PDA

Bekijk Volledige Versie : Fusionmedia



Johant
20/01/04, 13:32
Ben benieuwd wat jullie van dit design vinden. Zijn een aantal dingetjes die nog niet helemaal werken (domeincontroller en klanten beheer).
www.fusionmedia.nl

paas
20/01/04, 13:52
Ik zou zeer zeker de knoppen bovenin beter leesbaar maken.
Verder geen commentaar.

muisje
20/01/04, 14:12
Ik zou zeer zeker de knoppen bovenin beter leesbaar maken.

Agree..

Aan de zijkanten zit een dikkere zwarte balk.. deze zou ik aan de bovenkant en onderkant ook doortrekken.. lijkt nu net alsof de boven en onderkant niet af zijn.

En het blokje met adres gegevens is een beetje verkeerd uitgelijnd

Leandros
20/01/04, 14:16
Ik zou het iets leesbaarder maken (de tekst in het algemeen, iets groter en misschien dan iets sterker grijs of gewoon zwart), je menu zou ik veel beter leesbaarder maken omdat grijs op grijs heel slecht leesbaar is.

Ik weet niet precies wat je doelgroep is maar voor mensen boven de 30 is dit bijna niet te lezen met standaard instellingen.

Ik zou daar wat aan doen voor de rest is de lay-out best mooi gelukt alleen zou ik de achtergrond licht grijs maken i.p.v. wit, dit maakt het namelijk wat aantrekkelijker.

lifeforms
20/01/04, 19:48
Je design is helder en fris.

Alleen het rijtje knoppen bovenaan is juist weer erg ouderwets. Het kan op zich wel, maar de rest van de site is te modern. Ik zou ze niet alleen beter leesbaar maken (lichte tekst?) maar ook minder in aantal (een hierarchie? dropdowns? minder belangrijke knoppen zoals voorwaarden en 'het team' naar een over ons page?).

Verder prachtig ontwerp!

Johant
20/01/04, 21:48
Allemaal bedankt voor jullie reacties alvast, en zal ze binnenkort zodra we weer tijd hebben laten aanpassen. Meerdere reachties zijn altijd welkom

Jasper_e
25/01/04, 17:01
Ziet er goed uit alleen moet je nogal goed kijken om te kunnen kijken wat er op die knoppen bovenin staat.

TechXP
26/01/04, 01:13
Vind het wel 'apart'. Wel meer in de positieve zin. Alleen bovenaan nog leesbaar maken (de knoppen).
En nog wat uitwerken van die kleine foutjes (zie plaatje hierboven). En dan bovenin nog een wit vlak. Beter is als je bovenin nog wat attached, zodat het 1 geheel is.
Ah, wacht dat is in IE wel zo, dus nog even voor Mozilla ook maken, dan is ie goed :)

TechXP
26/01/04, 01:14
Misschien ook handig als je een button hebt geklikt dat je dan bij de volgende pagina ziet welke je had geklikt (oftewel welke pagina je bent). Beetje highlighten enzo

faisj
26/01/04, 16:28
Jammer dat het portfolio zo leeg is... Ik zou graag nog meer werk
van het team willen zien. En idd de knoppen zijn zeer onduidelijk boven
en het geluid dat sprak me niet echt aan.

MrT
02/02/04, 03:21
Een bug, namelijk op de grotere resoluties (ik heb 1600/1200), herhaalt het achtergrondpatroon (zit in logo en onderste footer) zichzelf.

[QWS]
03/02/04, 14:58
ik zou de kleur van het menu als je op een optie staat dezelfde kleur geel maken als in je logo dus geen groen. verder vind ik het erg mooi (Y)

Xevor
06/02/04, 13:06
Ik vind je layout heel erg mooi, maar voor sommigen is het onhandig dat kleine lettertype. Als je dat verandert wordt het top!

Johant
08/02/04, 21:12
Lettertype is wat groter gemaakt. Is het zo nu beter, of nog te klein?

freddy
08/02/04, 23:29
Expoler 6, als je dan op F11 druk (full screen) dan krijg ik deze dubble menu balk: (screen gemaakt als voorbeeld)

http://home.wanadoo.nl/eburonen/fusionmedia.jpg

Verder is het een mooie site :)

Johant
09/02/04, 09:13
Origineel geplaatst door freddy
Expoler 6, als je dan op F11 druk (full screen) dan krijg ik deze dubble menu balk: (screen gemaakt als voorbeeld)

http://home.wanadoo.nl/eburonen/fusionmedia.jpg

Verder is het een mooie site :)

Ja bedankt. Ik zal ze wel ff laten kijken om dit probleem op te lossen.

Johant
01/03/04, 10:25
Een kleine update. Hoe vinden jullie het menu?

Anestheologist
01/03/04, 13:34
Goed maar ik zou het menu omgekeerd gebruiken, dus als je er gaat opstaan dat het grijs word en als je het gewoon ziet met kleurtjes dan, vind het mooier als je gewoon de kleurtjes ziet ;)
Maar verder geen comments. Mooie site.

JOEYD
07/03/04, 00:45
Origineel geplaatst door Anestheologist
Goed maar ik zou het menu omgekeerd gebruiken, dus als je er gaat opstaan dat het grijs word en als je het gewoon ziet met kleurtjes dan, vind het mooier als je gewoon de kleurtjes ziet ;)
Maar verder geen comments. Mooie site.

Zou ik juist niet doen. Dit is mooi, lekker strak.
Erg leuk menu met die icons. Ik zou alleen iets anders verzinnen voor dat abstracte figuur aan de linkerkant. Trendhoer is nu wel een beetje uit :) Dat wereldkaartje is daarentegen dan wel weer leuk IMO.
Neon groen met grijs, me likes :)

Johant
08/03/04, 17:13
Hoeveel zouden jullie voor deze site nou betalen? Is misschien in een fout topic en niet dat ik het ga verkopen, maar kan ik misschien mooi bij de bedrijfswaarde op gaan tellen.

oiin
08/03/04, 17:59
Het design is zeker wel meer dan 100 euro waard denk ik, vooral de mogelijkheid om de sub-menu's uit te breiden is fijn en het moderne ontwerp maken het goed verkoopbaar.