PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik zoek een baan voor in de vrije avond/middag uren.



Jochem
07/01/04, 16:25
Hallo,

Wie ben ik?
Naam: Jochem van de Weerthof.
Woonlaats: Veenendaal.
Geboortedatum: 13-04-1990.
Geintresseerd in: scripten en webdesign.
Aantal uren per week beschikbaar: 12 buiten de vakanties om, in vakanties is dit 35 uur per week.
Thuiswerk of Kantoorwerk: Thuiswerk.

Wat is de functie waarvan ik denk dat het meest voor mij is weggelegd?
Als nederlandse support of sales medewerker.

contact mogelijkheden
Mail: jochempieh@hccnet.nl
Msn: jochem@geefomdewereld.nl
Telefoon: 06-27400121 (Indien u mij wilt contacteren d.m.v. dit nummer verzoek ik u vriendelijk om mij eerst een mailtje te versturen)

Mvg,
Jochem van de weerthof

4EuroHosting
07/01/04, 16:27
Ben je van 1990 (13 jaar) ofvan 1980 (23 jaar) ???

Indien het eerste stel ik me toch vragen WELK bedrijf jouw in dienst gaat nemen !

Jochem
07/01/04, 16:32
Origineel geplaatst door 4EuroHosting
Ben je van 1990 (13 jaar) ofvan 1980 (23 jaar) ???

Indien het eerste stel ik me toch vragen WELK bedrijf jouw in dienst gaat nemen !
1990, het is ook meer gezien als een soort van 'vakantiewerk'.

Ik ben best actief op het internet, en denk dat ik met mijn huidige internet kennis tog menig hostingbedrijf van dienst kan zijn.

Overigens zie ik net dat je op een leeftijd van 13 maar 12 uur per week mag werken buiten de vakanties om, dat zal ik dus ook veranderen in mijn beginpost.

Mvg,
Jochem van de Weerthof

Phantium
07/01/04, 17:22
Robbert edit: Jij had al een waarschuwing gekregen (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=200670#post200670), dus voor deze post krijg je wat puntjes.

DeWebhosters
07/01/04, 17:27
Heb je al een veter diploma ?
Sorry das niet netjes maar denk niet dat je aan het werk kunt bij een bedrijf op een leeftijd van 13 jaar, je zult vast en zeker wat werkervaring missen en evt geen opleiding hebben gehad. Misschien paar jaartjes wachten :)

WebBizz
07/01/04, 17:39
Origineel geplaatst door Jochem
...huidige internet kennis tog menig hostingbedrijf...


Ik zou toch eens wat aan je spelling gaan werken in de vrije uurtjes.

The MAzTER
07/01/04, 17:54
//offtopic: hmm.. voor de 2e keer dan maar, klote browser.

Ik was ook 8 toen ik bij een tuinderij begon te werken ;)

Even wat opmerkingen:
1. Persoon wil werken. (zeldzaam tegenwoordig ;))
2. Wie zegt dat deze persoon niet wat meer hersencellen heeft dan een gem. iemand van zijn leeftijd?
3. Reply zoals: 'Mag jij al een mobieltje?' of 'Heb je al een veter diploma?' c'mon get a life. Ik vraag me af wie hier volwassener is. Iemand die netjes om werk vraagt of een varken die zo'n reply post. Sorry hoor. Dacht dat het nivo wel wat hoger was op dit forum. Help de persoon op weg of geef geen reactie.
4. Hij is 13 jaar, kost vrijwel niets, er is vast wel een klusje wat hij eventueel zou kunnen doen. Dus daarom vind ik zijn vraag niet zo gek.
5. Je zou kunnen zeggen: Jochem, enige wat ik je kan bieden is dat je klanten voor ons zoekt voor x% per verkocht pakket. Meer kan ik je niet bieden.
6. Vertel hem op een nette manier de waarheid bijv:

Als je binnen de ICT wilt werken e.d. dan is evaring/opleiding een hoge eis. Helaas bezit je geen van bijde. Dus misschien is het beter om eens langs te gaan bij de lokale supermakrt.

Jochem, succes met het vinden van een baan.

Raptor
07/01/04, 18:44
Heb je een portfolio? Dat zou wel handig zijn, dan zien we wat je kan.

