PDA

Bekijk Volledige Versie : Zsj.com, V7g.com



Rody
11/01/04, 10:10
ZSJ.COM
V7G.COM


tezamen EUR 550

(deze aanbieding is ook elders gepost, m.a.w. first come first served)

iFast
11/01/04, 19:17
ZSJ.COM
V7G.COM

leg mij is uit wat voor sites ik met deze benamingen kan starten zijn misschien wel 3 letter domeinen maar ik vind ze nou niet bepaalt aantrekkelijk.

En heb jijzelf al is wat met die domeinen gedaan? Een website of zo?

UbErZ
11/01/04, 20:17
Ik ben hier ook pas net achter, maar er is een hele handel voor 3 letter of nummer .coms . Zie het als een soort investering.

v7g.com is weinig waard omdat deze een combinatie van letter en nummer heeft. Maar ZSJ.com is wel 300-400 euro waard (niet een van de beste letter combinaties)

Raptor
11/01/04, 20:24
Misschien van belang voor zsj.com ?

Deze jongen koopt hem voor 500 euro als ik het niet mis heb.

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=37972

Rico
17/01/04, 11:31
Deze jongen zoekt ander soort combinaties.

iFast
17/01/04, 12:51
Dan klopt je topic niet rico want dit zijn juist de combinatieĀ“s die in je topic staan.

Rico
17/01/04, 16:01
Rody snapt het wel

UbErZ
17/01/04, 19:47
Origineel geplaatst door iFast
Dan klopt je topic niet rico want dit zijn juist de combinatieĀ“s die in je topic staan.

Een domein met een Z in het begin van de combinatie is minder waard (vandaar ook mijn schatting van 300-400 euro. En een j op het eind is ook niet echt super. Wat rico zoekt zijn: aow.com bob.com etc.com :) (in ieder geval combinaties met meer potentie)

Rico
18/01/04, 14:28
juist uberz, met jou kan ik zaken doen

Dennis
18/01/04, 15:06
Origineel geplaatst door Rico
juist uberz, met jou kan ik zaken doen Mjah... maar wie wil dat :P

Iedereen ziet dat deze domeinen veel meer opbrengen als je ze gaat veilen. :)

Roby:
Misschien kun je ZSJ.com eens op webhostingtalk.com posten. Er zijn vast wel mensen geinteresseerd. (Waarschijnlijk niet voor veel geld, maar je zult wat meer inzicht krijgen over de waarde van het domein)

UbErZ
18/01/04, 16:01
Origineel geplaatst door DennisCitus
Mjah... maar wie wil dat :P

Iedereen ziet dat deze domeinen veel meer opbrengen als je ze gaat veilen. :)

Roby:
Misschien kun je ZSJ.com eens op webhostingtalk.com posten. Er zijn vast wel mensen geinteresseerd. (Waarschijnlijk niet voor veel geld, maar je zult wat meer inzicht krijgen over de waarde van het domein)

Het is rody als je goed leest :)

Maar rody weet donders goed wat deze domeinen waard zijn. Hij is een domain trader net als rico. Deze domeinen worden alleen met winst verkocht.

Rody
18/01/04, 17:49
Hm, ik zit al jaren lang in de domein handel (ook op webhostingtalk.com)
en heb wat dat betreft inzicht genoeg om deze reele prijs te kunnen vragen.

Het is niet een top 3 letter .COM maar die gaan dan ook gemakklijk voor duizenden dollars. Het is echter ook geen slechte zoals QVX fo XYZ.COM
die toch ook nog 300 dollar kunenn op leveren.

Deze prijs is een redelijke prijs voor deze domein naam.