PDA

Bekijk Volledige Versie : doen of niet?



pietje
20/01/04, 14:27
Dag collega's,

Ik zal meteen beginnen zeker? :)
Ik heb al goed 8 maanden een reseller hosting in de vs en ik was er ook 8 maanden blij mee. De laatste weken ging het allemaal mis toen de server enkele uren offline was voor onderhoudswerken. Nu scheelt er elke dag bijna iets. Mysql plat, ftp plat, mailserver plat, enz...
Ik heb klanten op die server en ik wil ze natuurlijk niet kwijt. Nu ik terug ga moeten betalen ben ik aan't denken om toch dedicated te gaan. Ik wil geen full managed server maar ik moet wel kunnen rekenen op technical support als ik iets niet kan (dus bijbetalen voor af en toe support). De enige die mij aanspreek is http://www.servermatrix.com

Doen of niet? Iemand slechte ervaringen met hun? zo ja is hun support goed als je hun nodig hebt? Snelheden enzo? (voor mij is vs hosting goed).

Ik heb hun gisteren 4 emailtjes gedaan met vragen door de dag heen en ik heb altijd binnen het half uurtje een antwoord gekregen. Ik heb ook op hun mirror site van tucows enkele grote bestanden gedownload en dat ging tegen een goeie 200-300kb/s


Dank jullie allemaal alvast,

mihosnet
20/01/04, 19:52
Op wht.com zijn veel ervaringen te vinden over servermatrix.com.

pietje
21/01/04, 13:11
Hey 1000x bedankt voor de link!
Er zijn niks dan lovende dingen over servermatrix op dat forum.
Ik heb mijn bestelling gedaan en hij zou vandaag actief moeten zijn. Dag meer of minder is niet zo erg. Ik kijk er al naar uit. :)

MaVeR Larry
24/01/04, 13:11
Origineel geplaatst door pietje
Hey 1000x bedankt voor de link!
Er zijn niks dan lovende dingen over servermatrix op dat forum.
Ik heb mijn bestelling gedaan en hij zou vandaag actief moeten zijn. Dag meer of minder is niet zo erg. Ik kijk er al naar uit. :)

Hoop dat het je daar beter afgaat! Er zijn een hoop providers, maar echt goede in kwaliteit en kwantiteit zjin er erg weinig!

Succes!