PDA

Bekijk Volledige Versie : de nieuwe mp3 generatie



domeinverkoop
15/01/04, 15:33
de nieuwe mp3 generatie

Ik ben in het bezit van de volgende twee domeinnamen:

M4a.nl
M4a.Biz

Zoals jullie weten word dit de nieuwe opvolger van de mp3. De naam heeft ook veel te maken met ITUNES.
Ik zou dan ook graag een waardebepaling willen hebben van deze twee namen. voor meer informatie over wat m4a is kijk eens op www.m4a.Com

For those of you who don't know, .M4A is the file extension used by all non-protected (non-Digital Rights Management audio files) in the MP4 format on Apple's iPod players and Apple's iTunes Software. Every file that a person using iTunes rips (encodes) to MP4 audio gets the M4A file extension!

Apple just announced today that HP was going to distribute a copy of iTunes on every new coonsumer PC they sell and also that HP was going to sell a re-branded iPod player:

http://news.com.com/2100-7354-5137473.html?tag=nefd_hed

The market for people making their own .M4A (MPEG 4 Audio) files is tremendous, as this is the replacement for MP3! Better quality, International ISP and MPEG standard, etc.

Alvast bedankt!

Domenico
15/01/04, 18:08
Hmmm, dat dit een nieuw bestandformaat is wil nog niet zeggen dat dit ook zomaar even populair gaat worden.

Denk niet dat "even een mp3tje downloaden" zomaar veranderd in "even een m4atje downloaden". :D

Mp4 lijkt me eerder een naam die wordt opgepakt op de straat.

domeinverkoop
15/01/04, 18:13
Het is vooral voor de itunes en de nieuwe Ipods, met de m4a heb je dus veel meer mogelijkheden en is dus zeker anders dan de mp3.
Maar ik ben wel erg benieuwd wat een beetje de waarde kan worden,
mp3.nl is van ontschatbare waarde, ik schat deze zeker minder in maar als het aanslaat is het een big fish!

Domenico
15/01/04, 22:17
Die iPod mini's zien er inderdaad wel leuk uit en dat zal volgens mij wel een flinke hit gaan worden.

Maar wij weten uiteraard de verschillen maar de man op de straat vat graag alles samen onder een noemer en mp3 zal dus niet snel vervangen gaan worden door een ander woord. Mp3 staat al voor zoveel meer als het bestandsformaat als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik hoop in ieder geval dat het goed uitpakt voor je.

domeinverkoop
15/01/04, 22:46
Precies domencio, als het aanslaat..zit je gebakken.
ben heel benieuwd!

Rico
17/01/04, 16:56
tja, wat ken het die 12 euro boeie, ik ben er iig zeer positief over.
Tenzij apple moeilijk gaat doen met TM issue

pascald
17/01/04, 17:14
Er zit geen TM op M4A.

domeinverkoop
20/01/04, 11:36
Bedankt mensen voor de verschillende reacties die ik hier en elders heb gehad. Ik hou de naam zeker nog een tijd in mijn bezit, en kijk wat de itunes en ipods gaan doen op de markt. De naam is er voor de verkoop maar minimale biedigen kunnen mensen achterwege laten. Nu maar duimen dat het de huidige mp3 gaat overtreffen:)

Groeten!

domeinverkoop
02/02/04, 00:04
Biedingen kunnen ingezet worden vanaf 800 Euro!
Heb verschillende mensen gehad maar niet met het juiste bod.


PM me voor biedingen!

IVX Internet
02/02/04, 00:51
ghehe.. is dit bedrag niet een beetje over de top!

nou ja ben benieuwd!! :)

domeinverkoop
02/02/04, 08:17
Voor de juiste end-users vind ik zeker van niet. Het is in een begin stadium maar wanneer de itunes nog bekender worden word het zeker meer waard dan wat ik nu vraag, veel meer..

rq
04/02/04, 15:08
Origineel geplaatst door domeinverkoop
Maar ik ben wel erg benieuwd wat een beetje de waarde kan worden,
mp3.nl is van ontschatbare waarde, ik schat deze zeker minder in maar als het aanslaat is het een big fish!
Mp3.nl van onschatbare waarde? :D Kijk es wat er op die url draait zou ik zeggen.. Inkomsten die ze hebben bestaan uit PPC BeFree textlinkjes ;)

domeinverkoop
04/02/04, 16:49
mp3.nl is inderdaad van onschatbare waarde ja.
Enorm veel traffic dus ppc machientje erop, sim-pel

traffic = $$$$