PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde: INTERNETSTUDIE.NL



WouS
19/01/04, 13:11
Wat zou ongeveer de waarde zijn van het domein "internetstudie.nl"?

Ik denk dan aan een bedrijf die thuisstudie's verzorgt (LOI, NTI etc.) die misschien wel baat kunnen hebben bij deze domeinnaam...

WouS
20/01/04, 14:13
Niemand!? :(

mdf
20/01/04, 14:20
Origineel geplaatst door WouS
Ik denk dan aan een bedrijf die thuisstudie's verzorgt (LOI, NTI etc.) die misschien wel baat kunnen hebben bij deze domeinnaam...

Misschien deze bedrijven/instellingen even mailen wat ze ervoor over hebben? :)

domeinverkoop
20/01/04, 14:21
Duurt altijd even hoor:) maar ik vind het wel een leuke catchy naam. beter is thuisstudie, maar schrijf eens een aantal sites aan bijvoorbeeld.
Waarde? weet ik niet, wat een g*k er voor geeft denk ik. Maar waardes vind ik zowieso al moeilijk te zeggen.

xserve
20/01/04, 15:28
De LOI heeft istudie.nl als ik me niet vergis. Misschien kun je het dan aan nti verkopen, beetje de concurrentie op gang helpen.

WouS
20/01/04, 17:23
Ik heb de mensen van internetstudie.info een e-mail gestuurd, wellicht dat het wat voor hun is.

Deze e-mail heb ik gestuurd, is het een beetje goed?


Geachte heer, mevrouw,

Ik wil u bij deze laten weten dat ik het domein "internetstudie.nl" beheer en deze van plan ben te verkopen.
Wellicht dat dit wat is voor uw onderneming, welke al reeds via www.internetstudie.info is te bereiken.
Ik ben bereid het domein tegen een niet al te hoge vergoeding aan u over te dragen, wellicht dat u hier intresse in heeft?

Ik verneem graag van u.

Met vriendelijke groet,

<NAAM>
<E-MAILADRES>
<TELEFOONNUMMER>

WouS
20/01/04, 19:23
Ik heb een antwoord terug van IOC (www.internetstudie.info).
Ze lijken wel geintreseerd, dus ik heb gevraagd of hun een bod willen uitbrengen. Maar nu kreeg ik de volgende reactie terug:

"ik zou graag een overname prijs van jou horen voordat ik een tegenbod
uitbreng. Jij biedt de naam immers te koop aan en hebt mij benadert :-)"

Wat zou ik nu moeten doen...!?

xserve
20/01/04, 19:53
Zeg dat je wil beginnen met bijvoorbeeld 500 euro. Zeggen zij 100, zeg jij 300 zeggen zij 175, verkocht.

WouS
20/01/04, 20:35
Oke, ik heb hem gemaild dat ik wil beginnen met 500 euro.
Overgens even iets anders, ik hoorde dat ik er dan ook nog loonbelasting over moet betalen!? Klopt dat?

xserve
20/01/04, 23:30
Verkoop je het als particulier?
Dan zou ik me daar niet te veel zorgen over maken. (Maar klopt wel)
Als bedrijf? Dan betalen ze gewoon btw.

paulmatthijs
20/01/04, 23:56
Als bedrijf? Dan betalen ze gewoon btw.

tuurlijk niet, als particulier kan hij geen btw heffen en kunnen zij ook geen btw betalen.

WouS
20/01/04, 23:57
Nee als particulier.

Overgens heb ik op mijn e-mail met daarin het bericht dat ik wil beginnen met 500 euro en dat ik een eventueel tegenbod graag ontvang een antwoord ontvangen dat de man voorlopig afzag van de koop van de domeinnaam :(

Heb NTI ook een mailtje gestuurd, die nog even afwachten en daarna misschien de LOI nog...als iemand verder nog ideeen heeft mbt welke bedrijven dit domein eventueel goed kunnen gebruiken!?