PDA

Bekijk Volledige Versie : nlregistry.nl prijsverlaging!



HostingworX
08/01/04, 17:01
Aangezien SIDN de prijzen wederom heeft verlaagd, konden wij natuurlijk niet achterblijven. Via www.nlregistry.nl kunnen zowel particulieren als bedrijven .NL domeinen registreren voor slechts 9 Euro per jaar, snel en geautomatiseerd via ons drs control panel.

Ook is het mogelijk om tegen inkoopsprijzen .NL domeinen te registreren.

Kijk voor meer informatie op : http://www.nlregistry.nl

Cybafish
08/01/04, 18:30
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen silver en bronze? Voor beiden gelden geen abbonnementskosten maar silver is wel goedkoper bij registraties?

HostingworX
08/01/04, 18:46
Origineel geplaatst door Cybafish
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen silver en bronze? Voor beiden gelden geen abbonnementskosten maar silver is wel goedkoper bij registraties?

Bij silver moet je minimaal 5 registraties in het eerste jaar doen. Bij bronze geldt er geen minimum aantal domeinen.

BestHost
09/01/04, 00:04
Relaxt! Go SIDN GO! En de domeinen zijn dadelijk gratis :p

Rik
09/01/04, 01:39
Nu ga ik eens off-topic:
Leuk, een DIRECT gecopieerd concept :D
Erg inovatief ;)

//en weer On-Topic....

HostingworX
09/01/04, 10:55
Origineel geplaatst door Rik
Nu ga ik eens off-topic:
Leuk, een DIRECT gecopieerd concept :D
Erg inovatief ;)

//en weer On-Topic....

Kunnen we van webhostingtalk.nl ook zeggen he.

UbErZ
09/01/04, 11:02
Origineel geplaatst door Rik
Nu ga ik eens off-topic:
Leuk, een DIRECT gecopieerd concept :D
Erg inovatief ;)

//en weer On-Topic....

Beetje vreemde opmerking van een mod. Ik snap dat rik en paul matthijs dikke maatjes zijn, maar dit gaat wel ver.

Ik vind het jammer dat mods actief meedoen in het vervuilen van topics. En hiermee ook een verkeerd voorbeeld geven.

Rik
09/01/04, 11:35
Origineel geplaatst door UbErZ


Beetje vreemde opmerking van een mod. Ik snap dat rik en paul matthijs dikke maatjes zijn, maar dit gaat wel ver.

Ik vind het jammer dat mods actief meedoen in het vervuilen van topics. En hiermee ook een verkeerd voorbeeld geven.

Ik heb op het Keurmerk na niets met PAul te maken, ben ook geen klant van hem dat gaat via een ander waarvan ik niet eens van wist dat hij klant van PaulMatthijs was...

Het gaat me hierom:

Ik ben een ondernemer in hart en nieren, en als ik dan dit concept zie (waarvan ik al langer wist dat je er mee bezig was), dan vindt ik dat TRIEST, en kan ik het niet laten om dat even te melden, ook al ben ik Mod, ik ben geen concurrent van je oid...
Had dit nu ff per PM gedaan oid, nu moet ik er weer op reageren...

Als er nu iemand met een copy van NEtadvice zal komen krijgt hij/zij dat ook te horen van me...

Onder de webhosters wordt elke zin die is gecopieerd BREED besproken, dus waarom dit concept niet ?



//edit: ik heb dit dus tegen de eigenaar van het concept, niet tegen Uberz...

en Back-on-topic dan maar, sorry voor de "vervuiling".

4EuroHosting
09/01/04, 11:56
Betaling: via directe incasso.

Hoe zie je dat vanuit België, want dat is hier niet mogelijk.

HostingworX
09/01/04, 11:59
Ik vind het ook zeer sneu van een mod dat je dit hier zo openbaar moet meedelen, had dan ook even een PM naar mij gestuurd he!. Verder mag je dan ook je signature aanpassen, want wat ik doe is marketing, aanbieden waar vraag naar is...precies zoals in jouw signature staat. Aangezien jij daar dus problemen mee hebt, kan je het misschien beter aanpassen in : copieren = aanbieden waar vraag naar is..

Mij maakt het verder niet uit wat je er van vindt, concepten worden dagelijks door duizenden bedrijven overgenomen, als dat niet gebeurde, waar zou dan de concurrentie en de marktwerking zijn?

en jou als mod kan IK tenminste niet meer serieus nemen, aangezien je van je eigen regels afwijkt.

Dreas
09/01/04, 12:00
Origineel geplaatst door Rik


Ik heb op het Keurmerk na niets met PAul te maken, ben ook geen klant van hem dat gaat via een ander waarvan ik niet eens van wist dat hij klant van PaulMatthijs was...

Het gaat me hierom:

Ik ben een ondernemer in hart en nieren, en als ik dan dit concept zie (waarvan ik al langer wist dat je er mee bezig was), dan vindt ik dat TRIEST, en kan ik het niet laten om dat even te melden, ook al ben ik Mod, ik ben geen concurrent van je oid...
Had dit nu ff per PM gedaan oid, nu moet ik er weer op reageren...

Als er nu iemand met een copy van NEtadvice zal komen krijgt hij/zij dat ook te horen van me...

Onder de webhosters wordt elke zin die is gecopieerd BREED besproken, dus waarom dit concept niet ?



//edit: ik heb dit dus tegen de eigenaar van het concept, niet tegen Uberz...

en Back-on-topic dan maar, sorry voor de "vervuiling".

Quote: "waarvan ik niet eens van wist dat hij klant van PaulMatthijs was..." Uche.

Een echte ondernemer geloofd in concurrentie.

Sorry dat ook ik off-topic ga maar als de mod het kan kan ik dat ook ;)

Rik
09/01/04, 12:02
...Als je nu eens gewoon de vraag van deze potentiële klant hierboven beantwoord i.p.v. doorgaan EN dus zelf de boel verder te vervuilen...

HostingworX
09/01/04, 12:02
Origineel geplaatst door 4EuroHosting
Betaling: via directe incasso.

Hoe zie je dat vanuit België, want dat is hier niet mogelijk.

Voor Belgische klanten, en natuurlijk ook uit andere landen, is het uiteraard mogelijk om een ander betaalmethode te hanteren. Denk aan :

1. Overmaken op rekening
2. PayPal

animana
13/01/04, 22:01
Origineel geplaatst door Rik
...Als je nu eens gewoon de vraag van deze potentiële klant hierboven beantwoord i.p.v. doorgaan EN dus zelf de boel verder te vervuilen...
Waarom moet de rest opeens wel stoppen met vervuilen als jij dus bij herhaling door blijft gaan met vervuilen???

Zeg gewoon sorry en klaar.

Blijf nou niet doorgaan met het verdedigen van een stom uitglijertje. Kan de beste gebeuren maar wees dan ook zo flink om het toe te geven.

Rik
13/01/04, 23:48
Origineel geplaatst door animana

Waarom moet de rest opeens wel stoppen met vervuilen als jij dus bij herhaling door blijft gaan met vervuilen???

Zeg gewoon sorry en klaar.

Blijf nou niet doorgaan met het verdedigen van een stom uitglijertje. Kan de beste gebeuren maar wees dan ook zo flink om het toe te geven.

Als jij nu eens gewoon had gelezen, dan had je gezien dat dat ook is gebeurd....
I.p.v. er nu weer op verder te gaan en het onnodig omhoog te schoppen...