PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarde huurwoningen.com en woninghuur.com?



onno
07/01/04, 20:50
Zo'n 5 jaar geleden heb ik de domeinnamen woningen.com en huurwoningen.com geregistreerd en hier een eenvoudige site met links bij gemaakt. Recentelijk heb ik ook de namen woninghuur.com en woningkopen.net geregistreerd.

Omdat ik nog niet de tijd heb vrijgemaakt om een aparte site voor huurwoningen.com te maken denk ik erover om huurwoningen.com en woninghuur.com te verkopen. Mijn probleem is dat ik niet goed weet wat voor waarde deze namen vertegenwoordigen. Is een vraagprijs van 2500 euro voor de beide namen redelijk of juist te weinig/te veel?

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Onno Hoogendoorn

Rico
07/01/04, 20:56
woningen.com en huurwoningen.com zijn het zeker wel waard IMO.

Die andere zijn een beetje moeilijk, omdat het de .com extensie is, als .com ook een beetje meer populairder in NL word, zijn ze ook wel een paar knaken waard.

Undo
07/01/04, 20:59
Ik denk dat het slimmer is als je bij een bedrijf een lay-out en goede scripting voor je site laat maken, en mensen gaat zoeken (grote investeerders/bouwbedrijven) die recent hele wijken hebben neergezet en daar mee gaat onderhandelen over woningen aanbieden op je website, kun je een hoop meer geld mee uit slepen;)
Maar als je perse wilt verkopen dan zou ik die prijs inderdaad redelijk vinden. Iets lager misschien, omdat het geen .nl is, maar ja...
Suc6 ermee:)
[edit] Als je het niet op de manier die ik vertelde wil gebruiken, dan is er vast wel een makelaar die het voor veel meer dan 2500 euro van je wil overkopen, lijkt me..;)

[QWS]
07/01/04, 22:22
ik heb het niet zo op nederlandse woorden en een .com extensie maar toch zie je dit steeds vaker gebeuren. Ik denk dat de waarde voor woningen 100 euro is. en de andere rond de 50.

Undo
08/01/04, 19:42
Origineel geplaatst door [QWS]
ik heb het niet zo op nederlandse woorden en een .com extensie maar toch zie je dit steeds vaker gebeuren. Ik denk dat de waarde voor woningen 100 euro is. en de andere rond de 50.
Van waar zo laag?! Ik denk dat er veel behoefte is aan woningen, en vooral goedkope woningen, als je die erop kunt aanbieden..

onno
26/01/04, 22:17
Bedankt voor alle reacties.

Woningen.com ga ik verder (laten) ontwikkelen zodat er woningen te koop op kunnen staan.

Huurwoningen.com, woninghuur.com en woningkopen.net zal ik waarschijnlijk binnenkort te koop aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Onno Hoogendoorn

Rik
26/01/04, 22:45
Origineel geplaatst door Undo

Van waar zo laag?! Ik denk dat er veel behoefte is aan woningen, en vooral goedkope woningen, als je die erop kunt aanbieden..

Omdat er woningnood is hoeft een domein met "woning" erin het niet persé goed te doen hoor :D

Ik denk dat je er inderdaad een concept voor zou moeten bedenken.
Op die manier is er zeker een hele goeie boterham mee te verdienen, zeker....

AlphaXS
30/01/04, 06:09
probeer huurwoningen.com maar eens kwijt te raken aan een woningbouwvereniging.

krijg je er geheid veel en veel meer voor.