PDA

Bekijk Volledige Versie : Faq



neetie
14/01/04, 11:51
Beste leden :)

Ik ben momenteel druk bezig met me hostingsbedrijf... Heeft iemand nog een faq die ik kan krijgen of eventueel ergens kan downloaden??

René

TMourik
16/01/04, 12:10
zoek en gij zult vinden :)

FSCJasper
16/01/04, 13:44
Je kunt hem beter zelf maken, sinds op sommige vragen jij zeker anders zult antwoorden dan waar jij hem vandaag haalt. De vragen kun je natuurlijk op de site van een webhoster vinden, kun je zo kopieren.

Ahead-IT
16/01/04, 15:46
Een copy/paste voor een startend bedrijf lijkt me al een slecht begin ;)

Je typt zoiets beter zelf, echt lang werk is dat niet. ( een uurtje )
Bovendien is een FAQ bedrijfsafhankelijk, niet iedereen gebruikt dezelfde software, support, ...

FSCJasper
16/01/04, 15:54
Mja, ik typ hem ook zelf ;) . Maar mocht je het snel willen afronden (niet mijn voorkeur) kan je kopieren. En anders alle vragen van je klanten erin zetten ;) Mits die iets toevoegen voor anderen natuurlijk :)

Ahead-IT
16/01/04, 16:00
Ik heb eens iemand gehad, het is zelfs een bekende firma, die teksten van mijn site had gekopieerd. Ik was daar uiteraard niet tevreden mee, iemand steekt daar zijn werk in en dan doen ze even copy/paste. Na aandringen hebben ze de teksten herschreven, ik bedoel maar dat zulke dingen niet veel goeds zeggen over een bedrijf.

Typ dat FAQje dus zelf, op een uurtje is dat gemaakt en je kan eventueel eens een klein stukje kopieren van een concurrent. Kortom, doe het zoals je huiswerk van op de middelbare school.

chester
16/01/04, 16:21
http://www.phpmyfaq.de/

Handig proggie...ook makkelijk bij te houden vanuit je luie stoel op Ibiza ;)

Santario
16/01/04, 18:13
Een uurtje? Zal een uitgebreide F.A.Q. zijn... wij zijn er 3 volle dagen mee bezig geweest ;)

Ahead-IT
16/01/04, 18:14
Een beginnend bedrijf heeft nog geen/weinig ervaring, dus ze weten niet welke vragen er veel gesteld worden ;)

Ik heb nog maar pas ( weekje ) een FAQ online gezet, naargelang er vragen binnen komen voeg ik ze toe.