PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde: Huiswerk.info



Sjoerd
08/01/04, 21:31
Vertel... wat schatten jullie voor waarde van dit domein :)

The MAzTER
08/01/04, 21:50
volgens mij zijn info's nog niets waard.

gewoon een jaar of 2 wachten.

verkoop hem aan http://www.coursework.info/ en zeg dat ze een nl site maken ;)

Undo
08/01/04, 21:51
Weinig. Waarom?! Jongeren zoeken naar huiswerk, en aangezien ik zelf tot deze groep behoor weet ik uit ervaring dat ik echt NOOIT .info domeinen zoek. .com, .nl en eventueel .net en .be worden geprobeerd, maar .info zullen we waarschijnlijk alleen dmv uitgebreide zoekmachine listing vinden... Ik schat de waarde niet hoger als 25 euro.

Sjoerd
08/01/04, 21:53
maar het is wel makkelijk te onthouden.... en vergeet niet dat jongeren vaak onthouden wat ze 1 x gezien hebben :) Laat staan boekverslagen bijvoorbeeld :)

Ionstar
09/01/04, 14:15
Huiswerk of Thuiswerk? Twee verschillende dingen :) Volgens mij hebben jongeren niet veel zin in Huiswerk.

Sjoerd
09/01/04, 14:22
daarom kan je verslagen eraf plukken ;) En kijk een voorbeeld hiervan is Kennisnet of internetcollege

Undo
09/01/04, 18:39
Origineel geplaatst door Onsforum
daarom kan je verslagen eraf plukken ;) En kijk een voorbeeld hiervan is Kennisnet of internetcollege
Klopt, maar ik denk dat .info bij jongeren niet opkomt, dus je loopt daardoor al een groot aantal hits mis.

1337
10/01/04, 05:04
Mjah, .info wordt echt amper geprobeerd. Denk dat ie <20 euro waard is.

Sjoerd
11/01/04, 00:28
je hoeft niet alleen makkelijk te proberen te zijn.. als je inhoud goed vindbaar is! En vooral goed leesbaar door zoekmachine bots. Maar in iedergeval bedankt voor jullie schattingen :)

Dennis
11/01/04, 11:17
Huiswerk.info is een pracht-domein hoor. Ik vind jullie redenen belachelijk hoor... "Je typt toch nooit huiswerk.info in?" -> "Waarom is mg.com dan verkocht voor tienduizenden euro's?"

Huiswerk.info is een mooi domein, zeker voor bedrijven is het fijn om mee te adverteren. Het is haast onmogelijk om het verkeerd te schrijven. Je zult hoger komen op Google met keyword huiswerk, etc.

Het zal zeker wel +100,- zijn.

Undo
11/01/04, 12:49
Origineel geplaatst door DennisCitus
Huiswerk.info is een pracht-domein hoor. Ik vind jullie redenen belachelijk hoor... "Je typt toch nooit huiswerk.info in?" -> "Waarom is mg.com dan verkocht voor tienduizenden euro's?"

Huiswerk.info is een mooi domein, zeker voor bedrijven is het fijn om mee te adverteren. Het is haast onmogelijk om het verkeerd te schrijven. Je zult hoger komen op Google met keyword huiswerk, etc.

Het zal zeker wel +100,- zijn.
MG.com is misschien de naam van een auto, duh;)
huiswerk.nl/com/be/net zullen vaak gezocht worden, maar .info toch niet...:s

iFast
11/01/04, 12:50
Jah ik denk dat huiswerk.info ook best wel veel waard gaat worden nu kan je er denk ik wel min. 350 euro voor krijgen hoor :), maar ik denk dat je het liever voor bedragen als 1000+ euro wilt gaan verkopen :D.

Sjoerd
11/01/04, 13:43
Ik ga hem nu ook niet in de verkoop gooien hoor :) Ben bezig met vernieuwen van mijn site en zal ook een onderdeel voor huiswerk maken. Ik denk dat als ik zoiets in mijn Header zet dat dit makkelijk onthoudbaar is.

En iFast, nu ik zo nadenk klopt het ookwel dat je ermee bijna geen typefouten kunt maken.

Verder denk ik dat het ook een prima domein is voor die geldverdien programma's. Waarbij je vanuit thuis geld kunt verdienen door bijvoorbeeld mailtjes te lezen.

iFast
11/01/04, 19:32
En iFast, nu ik zo nadenk klopt het ookwel dat je ermee bijna geen typefouten kunt maken. Dit begrijp ik niet helemaal ?? :)

god65
13/01/04, 13:33
Mooie domeinnaam.......

En ik weet 100% zeker dat je met deze domeinnaam in de top 5 van google kan komen als je zoekt naar huiswerk.



Origineel geplaatst door Onsforum
Verder denk ik dat het ook een prima domein is voor die geldverdien programma's. Waarbij je vanuit thuis geld kunt verdienen door bijvoorbeeld mailtjes te lezen.

Dat denk ik niet omdat er dan wordt gezocht naar Thuiswerk. Ik kan het weten omdat ik nummer 1 sta in google als er wordt gezocht naar thuiswerk. :D

1337
13/01/04, 22:17
Origineel geplaatst door Onsforum

Verder denk ik dat het ook een prima domein is voor die geldverdien programma's. Waarbij je vanuit thuis geld kunt verdienen door bijvoorbeeld mailtjes te lezen.

Is een behoorlijk verschil tussen huiswerk en thuiswerk hoor...

Sjoerd
14/01/04, 11:08
oke bedankt voor de schattingen :)