PDA

Bekijk Volledige Versie : Paypal bank account



Bob2
12/01/04, 00:00
Wellicht is het antwoord op deze vraag heel simpel, maar ik kom er even niet uit...
Via paypal is het nodige slado opgespaard, het saldo van paypal moet dus worden overgemaakt naar onze postbank rekening.

Na het kiezen voor "uitbetaling/ Withdraw" moet een bank rekening worden toegevoegd, daarbij komt de volgende vraag:

Account Type:
- Checking
- Savings

Welke optie moet ik selecteren voor overschrijving naar een zakelijke postbak rekening?

Thx!

mdf
12/01/04, 00:05
Check krijg je een check thuis en savings maken ze het over dacht ik zo...

Johan-nl
12/01/04, 00:48
Origineel geplaatst door Bob2
Wellicht is het antwoord op deze vraag heel simpel, maar ik kom er even niet uit...
Via paypal is het nodige slado opgespaard, het saldo van paypal moet dus worden overgemaakt naar onze postbank rekening.

Na het kiezen voor "uitbetaling/ Withdraw" moet een bank rekening worden toegevoegd, daarbij komt de volgende vraag:

Account Type:
- Checking
- Savings

Welke optie moet ik selecteren voor overschrijving naar een zakelijke postbak rekening?

Thx!

- Checking = overmaken naar een normale of zakelijke betaalrekening
- Savings = overmaken naar een spaarrekening

Vic
07/09/04, 22:19
Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar wat is de banknaam die je moet gebruiken voor de Postbank? Is dit "Postbank", "Postbank NV", of nog iets anders? (N.V. met puntjes werkt niet)

Ik heb al contact gehad met de klantenservice van PayPal en de Postbank, maar niemand weet me verder te helpen... heeft iemand van jullie misschien geld van zijn PayPal account naar zijn Postbank giro over weten te laten maken, en zo ja: met welke banknaam?

Vic

Mannekino
07/09/04, 22:28
Ik heb geen postbank maar ABN-AMRO. Gewoon de naam genomen zoals het op mijn rekeningafschrift staat van de ABN. Gaat tot nu toe altijd goed :). Ik heb mijn PayPal account inmiddels ook verified.

Vic
07/09/04, 22:32
Dankejewel voor je antwoord :)

Als het niet wilt lukken met die Postbank giro zal ik denk ik wel een rekening moeten openen bij een andere bank (zoals de ABN-AMRO bijvoorbeeld).
Ik ga het er niet op wagen om "Postbank" te proberen en dan 23 euro kwijt te zijn wegens administratieve kosten...


Vic

Triloxigen
07/09/04, 22:43
Origineel geplaatst door Vic
Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar wat is de banknaam die je moet gebruiken voor de Postbank? Is dit "Postbank", "Postbank NV", of nog iets anders? (N.V. met puntjes werkt niet)

Ik heb al contact gehad met de klantenservice van PayPal en de Postbank, maar niemand weet me verder te helpen... heeft iemand van jullie misschien geld van zijn PayPal account naar zijn Postbank giro over weten te laten maken, en zo ja: met welke banknaam?

Vic

Ik heb gewoon Postbank ingevuld.
Maar heb nog geen geld ermee overgemaakt.

webbed
07/09/04, 23:19
Ik heb Postbank staan en het geld komt goed aan ;) Het duurt meestal zo'n 4 a 5 werkdagen.

Triloxigen
07/09/04, 23:37
Origineel geplaatst door webbed
Ik heb Postbank staan en het geld komt goed aan ;) Het duurt meestal zo'n 4 a 5 werkdagen.

Ik ga het eens even proberen... :)

Mathieu
29/09/04, 12:42
Vinden jullie gebruik van PayPal eigenlijk handig en noodzakelijk??

Triloxigen
29/09/04, 13:42
Origineel geplaatst door Mathieu
Vinden jullie gebruik van PayPal eigenlijk handig en noodzakelijk??

Ik gebruik het vooral voor mijzelf en om producten te kopen via internet (zoals op eBay).

webbed
30/09/04, 00:03
Het is zeker handig om geld te ontvangen uit bijvoorbeeld de VS. Het is namelijk een stuk goedkoper en makkelijker dan een cheque in te wisselen.
Voor de hosting in NL is het een extra betaalmogelijkheid die het mogelijk maakt om realtime geld te ontvangen. Hierdoor kan je snel een hostingpakket activeren/domeinnaam registreren en tegelijkertijd ook je geld snel binnen hebben. Als je geen automatische incasso kan doen, is het administratieve de makkelijkste manier om geld te innen.

Mathieu
30/09/04, 00:20
En hoe werkt dat dan.
Klanten betalen naar jou, dat staat dan op je Paypal account.
En wanneer kan en mag je dat geld dan 'afhalen' of overschrijven op je eigen rekening?

Norman
30/09/04, 02:21
het is een soort bankrekening of een soort tegoed die je opbouwt ... je kan er betalingen mee doen, of je kan als je wil het overschrijven naar je bankrekening.
Ik gebruik het nog niet, heb het wel voor het geval dat maar vind de fees nog beetje hoog, je betaald op alles wat je ontvangt 3.9% + €0.35 EUR.
Dus stel bij een rekening van 100eur gaat er 4,25 naar paypal ...
aardig veel vind ik nog ... dus laat ik et iedereen voorlopig nog maar ff overmaken.

Mathieu
30/09/04, 02:34
Mja, het gaat hier eigenlijk perfect met gewone bankoverschrijving, dus wij wachten er ook nog mee, tot het echt noodzakelijk zou komen..

Maar wij kopen niet veel in het buitenland, dus ik denk niet dat het handig zou zijn..

Anestheologist
30/09/04, 03:34
Kan handig zijn voor *art geld.

Norman
30/09/04, 03:39
ach het is handig om creditcard betalingen te ontvangen .... dat wel ...
en bepaalde hosting pakketten die geautomatiseerd kunnen worden is et ook handig voor ....

Miss_dushi88
23/01/08, 19:28
Ik gebruik het vooral voor mijzelf en om producten te kopen via internet (zoals op eBay).

Hey kan je me zeggen hoe ik kan betalen voor ebay objecten. Ik heb wel een paupal rekening. Kan je me een mailtje sturen van hoe ik het moet doen. Want ik heb geen mastercard of Visa . Alleen een giropas.
Mail me naar rachellachikoe_3@hotmail.com

Henky!
24/01/08, 00:21
Met alleen een giropas geen Paypal:-)

AlfaHosting
24/01/08, 09:36
Kan handig zijn voor *art geld.

Daar zou ik niet 100% zeker van zijn.


En hoe werkt dat dan.
Klanten betalen naar jou, dat staat dan op je Paypal account.
En wanneer kan en mag je dat geld dan 'afhalen' of overschrijven op je eigen rekening?


Je beschouwt Paypal gewoon als een normale bankrekening. je kan dus steeds geld overschrijven tussen je interne rekeningen. De Paypal kosten verreken je als bankkosten in de administratie.

Triloxigen
24/01/08, 09:51
Let wel even op de data in dit topic ;)