PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe carriers



Phobos
08/01/04, 10:31
Binnen 2 komende weken zullen wij 3 nieuwe carriers lanceren in het Linkup netwerk, hierdoor kan enige downtime ontstaan.

Klanten zullen hier nog een persoonlijke mail over ontvangen.

Deze update heeft GEEN invloed op het colinks netwerk, hierin zal dus geen downtime ontstaan.

Blurp
08/01/04, 11:01
Welke carriers?

Phobos
08/01/04, 12:04
2 Internationale Carriers, deze worden doormiddel van een vlan aangesloten op onze backbone.

De nationale carrier is Global Crossing.

Blurp
08/01/04, 13:22
en die andere?

Phobos
08/01/04, 14:07
Origineel geplaatst door Blurp
en die andere?

Call me ;)

WebBizz
08/01/04, 14:43
Tss, eerst hier trots komen melden dat je er carriers bij hebt en daarna de namen niet willen noemen. Rare gang van zaken.

Phobos
08/01/04, 15:05
Nee ben niet trots om het te noemen, deze thread is bedoelt als mededeling, niet om discussies te starten.

Trotsheid speelt hier dus geen rol.
Mijn vorige opmerking lijkt mij clear enough, ga lekker andermans thread vervuilen.

animana
08/01/04, 16:29
Dit is geen reclame forum. Je wil dus een post plaatsen op een forum maar er geen thread van maken ???

De bedoeling van een forum is juist discussie. Jij gebruikt het dus puur voor promotie. Als iemand een "lastige" vraag stelt ga je beweren dat het thread-vervuiling is.

Kom op, wees sportief en geef gewoon antwoord.

electric
08/01/04, 16:44
Origineel geplaatst door animana
Dit is geen reclame forum. Je wil dus een post plaatsen op een forum maar er geen thread van maken ???

De bedoeling van een forum is juist discussie. Jij gebruikt het dus puur voor promotie. Als iemand een "lastige" vraag stelt ga je beweren dat het thread-vervuiling is.

Kom op, wees sportief en geef gewoon antwoord.

Colinks/Linkup en sportief ?? :p ( but that's just my opinion :) )

InstantXs
08/01/04, 17:23
Dit is een forum voor meldingen.
ze melden dat er kans is op downtime van hun netwerk ivm de nieuwe uplinks.

Wat mij betreft heeft phobos dus gewoon gelijk en vervuilen jullie zn thread.
Als je de carriers wilt weten kan je zoals hij aan geeft bellen. heeft mi niks met deze thread te maken.

FSCJasper
08/01/04, 17:41
Inderdaad.. Phobos wilt alleen een storing mededelen. Voor electric om meteen Colinks/Linkup door het slijk te halen vind ik beetje onprofessionele zet maar goed..

electric
08/01/04, 17:50
Origineel geplaatst door FSCJasper
Inderdaad.. Phobos wilt alleen een storing mededelen. Voor electric om meteen Colinks/Linkup door het slijk te halen vind ik beetje onprofessionele zet maar goed..

Ach kom op zeg. een beetje profi bedrijf is gewoon eerlijk en meld ook gewoon welke carriers er bij komen. Maar dat is mijn eigen persoonlijke mening.
en daarbij of mijn reactie onprofesioneel is of niet intereseert me eigenlijk helemaal geen bal. ben toch maar een consument :) het zijn bedrijf die zich profesioneel dienen op te stellen.

superior-is
08/01/04, 22:36
Eerlijk gezegd ben ik het ook wel met electric eens, hoewel hij het misschien wat harder verwoord dan sommige aankunnen. Is het werkelijk zo'n geheim, dat de namen van de carriers niet genoemd kunnen worden? Zo wordt het spannender dan het in werkelijkheid is.

FSCJasper
08/01/04, 22:39
Nee, zal wel geen geheim zijn..daarom kan je hem ook bellen als je het wilt weten ;) . Misschien heeft hij geen trek zo'n info op wht te zetten.

@ Electric ; onprofessioneel is beetje veel ja.. maar om hun meteen onsportief te noemen? Misschien in verleden maar ze hebben zeker laten merken dat ze andere weg op gaan. Maar oke, zoals je zei..het is je persoonlijke mening, no hard feelings :)

Phobos
09/01/04, 10:03
Het is sommige mensen nog steeds niet duidelijk dat dit echter een mededeling was.

animana
09/01/04, 10:22
Kun je misschien in het vervolg beter gelijk aan een modje vragen of de thread gesloten kan worden.
Dan is er letterlijk en figuurlijk geen discussie meer mogelijk.

Phobos
09/01/04, 10:30
Origineel geplaatst door superior-is
Eerlijk gezegd ben ik het ook wel met electric eens, hoewel hij het misschien wat harder verwoord dan sommige aankunnen. Is het werkelijk zo'n geheim, dat de namen van de carriers niet genoemd kunnen worden? Zo wordt het spannender dan het in werkelijkheid is.

Gewoon rustig afwachten ;)
Vraag bij deze ook om dit topic te sluiten, mijn mededeling is gedaan :)