PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn-sleutel



Mikey
14/01/04, 23:52
Heb al eerder keer gedaan, maar dat is alweer tijdje geleden. Heb die drukke layout aan de kant geschopt en heb dit ervan over gehouden. Graag reacties wat je ervan vind en wat anders kan of mag :)

Greetz, Mike

http://www.rooted.nl/mijn-sleutel/

mdf
15/01/04, 01:42
Wat mij betreft ziet het er goed uit :)

Rik
15/01/04, 03:31
is het niet slimmer om een complete(re) site te laten zien ?
Dan kunnen we echt inhoudelijk er op in gaan misschien.

rq
15/01/04, 04:20
Die achtergrond gradient onder waar je content moet komen ziet er misschien leuk uit nu het nog een plaatje is, maar hoe wou je dat straks gaan doen als je het in een cel/DIV moet plaatsen? Lijkt me niet zo praktisch gezien het feit dat de grootte van de content tekst nogal kan verschillen per pagina en je dus met een behoorlijk groot (ook qua kb) achtergrond plaatje moet komen voor die gradient.

Ook vind ik de schaduw wat overdone en kan de header tekst misschien iets leuker (ander font).

Mikey
15/01/04, 08:20
Origineel geplaatst door Rik
is het niet slimmer om een complete(re) site te laten zien ?
Dan kunnen we echt inhoudelijk er op in gaan misschien.

yupz, maar vorige ts ergens in dir cat werd afgeschoten dat hij reclame maakte :)

superior-is
15/01/04, 10:14
1 tip van typografiegek: _nooit_ lettertypes uitrekken.

iFast
15/01/04, 15:44
Hallo Mikey,

Ik vind het niks , waarom:

-Die zwarte border lijn om de layout is verschrikkelijk
-De header achtergrond is verre van professioneel
-De gradient van het content gedeelte is voor mij gewoon irriterend.
-En het menu is ook verre van mooi.

Mikey
15/01/04, 20:29
:) , keek vanochtend er nog eens na, lang leve trash can :D

Johan-nl
15/01/04, 21:39
Origineel geplaatst door Mikey
Heb al eerder keer gedaan, maar dat is alweer tijdje geleden. Heb die drukke layout aan de kant geschopt en heb dit ervan over gehouden. Graag reacties wat je ervan vind en wat anders kan of mag :)

Greetz, Mike

http://www.rooted.nl/mijn-sleutel/

mmmm ja, beetje erg wit.........beetje erg Not Found! :rolleyes:


Not Found
The requested URL was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Server at rooted.nl :rolleyes:

Mikey
15/01/04, 22:16
recheck :)

iFast
15/01/04, 22:32
Stukken beter het gaat de goede kant op alleen iets mooiere header :). En wat leuke dingetjes erin.

Mikey
15/01/04, 22:58
voor die header zat ik als opvulling aan stukje flash te denken met wat info, background zelfde uiteraard, leuke dingetjes komen vanzelf, maar dat zal per cato gaan, kijk bij gameserver kun je wat screenies als vierkantjes over mekaar heen platen, wit randje, en je hebt al opvulling

:)

William
17/01/04, 18:58
Ziet er strak uit, helemaal niks aan doen ;)

TechXP
17/01/04, 19:25
Ik vind het niet zoveel bijzonders. Het kan er mee door. Hoewel ik dat vlak bovenaan toch wat magertjes vind.

Verder vind ik die 'slogan' echt relaxed!

ThePostman
17/01/04, 19:47
Erg simpel design, ik vind de site niet echt super. Ikzelf hou meer van grote sites, ingewikkeld maar toch makkelijke navigatie.

Dennis
17/01/04, 20:45
Leuk ziet er zeker uit! Maar of hij geschikt is als professionele bedrijfslayout weet ik niet. Misschien kun je die grijze achtergrond vervangen door een metallic-achtergrond die een beetje van kleur verandert.

Mikey
18/01/04, 01:38
Origineel geplaatst door The Postman
Erg simpel design, ik vind de site niet echt super. Ikzelf hou meer van grote sites, ingewikkeld maar toch makkelijke navigatie.

tja... me likes weinig en strak, net als bij de vriendin :D

Morphez
19/01/04, 09:53
Origineel geplaatst door Mikey
...kijk bij gameserver kun je wat screenies als vierkantjes over mekaar heen platen, wit randje, en je hebt al opvulling...


hmm vierkantjes is saai :D

zie mijn bijlage voor een voorbeeld.