PDA

Bekijk Volledige Versie : Emergency support Amsterdam/Rotterdam



Dreas
17/01/04, 18:56
Ik wil op korte termijn een eigen bak plaatsen in A'dam. Komt waarschijnlijk in Telecity2 te hangen.

Nu ben ik opzoek naar iemand die 24x7x365 support kan leveren voor NOOD situaties. Kans is bijzonder klein dat ik het ooit nodig ga hebben maar mocht een schijf crashen dan wil ik wel iemand te plaatsen hebben.

Is er iemand die zoiets kan bieden? Kan dus (uiteraard) niet 1 persoon zijn maar een team dat zorgt dat er altijd iemand bereikbaar is. Zijn wellicht ook hosters hier die interesse hebben in zo'n dienst voor noodsituaties.

Blurp
17/01/04, 22:23
Indien je hem in onze colo hangt wel, anders niet.

Dreas
17/01/04, 22:32
Nee sorry geen interesse ..

Iemand anders die wel zo'n service kan bieden?

host3000
17/01/04, 22:35
Origineel geplaatst door Dreas
Nee sorry geen interesse ..

Iemand anders die wel zo'n service kan bieden?
Misschien een gat in de markt: flying doctors for servers :p

electric
17/01/04, 22:50
komt misschien wat als flame over, maar laat me raden.. je zet je server bij Leaseweb ?

Grumpy-edit: 2 waarschuwingspunten. Meer uitleg niet nodig lijkt me.

host3000
17/01/04, 22:55
Electric, je begint nu echt vervelend te worden. Sinds je weer aanbiedt namens een bedrijf, loop je iedereen af te kraken. Behoorlijk schijnheilig. Je verwijt anderen wat je zelf drie keer erger doet. Houd daar mee op.

Dreas
17/01/04, 22:55
Komt idd als een flame over :) Ik wil graag in Telecity2 staan omdat ik goede ervaringen heb met NXS (die daar ook zitten). Ben er nog niet uit met welk netwerk ik uiteindelijk in zee ga.

Pantsy
17/01/04, 23:52
Ik kan u deze dienst leveren, neem gerust eens contact op.

mdf
18/01/04, 02:06
Neem even contact op met de eigenar van http://www.eliveld.com/
Hij bied soortgelijke diensten ook aan op het forum hier; misschien dat hij iets voor je kan betekenen.