PDA

Bekijk Volledige Versie : Content Manager voor een Sport club?



tjsystems
11/01/04, 21:58
@Mod... ik hoop dat ik hier goed zit...


Ik ben voor een klant (handbal&korfbal club) opzoek naar een Sport Content Manager...

Dus een die standaard al overweg kan met verslagen, uitslagen en hele compentieties.

Iemand een idee?


Tim
PS; Ja, ik heb gezocht.... niks gevonden wat goed aansluit op de wensen.

Flydesign.nl
12/01/04, 09:15
Ik ben bezig om een nieuwe CMS te bouwen met de mogelijkheid om modules toe te voegen. Alleen bestaan de modules voor een sport club nog niet en is zelfs het basis systeem nog instabiel. Bepaald veel heb je er op dit moment nog niet aan, maar als je interesse hebt wil ik je wel op de hoogte houden van de vorderingen.
Denk alleen dat je het op redelijk korte termijn nodig hebt, dus dan zal het weinig opschieten.

Sterkte met zoeken!

RonZo
12/01/04, 13:07
Kijk eens rond op http://contentcreator.wsc.nl
Let op nog niet alle pages zijn klaar zag ik maar je kunt wel een trialversie downloaden. Misschien is het wat voor je :)

Rik
12/01/04, 13:10
Ik zal hem even verplaatsen voor je, kan men aanbiedingen doen.

--> moved

RonZo
12/01/04, 13:27
Origineel geplaatst door Rik
Ik zal hem even verplaatsen voor je, kan men aanbiedingen doen.

--> moved
Personeel Gevraagd en Aangeboden :huh:
Volgens mij was dat niet de juiste "move" :p

tjsystems
12/01/04, 13:28
Origineel geplaatst door Rik
Ik zal hem even verplaatsen voor je, kan men aanbiedingen doen.

--> moved

@Rik: OK, ik kon hem al niet meer vinden:)
@Fly: Hoe me graag op de hoogte... dit is niet de eerste klant met deze vraag!


Mensen thnx, ga ff kijken!

Flydesign.nl
12/01/04, 14:00
Origineel geplaatst door tjsystems


@Rik: OK, ik kon hem al niet meer vinden:)
@Fly: Hoe me graag op de hoogte... dit is niet de eerste klant met deze vraag!


Mensen thnx, ga ff kijken!

Ik ben het ook aan het maken voor klanten, veel mensen vinden het handig om hun eigen site te beheren. Dit is ongeveer de opzet:

- een webdesigner maakt templates voor pagina's, ik heb hiervoor een hele simpele en snel te leren template taal gemaakt.
- via het systeem worden sites en pagina's aangemaakt, gebaseerd op die templates.
- vervolgens kunnen de variabele delen in de templates (ik noem de 'velden') gevult worden met blokken. Blokken bevatten gewoon de gegevens die geladen worden uit de modules. Een module kan bijvoorbeeld een WYSIWYG editor bevatten of een gastboek. Alles is mogelijk!
- je koppelt de blokken aan de velden en je hebt een complete site. Verder zijn de blokken ook weer gebaseerd op templates, dus zelfs een gastboek kan helemaal aan de stijl van de site aangepast worden.

Verder bevat het systeem een compleet rechten systeem om elke gebruiker bepaalde pagina's of blokken te laten beheren.

Op dit moment ben ik bezig om het hele systeem een nieuwe layout te geven, het werkt al prima op zich. Verder zijn de volgende modules al (deels) aanwezig:
- html
- menu
- guestbook
- image gallery

Omdat ik het systeem als hobby maak (het is ook open source), kost het veel tijd voordat ik het helemaal af heb. Naar verwachting zal dit komende de zomer pas worden.

Meer informatie kan je vinden op http://www.byfly.net/, alleen is die site al tijden niet ge-update. Als ik je per e-mail op de hoogte moet houden, kan je me beter even een PM sturen.

Verder, als er mensen zijn die zich geroepen voelen om een steentje bij te dragen: je bent altijd welkom!

Undo
12/01/04, 16:07
Beste,
ik kan je een volledige CMS aanbieden, genaamd Easy2Control, ookwel E2C. Deze CMS is gloednieuw en kan makkelijk aangepast worden om aan een uw eisen te voldoen (wat betreft standen en rangen enz.). De standaard functies zijn:
- Nieuwssysteem (met reacties)
- Uitgebreide statistieken
- Poll
- Linkpartners
- Online HTML editor
- Template Parser
- Styles kiezen
- Sitemap
- File Manager
- Admin Panel
- AutoInstallation
- Achtergrond muziek
- Forum
- Ledensysteem
- Gastenboek
- En standaard templates, te downloaden via onze website (binnenkort)
Voor meer informatie en een prijzenlijst kunt u contact opnemen met mij via PM.
Vr.gr.,
Ward Ooms
[edit] In de maand mei hopen wij een 2e CMS te kunnen gaan aanbieden, genaamd ".SMART", deze is nu nog in volle ontwikkeling en zal beschikken ongeveer dezelfde functies als E2C maar zal meer gericht zijn op het makkelijk kunnen onderhouden van je site (denk hierbij aan (file manager, webmail, nieuwsbriefscript, banfuncties enz.).;)
Richtprijs E2C Standard: 60 euro
Richtprijs .SMART: 45 euro
Bij beide CMSystems zijn maandelijkse updates mogelijk tegen maandelijkse betaling van 3,50 euro;)

tjsystems
12/01/04, 16:54
Hey Undo...

Mooi lijstje met fnucties... maar helaas wil mij klant er niks voor betalen. Het is namelijk een stukje sponsoring wat ik samen met een partner doe aan deze klant.

Maar heb je wel een demo van je CMS? ik wil het wel eens zien.

Tim

Undo
12/01/04, 16:56
Origineel geplaatst door tjsystems
Hey Undo...

Mooi lijstje met fnucties... maar helaas wil mij klant er niks voor betalen. Het is namelijk een stukje sponsoring wat ik samen met een partner doe aan deze klant.

Maar heb je wel een demo van je CMS? ik wil het wel eens zien.

Tim
Hey,
ik zal je zsm PMen over de demo. Hij is nog niet helemaal klaar, de functies die ik opnoemden zijn de functies van v2 van E2C, deze is eind januari klaar;)