Jochem
07/01/04, 19:03
Origineel geplaatst door Raptor
Heb je een portfolio? Dat zou wel handig zijn, dan zien we wat je kan.
nee, helaas niet.
Ik kan eventueel wel een proef periode van een x aantal uren draaien in het support team of iets dergelijks.

Mvg,
Jochem van de Weerthof

Schaap
07/01/04, 21:24
Natuurlijk moet deze jongen geen loon hebben van €1300/maand!

Met scriptervaring: Welke scripts bedoel je? Ik bedoel: Welke codetaal C++ , PHP(+mySQL) , ASP, CGI ( beetje van voor je tijd ;))

Webdesign: Is er IETS dat je ons kan tonen?

Ik zou zeggen: Je mag support doen bij mij.. maar helaas vrees ik dat het moeilijk zou gaan ( Wegens spelling, taalgebruik,... ).

Veel geluk!

animana
07/01/04, 21:41
Ik zou zeggen: Je mag support doen bij mij.. maar helaas vrees ik dat het moeilijk zou gaan ( Wegens spelling, taalgebruik,... ) [/B]

Als ik jou was zou ik pas commentaar geven op het moment dat je ZEKER !!! weet dat je zelf fatsoenlijk kan spellen. Kleine check op de website:

- home
--> cheap prices: low prices

- hostingplans e.a.
--> choise: choice
--> chosing: choosing

Jochem
07/01/04, 21:51
Origineel geplaatst door Schaap
Natuurlijk moet deze jongen geen loon hebben van €1300/maand!

Met scriptervaring: Welke scripts bedoel je? Ik bedoel: Welke codetaal C++ , PHP(+mySQL) , ASP, CGI ( beetje van voor je tijd ;))

Webdesign: Is er IETS dat je ons kan tonen?

Ik zou zeggen: Je mag support doen bij mij.. maar helaas vrees ik dat het moeilijk zou gaan ( Wegens spelling, taalgebruik,... ).

Veel geluk!
Hallo,

Over mijn scriptervaring: Ik ben bezig met het goed doorhebben van php+mysql (door middel van een aantal boeken) en lees regelmatig artikelen over asp, visual basic en python. Maar het is niet echt mijn bedoeling om een baantje als 'webdesigner'of 'webscripter' te krijgen, de rede dat ik het bij mijn intresse heb gezet is dat je als mogelijke werkgever toch wat meer over mij te weten komt.

En over mijn spelling: Ik ben de laatste tijd veel met vrienden aan het chatten, en daar krijg je vreemde gewoontes van. Ben ook bezig om dit te verbeteren.

Mvg,
Jochem van de Weerthof

superior-is
07/01/04, 22:08
@Jochem: Denk dat het nog iets te vroeg is om in deze sector werk te gaan zoeken, maar ik moet zeggen dat je wel ambities hebt. Ga zelf lekker experimenteren met scripting e.d. en ook verdiepen in verschillende OS-en, dan is de kans heel groot dat je daarna (vanaf 16jr) aan de bak komt. Bouw ook een portfolio op zodat je mensen over de streep kunt trekken!

Schaap
07/01/04, 22:14
superior edit: Laten we nou niet gaan flamen.
Grumpy-edit: Ik heb deze post ook gelezen en heb hier 4 punten voor gegeven. Dit soort gedrag tolereren wij hier niet.

animana
07/01/04, 22:26
Origineel geplaatst door Schaap
superior edit: Laten we nou niet gaan flamen.
Grumpy-edit: Ik heb deze post ook gelezen en heb hier 4 punten voor gegeven. Dit soort gedrag tolereren wij hier niet.
Net te laat om te zien wat schaap voor mij in petto had.

@Schaap: je kunt je ongezouten mening nav mijn reply ook naar mij pm/mailen. Deze mod actie maakt me wel een beetje nieuwsgierig ...

Grumpy-edit: 2 punten voor jou. Uitlokken van flames doe je maar thuis en niet hier. Ik ga jou niet nog een keer waarschuwen.

Jochem
07/01/04, 22:50
Hallo,

Vanwege de vele negatiefe reacties lijkt het me slim om dit topic te sluiten, indien er toch nog intresse is kan er via een pb worden gereageerd.

Mvg,
Jochem van de Weerthof