PDA

Bekijk Volledige Versie : Dringend host gezocht!



WhiteDog
06/01/04, 17:57
Enkele uren geleden werd mijn hosting bij www.linuxwebhost.com afgesloten omdat ik een PLAATJE genaamd "rootkit.png" op mijn server had staan. Het is compleet belachelijk om mensen af te sluiten voor een plaatje! Ik zoek dus nu dringend een nieuwe host voor mijn afgesloten domein en het andere domein dat ik er nog lopen heb.

De eisen:
Een Belgische host waar ik met overschrijving kan betalen.

Ik zoek:
100 Mb webspace
5 Gb transfer
Subdomeinen
PHP, CGI, Perl, ... the usual

En belangrijk: dat er bij problemen gewoon gepraat word met de klant en men niet direct accounts gaat sluiten, sites gaat deleten en ongevraagde upgrades gaat doen!

Ahead-IT
06/01/04, 18:03
www.linuxsystems.be, helaas is hij niet actief op dit forum.

WhiteDog
06/01/04, 18:07
Origineel geplaatst door PCDOC
www.linuxsystems.be, helaas is hij niet actief op dit forum.

Sorry maar:
- geen subdomeinen
- voor 100eur per jaar heb ik maar 2 Gb transfer per maand ...

Ahead-IT
06/01/04, 18:11
Origineel geplaatst door WhiteDog


Sorry maar:
- geen subdomeinen
- voor 100eur per jaar heb ik maar 2 Gb transfer per maand ...

Je betaalt wat meer, maar je gaat geen miserie hebben zoals bij basm en boxke e.d. . De servers staan trouwens bij Trueserver in Brussel, een zeer degelijk netwerk dus.

WhiteDog
06/01/04, 18:14
Origineel geplaatst door PCDOC


Je betaalt wat meer, maar je gaat geen miserie hebben zoals bij basm en boxke e.d. . De servers staan trouwens bij Trueserver in Brussel, een zeer degelijk netwerk dus.

Dat is best mogelijk. Basm ed. staan zowieso al niet op mijn lijstje. Maar Traffiek moet imho maandelijks zijn en niet per jaar. Aangezien er osftware op mijn site komt heb ik meer aan 5 Gb traffiek per maand dan 500 Mb webspace ...

Flydesign.nl
06/01/04, 18:36
Robbert edit: Ook dit mag niet.

Oke, maar topicstarter heeft dit topic beetje verkeerd geplaatst, hoe moet je dan helpen? Alle be providers opnoemen? :huh:

R. van Boxtel
06/01/04, 18:38
Wat is de reden dat je een Belgische host zou willen? Overschrijven naar Nederland is net zo makkelijk als je het IBAN nummer weet van de host.

timmeh
06/01/04, 18:38
Waarom eigenlijk persé een belgische host? Betaling gaat tegwoordig wel goed hoor tussen nl/be ;)

The MAzTER
06/01/04, 18:39
www.priorweb.be of zoek een nl aanbieder

wdv
06/01/04, 18:39
Hoi WhiteDog,

Wilt u alleen een Belgische hoster, of zou een Nederlandse hoster ook goed zijn? Indien een Nederlandse hoster ook goed is, zou ik u graag een aanbieding doen, echter zal dit topic hiervoor wel verplaatst moeten worden naar het goede gedeelte.

Jozke
06/01/04, 18:54
Er zijn hier wel een aantal Belgische hosts aanwezig waar je via overschrijving kan betalen (zoals wij). Maar het is een feit dat je even makkelijk een overschrijving kan maken naar een NL host.
Verplaats het topic, en je krijgt vanzelf een reeks interessante aanbiedingen.

Phantium
06/01/04, 19:26
www.solidweb.be is wel een goede belgische host. :)

faisj
06/01/04, 20:38
Origineel geplaatst door WhiteDog
Enkele uren geleden werd mijn hosting bij www.linuxwebhost.com afgesloten omdat ik een PLAATJE genaamd "rootkit.png" op mijn server had staan. Het is compleet belachelijk om mensen af te sluiten voor een plaatje! Ik zoek dus nu dringend een nieuwe host voor mijn afgesloten domein en het andere domein dat ik er nog lopen heb.

De eisen:
Een Belgische host waar ik met overschrijving kan betalen.

Ik zoek:
100 Mb webspace
5 Gb transfer
Subdomeinen
PHP, CGI, Perl, ... the usual

En belangrijk: dat er bij problemen gewoon gepraat word met de klant en men niet direct accounts gaat sluiten, sites gaat deleten en ongevraagde upgrades gaat doen!

kan je meer vertellen over rootkit.png :)

Yoram
10/01/04, 23:38
Ik zou inderdaad ook wat meer over dat plaatje willen weten.

Overschrijdt een site bij mij de regels niet in ernstige mate dan zal deze inactief worden gesteld, waarna contact met de klant word gezocht.
Word er in zeer ernstige mate niet aan de regels gehouden dit kunnen ook plaatjes zijn dan zal ik de hosting ook gelijk afsluiten. Ik ben dus benieuwd naar wat meer info over het plaatje.

iFast
11/01/04, 18:30
hmmm zal wel leuk verhaal achter gaan. Denk dat er heel wat achter zit in iedergeval dan hij ons probeert te vertellen :).

AlfaHosting
12/01/04, 18:58
Betalen met een IBAN cde gaat inderdaad erg eenvoudig, maar toch merk ik dat vanuit Nederland er heel wat mensen problemen hebben met die nummers, meteen de reden dat we ook in Nederland een rekening geopend hebben.

Vreemd is dat sommige Nederlandse banken blijkbaar toch nog kosten aanrekenen bij gebruik van zo een IBAN code.