PDA

Bekijk Volledige Versie : Van wie is deze moderatie opmerking? Deel2



RonZo
19/01/04, 21:35
In http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38450 is zomaar door een admod een aanpassing gedaan in mijn post.
Ik heb daarop gevraagd of de desbetreffende admod zich even wil melden en excuses maken voor deze "misplaatste grap". Tevens heb ik het "team" via "Rapporteer dit bericht aan een beheerder" gevraagd: "Wat heeft ****** tegen mij?"
En wat gebeurt er? Helemaal niets. Terwijl er op dat tijdsstip en ook later de betreffende admod(s) aanwezig was/waren op dit forum.
Zo ga je toch niet met elkaar om? Ik bedoel, als je een, naar het team, niet juiste posting doet kun je "punten happen" terwijl een lid van dat zelfde team zomaar gewoon iets kan aanpassen in je post waardoor het lijkt alsof je dat zelf hebt gedaan.
Dat riekt naar machtsmisbruik!

Krijg ik nu dan misschien een behoorlijk antwoord?

RobbertC
19/01/04, 21:38
Leg nu eens duidelijk uit wat er gebeurt is, zodat buitenstaanders er ook iets van begrijpen?

The MAzTER
19/01/04, 21:51
zijn post is aangepast

Hij had in zijn reply het volgende staan:


Aan avontuurtjes doet hij niet
Ik zag het wel

Maaruh Grumpy niet zo denigrerend heh...
Uit ervaring weet ik dat hij heel hard aan de weg timmert, ontzettend goed is, zich voor de volle 100 % inzet en die avonduurtjes regelmatig uitlopen tot 03.00.
Zow dat moest ik ff kwijt

en nadat een mod langs gekomen is:


Soms is het beter niet te reageren... Bij deze.
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=206894#post206894

RonZo
19/01/04, 21:53
Origineel geplaatst door RobbertC
Leg nu eens duidelijk uit wat er gebeurt is, zodat buitenstaanders er ook iets van begrijpen?
Ik ben van mening dat mijn post hier alsmede de post waar de link naar toe gaat voor insiders alsook outsiders voldoende is. Mocht je nog vragen hebben stel die dan eerst maar binnen het team.

Rik
19/01/04, 21:57
Ik snap er niet veel van, ben ook niet de gene geweest die het aangepast zou hebben, maar vindt het maar een rare bedoeling...

RonZo
19/01/04, 21:58
Origineel geplaatst door The MAzTER
zijn post is aangepast

Hij had in zijn reply het volgende staan:
.........
en nadat een mod langs gekomen is:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Soms is het beter niet te reageren... Bij deze.
http://www.webhostingtalk.nl/showth...6894#post206894

--------------------------------------------------------------------------------

Waarbij duidelijk gemeld moet worden dat die betreffende mod http://www.webhostingtalk.nl/showth...6894#post206894 er aan toe gevoegd had.
Mijn oorspronkelijke post was: "Soms is het beter niet te reageren... Bij deze."

ThePostman
19/01/04, 22:01
Ik snap de grap nieteens. Ben ik blond? Overigens is het erg zielig om posts aan te passen wanneer dit niet noodzakelijk is.

The MAzTER
19/01/04, 22:55
oeps :P

WilcoOnline
19/01/04, 23:59
wordt mijn post nu ook aangepast?

RobbertC
20/01/04, 00:05
Origineel geplaatst door WilcoOnline
wordt mijn post nu ook aangepast? Je bedoelt je post in hetzelfde topic?

Daar stond eerst toch niks anders?

RonZo
20/01/04, 00:14
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=207421#post207421
Heb je helemaal gelijk in maar reageer dan ook eens adequaat.
Want op mijn vragen komen geen antwoorden. En dat is wat mij zo kwaad maakt. Lijkt wel typisch Hollands...,. kop in het zand en als ze mij niet zien dan ben ik er ook niet ....
En ik denk dat ik weet wat Wilco bedoelt met zijn vraag.... nu jij nog.

Rik
20/01/04, 00:16
Ronzo, leg nu eens even goed uit wat er is, ik snap er niets van...

Er is blijkbaar een post aangepast ?
hebben alle Mod's al gereageerd op je vraag wie dat was ??

Verder heb je het over "user notes" , wat bedoel je daar precies mee ?

RobbertC
20/01/04, 00:18
Wat wil je dat ik antwoord?

Nee, ik heb die post niet veranderd. Rik ook niet. Wie het wel was kunnen wij nu niet achterhalen.

