PDA

Bekijk Volledige Versie : www.2funny4you.com hosting



Evilarlos
20/01/04, 14:56
-knip-

Johan-nl
20/01/04, 15:07
Origineel geplaatst door Evilarlos
Ik heb m''n eigen website en ben van plan eindelijk ook eens een hosting service op te zetten/ concurent van jullie te worden... maar er eentje opzetten is niet zo makkelijk: Neem eens een kijkje op http://207.44.198.102/~admin119/2funny4you/hosting.php en zeg maar wat je er van vind.

BTW mocht je me nog een mooi aanbod qua hosting kunnen doen, meld je danbij mij. Eisen:

3 GIG webspace
25 gig bandbreedte
reseller mogenlijk heden
koste onder de 9 euro per maand

---
Dit is pas echt www.2-funny-4-WHT.com


Jesus c......

100 MB voor 3 cent per maand.....
Doe ff normaal. Een factuur opmaken en versturen is duurder......

---

Cheap hosting?
Need some cheap webspace? Well I got what your looking for:

Domain name €20,00 a year

100 MB for €0,3 every month (3,60 a year)
1000 MB for €3 every month (36,00 a year)

But as you can imagine with these prices it ain't easy to get a server running :) So This is the deal: you reserve a package and when I got 3 GB filled then I Hire an server and you can start hosting with the cheapest host in the WORLD. So no risk for you! No payments you won't get back just actuals place for the lowest price. BUT what if you find any cheaper host? Let me know and i'l see or I can find an cheaper datacenter to and lower the price below the price you found.

Interrested? Mail me at funny@2funny4you.com

Dennis
20/01/04, 15:09
Ik denk niet dat er mensen zijn die geinteresseerd zijn om dit te hosten. Je krijgt dan 30 pakketjes van 100mb tegen 0.3 per maand. En jij komt dan precies uit op 9.00 per maand.

Maakt het trouwens uit of hosting in NL is of in US?

Evilarlos
20/01/04, 15:13
Het is mischien idd niet zo veel soeps. Zeker qua layout. maar ik wil gewoon eens kijken of er mensen geintereseerd zijn. Ik wil proberen eens een andere hoek in te nemen dmv veel kwantiteit voor wat minder kwaliteit te bieden, en dan kijken of daar eigenlijk wel geintereseerde voor zijn.

Evilarlos
20/01/04, 15:14
Wat de host die ik zoek betreft, ik hoef er op dit moment nog geen winst op te maken. Dus zolang er een host is die goedkoper is dan die waarmee wil hosten dan ben ik allang blij...

RobbertC
20/01/04, 15:16
Dit is gewoon een vorm van adverteren, en dat mag nog niet met 1 post.

Bovendien gaat deze ook op slot in het kader van niveau verbetering.