PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkoop



GigabyteHosting
17/01/04, 20:07
Ik zie dat jullie steeds denken dat goedkoop altijd slecht is.
Als de prijs 2/3x zo hoog was nemen jullie het eerder.

TMourik
17/01/04, 20:12
uiteraard niet

de verhouding prijs/kwaliteit moet gewoon goed zijn. en je moet kijken wat je krijgt voor de prijs

maar je als iemand 1u/50gb verkoopt voor 20 euro per maand, dan weet je nu al dat niet kan qua kosten etc

hoe hoger de prijs, des te meer men kan verweachten qua support etc

FSCJasper
17/01/04, 20:36
Klopt, maar let wel op diegene..die en veel geld vragen,en waardeloze hosting leveren. Helaas heb je die er ook tussen :(

Dennis
17/01/04, 20:57
Zeer zwakke topic-start.

GB-Hosting;
Je hebt aan de ene kant gelijk. Als jij hier gaat adverteren met budget-prijzen zul je meteen commentaar krijgen, maar klanten kijken hier (te) vaak wel doorheen.

Over het nemen van hosting. Lage prijzen zullen altijd voor wantrouwen zorgen. Je moet eerst zorgen dat je een goede reputatie hebt en de mond-op-mond-reclame moet goed zijn voordat je echt veel klanten kunt verwachten.

masterpe
18/01/04, 12:38
Ik denk eerder dat men hier klaagt omdat de klanten die hier komen zoeken niet een webhosting of een dienst die je voor een zeer lagen prijs kan kopen. Ze willen hier kwaliteit. En inderdaad zoals TMourik al zei. Je moet een goede prijs kwaliteit verhouding hebben.
En als je ver onder de verwachte prijs gaat zitten dan gaan ze hier al gauw stijgeren.

Met andere woorden. Als je hier gaat adverteren voor 1 euro 1 gb bandbeerte en 200 mb ruimte dan ben je hier aan het verkeerde adres. Immers hier zit dan je doelgroep niet. Ik denk dat je dan beter kan zijn bij een tweakers. Waar volgens mij een andere doelgroep komt.

Een doelgroep die niet op service en of goede kwaliteit zit te wachten. Maar gewoon een service die weinig geld kost.

Dennis
18/01/04, 12:42
Uhm... daar ben ik het niet mee eens. De personen hier willen allemaal goede hosting tegen een laag bedrag. Bijna niemand is hierdoor geinteresseerd in expensive TrueServer, maar wel in het goedkopere Leaseweb.

Dit vind ik trouwens geen echte tweakers-groep, aangezien de kennis hier over webhosting, linux, servers etc. gemiddeld nog vrij laag ligt. Maar wil je graag veel lastige klanten die niets willen betalen? Ga adverteren op anime-websites voor 2 euro per maand :)

Opmerking
Vergeet niet te vermelden wat dataverkeer is en dat ze geen hele anime-series mogen uploaden naar je server.