Er zijn geen user notes en posts worden niet zomaar gewijzigd (zeker niet door mij).

RonZo
20/01/04, 00:20
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=207360#post207360
Daar vindt je veel antwoorden ....
Er heeft niemand gereageerd, en zeker niet de aanstichter van dit alles, admod ******
Veel plezier onder elkaar, ik ga voldoen aan mijn echtelijke verplichting :D

RonZo
20/01/04, 00:23
Nog even dit... De aanstichter van dit alles is NU online.

Grumpy
20/01/04, 01:53
Je overdrijft wel een beetje he?

Deze topic:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38450

Rik vraagt om php-freaks.

Ronzo plaatst in zijn bericht een link.
Dat is zowiezo niet de bedoeling. Mensen die iets aanbieden horen het gewoon te vertellen. Daarbij komt nog dat de link naar een post gaat van iemand anders dan Ronzo. Dus Ronzo biedt zichzelf niet aan als php-scripter.
Maar goed, ik houdt het rustig en reageer slechts inhoudelijk op het feit dat de persoon die Ronzo suggereerde niet een persoon is waar Rik naar op zoek is.

Vervolgens beschuldigt Ronzo mij van kleineren.

Ik leg uit dat ik niet kleineer en slechts dingen opnoem die die persoon dat zelf ook had gedaan.

Reageert Ronzo met zo'n zin:
"Soms is het beter niet te reageren... Bij deze."

Ik heb mij verdedigd tegen de beschuldiging van kleineren.
Ronzo heeft en kan daar verder niets aan veranderen en heeft verder ook niets interessants te melden (aan Rik). Dus die post was helemaal overbodig. En die zin had beter een tip geweest kunnen zijn voor precies die post.
Ik wilde Rik's topic niet verder vervuilen want bij een reply zou Ronzo zeker ermee verder gaan.
Ik voegde 1 link toe aan zijn bericht. Die linkt naar zijn eerste post in het topic. Bedoeld als een subtiele hint dat hij eigenlijk daar al niet had moeten reageren.

Het is waarschijnlijk mijn fout dat ik vergeten ben dat niet iedereen hints begrijpt.
Maarja, ik ben verder in de avond niet meer online geweest.
Kom in de nacht terug blijkt dat deze Ronzo overal heeft zitten spammen en flamen over die ene extra link in zijn post. :rolleyes:

Klagen over andere mods en admins heeft geen zin gezien ze van niets weten. Het is dan ook heel normaal dat ze vage topics van Ronzo sluiten ja.

En dan hier komen klagen over machtsmisbruik en eisen van het inzien van usernotes (Wat zijn dat???) is wel heel erg overdreven.

Grumpy
20/01/04, 02:01
Mocht Ronzo nog willen antwoorden.
Let op, probeer niet mij de schuld te geven. Jij was degene die een verkeerde post maakte.
Bovendien zie ik wel vaker dat je verkeerde/off-topic posts maakt. Daarbij heb je geluk dat wij mods daar nog redelijk mild mee omgaan wat betreft waarschuwingspunten.

mdf
20/01/04, 02:07
Ik ga even nieuwe popcorn halen hoor; nog iemand......bijna spannend dit! ;)

Grumpy
20/01/04, 02:15
Hey meneer Aelmans, dat is niet de bedoeling he.
Ik wil dit niet nog een keer zien.

Geldt trouwens ook voor anderen die denken dat het grappig is om zoiets te posten.

Deimos
20/01/04, 07:34
Origineel geplaatst door Grumpy
Hey meneer Aelmans, dat is niet de bedoeling he.
Ik wil dit niet nog een keer zien.

Geldt trouwens ook voor anderen die denken dat het grappig is om zoiets te posten.
Mijn inziens heeft een mod niet het recht een post aan te passen zonder de gebruiker hiervan op de hoogte te stellen. Ik ben dus bang dat ik Ronzo gelijk moet geven. Op deze manier lijkt het namelijk net alsof ronzo zelf het geheel heeft edit wat dus blijkbaar NIET het geval is!

