PDA

Bekijk Volledige Versie : 10% korting voor alle WHT leden !



NitraM
19/01/04, 14:22
Beste Webhosters,

Eigenlijk hebben wij nog nooit geadverteerd hier op WHT.
Aangezien een hele hoop van jullie onze services wel kunnen gebruiken wil ik jullie namens NETadvice het volgende aanbieden:

10 % korting op al onze diensten !

Op al onze services en producten* krijgen de WHT leden de komende twee weken (tot en met maandag 2 februari) een vaste korting van 10% !
Dit is dus ook geldig op services als:

* Businessplannen (http://www.netadvice.nl/services/001.html)
* Marketingconcepten (http://www.netadvice.nl/services/002.html)

Als je gebruik gaat maken van onze Startersbegeleiding (http://www.netadvice.nl/services/004.html), dan blijf je zelfs een korting van 25% op alle services houden !

Ik zou zeggen, maak gebruik van dit aanbod ;)

Met vriendelijke groet,

Martin.

Bedrijf: NETadvice
Info: www.netadvice.nl
Mail: sales@netadvice.nl

*behalve op onze webhosting, die is alleen bestemd voor klanten waar wij concepten voor ontwikkelen :D

RonZo
19/01/04, 14:33
Is je zoon(tje) aan het rommelen? :p :D

Rik
19/01/04, 14:45
Voor zover ik weet heb ik nog geen kinderen, wel bijna twee ker, maar dat is een ander verhaal :D

ThePostman
19/01/04, 15:34
Origineel geplaatst door Rik
Voor zover ik weet heb ik nog geen kinderen, wel bijna twee ker, maar dat is een ander verhaal :D

Vertel Vertel Vertel :W::p

WebBizz
19/01/04, 15:36
3. Webhostingtalk.nl laat maar 1 gebruikersnaam per alias toe. Dus het is enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven...

ThePostman
19/01/04, 15:45
Origineel geplaatst door WebBizz
3. Webhostingtalk.nl laat maar 1 gebruikersnaam per alias toe. Dus het is enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven...

?

InstantXs
19/01/04, 15:49
Origineel geplaatst door Rik
Voor zover ik weet heb ik nog geen kinderen, wel bijna twee ker, maar dat is een ander verhaal :D

Je had zeker alleen nog een vriendin nodig... ;)

ThePostman
19/01/04, 15:50
Origineel geplaatst door InstantXs


Je had zeker alleen nog een vriendin nodig... ;)

Whahahahahahahahahahaha:D:D:D

NitraM
19/01/04, 16:05
Origineel geplaatst door WebBizz
3. Webhostingtalk.nl laat maar 1 gebruikersnaam per alias toe. Dus het is enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven...


ehmm.. dus ik mag niet op dit forum iets posten omdat ik toevallig ook voor hetzelfde bedrijf werk als Rik ?!.. wtf

InstantXs
19/01/04, 16:07
mag wel, maar dan moet jet onder de naam van rik :)
had rik trouwens toch moeten weten...

paulmatthijs
19/01/04, 19:55
3. Webhostingtalk.nl laat maar 1 gebruikersnaam per alias toe. Dus het is enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven...

per natuurlijk persoon dus. anders zou het betekenen dat er van elk bedrijf maar één iemand op het forum mag zitten.

Rik
19/01/04, 21:30
Origineel geplaatst door paulmatthijs


per natuurlijk persoon dus. anders zou het betekenen dat er van elk bedrijf maar één iemand op het forum mag zitten.

Daarom, als jullie de regels nu eens goed lezen, we mogen JUIST niet met twee man op 1 account posten :D

Ene, over die kids, ik heb twee keer samengewoond, en alle twee zijn ze zwanger geweest... tja...

WebBizz
19/01/04, 22:24
Voor dubbele interpretatie vatbaar.

'enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven' -> dus een gebruiker per bedrijf lijkt me.

Rik
19/01/04, 22:27
Origineel geplaatst door WebBizz
Voor dubbele interpretatie vatbaar.

'enkel toegestaan om 1 gebruikersnaam te associeren met een van je bedrijven' -> dus een gebruiker per bedrijf lijkt me.

Klopt, maar die regels zijn tegen jou als lezer bedoeld... dus PER gebruiker...
Zou een beetje krom zijn als ik mijn personeel op WHT vindt, ik hem daarna zou moeten kicken omdat ik dan lid kan blijven :)
Je mag per gebruiker 1 account aanmaken... that's it !

Martin kan er ook niets aan doen dat ik hem voor vast in dienst heb genomen :)
IK heb toch ook maar 1 gebruikersnaam aan mijn bedrijf gekoppeld?

Maar goed, back on-topic maar (weer) ...

chester
19/01/04, 23:34
Origineel geplaatst door NitraM
10 % korting op al onze diensten !


Aha, nu weet ik waarom het al enkele dagen duurt voor de offerte in de bus valt, zodat ik nog mee kan doen!

Ze denken ook met je mee ;)

*hint* :p

Rik
19/01/04, 23:40
Origineel geplaatst door chester


Aha, nu weet ik waarom het al enkele dagen duurt voor de offerte in de bus valt, zodat ik nog mee kan doen!

Ze denken ook met je mee ;)

*hint* :p

?, leg uit via PM aub :)

//edit: got it :D