is niet alleen aan Bjorn gericht, maar aan elke ondernemer eigenlijk...

Een klacht is een kans.
Een regel die vaak gehanteerd wordt is de volgende:

" Iemand die een klacht ontvangt mag zich beschouwen als eigenaar van een kans "

Wie een klacht verwaarloosd, verwaarloosd zijn bedrijf.
Doordat je klachten krijgt kunt je jouw bedrijfsvoering verbeteren.
Je kunt, en moet, leren van iedere binnengekomen klacht.
Er zijn vuistregels voor een goede afhandeling:

> Luister GOED naar wat de klant zegt en onderbreek zo min mogelijk !
> Stel gerichte vragen om de klager te begrijpen
> Maak een onderscheid tussen de emotionele lading en de werkelijke klacht
> Geef GEEN valse hoop, zolang de klacht niet helder is
> Vat de klacht kort samen en vraag om bevestiging van de klant
> Zoek oprecht en creatief naar de juiste oplossingen voor de klacht
> Biedt de klager keuze mogelijkheden en help hem met kiezen (korting/rechtzetting enz..)

Omdat je veel informatie uit klachten kunt halen moet je zorgen voor een laagdrempelige klachtenregistratie.
Met andere woorden, zorg dat je klanten op een eenvoudige manier een klacht kenbaar kunnen maken en volg deze snel op !



Doe er iets mee zou ik zeggen Bjorn ;)

RobbertC
28/01/04, 22:31
Na deze wijze woorden van ome Rik ( ;) ) zit hier verder geen zinvolle discussie meer in.


Origineel geplaatst door NetRouting
Jongens het is heel simpel:

- Een Belgisch bedrijf hoeft alleen geen BTW door te berekenen wanneer zij zaken doen met een NL bedrijf dat een geldig BTW nummer kan opgeven, zo niet is die ten allen tijden verplicht BTW te rekenen.

- Indien Bjorn nog geen handelsregistratie nummer heeft aangevraagd is die niet correct bezig maar klopt het wel dat hij op zijn facturen geen BTW verrekend, anders zou het fraude zijn.

Ik ben blij dat deze discussie er iets volwassener aan toe gaat dan sommige topics die zo nu en dan voorbij komen.... Dit is inderdaad juist, daar is verder geen discussie over mogelijk.

Omdat het verder alleen maar op een flame kan uitlopen, gaat deze dicht. Denkt iemand toch dat het niet nodig is om BTW te rekenen aan een particuliere buitenlandse klant, dan mag diegene een nieuw topic openen met goede argumentatie.

middelemiel
29/01/04, 15:17
tis echt goede service, alleen bjorn heeft het te druk :(

RobbertC
29/01/04, 15:27
?

Ik had 'm toch echt dicht gedaan bij m'n vorige post?