WebBizz
20/01/04, 09:12
Nou Grumpy, je weet het wel gezellig te houden hier...

superior-is
20/01/04, 09:36
Heb het helaas niet zo goed kunnen volgen, omdat ik gisteravond niet heb kunnen modden. Echter, vinden jullie het niet een beetje overdreven om met z'n alle nou Grumpy aan te vallen, omdat ii een 'slechte' post heeft geedit. Volgens mij wordt de boel meer opgeblazen dan nodig is. Wij (mods) hebben afgesproken dat wij altijd onze mod acties doen 'crediten'. Dit is in dit geval niet gebeurd, maar zulke dingetjes kunnen helaas gebeuren. Wij zijn mensen en geen droids. Daarbij hebben we zowiezo geen zin om continue piet politiepet te spelen en willen we gewoon een gezellige sfeer op het forum. Zodat geïnteresseerde een leuk/goed hostingbedrijf kan uitzoeken en meer informatie over het onderwerp kan vinden. Dat we elkaar helpen. Als we gaan lopen katten, dan schiet daar helemaal niemand iets mee op. En dat geldt voor beide partijen.

roland
20/01/04, 10:09
Het zou netjes geweest zijn om een "mod edit:" voor de link te zetten, is niet gebeurd, jammer. Ik kan begrijpen dat ronzo het niet waardeerd maar iets rustiger reageren zou toch gepaster zijn. Shit happens, op naar nutterigere topics. Anders kan je over ieder ditje en datje eeuwig blijven zeuren.

Domenico
20/01/04, 10:11
Inderdaad, ik sluit me helemaal bij Superior aan. Ik heb het niet nagekeken maar waarschijnlijk is iemand zijn naam vergeten erbij te zetten maar dat kan gebeuren. Ik vind dat ook geen reden om maar ggelijk te gaan schreeuwen en een pm naar een van de mods of naar mij was genoeg geweest.

Ik hoop dat we dit nu kunnen afsluiten en weer verder kunnen gaan met andere dingen.

RonZo
20/01/04, 12:41
Origineel geplaatst door Grumpy
Je overdrijft wel een beetje he?

Deze topic:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38450

Rik vraagt om php-freaks.

Ronzo plaatst in zijn bericht een link.
Dat is zowiezo niet de bedoeling. Mensen die iets aanbieden horen het gewoon te vertellen. Daarbij komt nog dat de link naar een post gaat van iemand anders dan Ronzo. Dus Ronzo biedt zichzelf niet aan als php-scripter.
Maar goed, ik houdt het rustig en reageer slechts inhoudelijk op het feit dat de persoon die Ronzo suggereerde niet een persoon is waar Rik naar op zoek is.

Vervolgens beschuldigt Ronzo mij van kleineren.

Ik leg uit dat ik niet kleineer en slechts dingen opnoem die die persoon dat zelf ook had gedaan.

Reageert Ronzo met zo'n zin:
"Soms is het beter niet te reageren... Bij deze."

Ik heb mij verdedigd tegen de beschuldiging van kleineren.
Ronzo heeft en kan daar verder niets aan veranderen en heeft verder ook niets interessants te melden (aan Rik). Dus die post was helemaal overbodig. En die zin had beter een tip geweest kunnen zijn voor precies die post.
Ik wilde Rik's topic niet verder vervuilen want bij een reply zou Ronzo zeker ermee verder gaan.
Ik voegde 1 link toe aan zijn bericht. Die linkt naar zijn eerste post in het topic. Bedoeld als een subtiele hint dat hij eigenlijk daar al niet had moeten reageren.

Het is waarschijnlijk mijn fout dat ik vergeten ben dat niet iedereen hints begrijpt.
Maarja, ik ben verder in de avond niet meer online geweest.
Kom in de nacht terug blijkt dat deze Ronzo overal heeft zitten spammen en flamen over die ene extra link in zijn post. :rolleyes:

Klagen over andere mods en admins heeft geen zin gezien ze van niets weten. Het is dan ook heel normaal dat ze vage topics van Ronzo sluiten ja.

En dan hier komen klagen over machtsmisbruik en eisen van het inzien van usernotes (Wat zijn dat???) is wel heel erg overdreven.

Als jij je had ingehouden, wat van een admod toch wel enigszins verlangd mag worden, dan was dit alles niet voorgekomen. Ik wilde het er bij laten met die zin "Soms is het beter niet te reageren... Bij deze." en dan had je mij niet meer gezien in dat topic.
Maar als jij dan toch nog even je eigen gelijk wilt halen en iets edit in mijn post zonder te laten weten dat jij dat als admod hebt gedaan is m.i. niet zoals het zou moeten zijn en dat zie ik als machtsmisbruik.
Had dan in een normale modedit mijn post aangepast met de mededeling dat dat niet de bedoeling is.

ThePostman
25/01/04, 02:16
Conclusie:
RonZo post iets
Grumpy past aan en vergeet ze naam neer zet te zetten
RonZo word boos
Allemaal bagger om niks.
Punt.

Domenico
26/01/04, 02:16
Inderdaad.