PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde hostme.nu



chielsen
13/01/04, 00:40
Wat is de waarde van hostme.nu? Dat domein bezit ik en gebruik het nu (nog) niet echt. Iemand heeft me nu gevraagd of ie te koop is. Roep eens wat prijzen...

belookgratis
13/01/04, 11:55
denk niet veel. Registratie kosten.

chielsen
13/01/04, 12:06
Das dus wel veel dan ;)

XF-RICK
13/01/04, 15:00
Origineel geplaatst door chielsen
Wat is de waarde van hostme.nu? Dat domein bezit ik en gebruik het nu (nog) niet echt. Iemand heeft me nu gevraagd of ie te koop is. Roep eens wat prijzen...

Ik denk dat 100 EURO wel een leuk bod is, ligt eraan hoeveel je eraan hebt uitgegeven, en hoeveel waarde je eraan hecht.

:)

Dennis
13/01/04, 15:30
Origineel geplaatst door chielsen
Das dus wel veel dan ;) Humor :p

Veel zal het iig niet zijn, maar de naam is natuurlijk duidelijk. Misschien iets voor de volgende reclame-campagne van Lycos WebCenter?

Je zou eens wat grote bedrijven kunnen mailen dan 200,- vragen.

RobbertC
13/01/04, 16:13
Hooguit €10. "Host me" is Engelstalig, terwijl .nu alleen een betekenis heeft in het Nederlands.

Voor Engelstalige bedrijven dus niet geschikt omdat .nu daar niks zegt, en voor Nederlandse bedrijven niet geschikt omdat het een combinatie van 2 talen is en dat ongelovelijk knullig.

Dennis
13/01/04, 16:28
Hostmij / Hostme... Hostmij is dan inderdaad nog wel wat beter... Make it 50,-

host3000
13/01/04, 16:57
Origineel geplaatst door RobbertC
Hooguit €10. "Host me" is Engelstalig, terwijl .nu alleen een betekenis heeft in het Nederlands.

Voor Engelstalige bedrijven dus niet geschikt omdat .nu daar niks zegt, en voor Nederlandse bedrijven niet geschikt omdat het een combinatie van 2 talen is en dat ongelovelijk knullig.

Me en mij kan je gewoon allebei gebruiken. Me is alleen spreektaal en wat minder geschikt voor 'officiële' uitingen. Bovendien is het Nederlands al een hele tijd 'meertalig'. Host mij is Nederlands? Waar komt het woord 'host' vandaan?

Het valt een beetje (qua uitstraling) in de host4u, web4u, yourdns enz naampjes.

Ik vind alleen een typisch Nederlandse naam voor een internationale 'tak van sport' zoals op Internet, wat te beperkt.