PDA

Bekijk Volledige Versie : Fiberring punt Com



DennisP
05/01/04, 17:20
Was ik leuk aan het surfen kwam ik fiberring.com tegen, leuke site enzo, en ik dacht zo zo nog nooit van gehoord van die carrier.

Dus ik zoeken en zoeken en zoeken en zoeken.

Kom uit op LeaseWeb, wat heeft leaseweb hier dan mee te maken, want als dit zo is, dan is het echt complete shit wat er op die page staat.

Helpt iemand ff mee zoeken? Wie nou fiberring.com is.

wdv
05/01/04, 17:23
Leaseweb zit met kantoor in Utrecht.. op de "Contact us" pagina hebben ze het over Amsterdam.

euro-access
08/01/04, 01:20
kvk leaseweb Cor Swinkels

KVK fiberring Cor Swinkels

Duidelijk dus

Phobos
08/01/04, 09:57
Leaseweb is gewoon fiberring...
En al die lulverhalen van leaseweb, neee fiberring is geen leaseweb etc..
fuck off

The MAzTER
08/01/04, 13:21
Ik begrijp het niet helemaal?

Waarom zou iemand geen tweede bedrijf mogen starten en haar diensten internationaal mogen aanbieden?

Vraag me alleen af hoeveel medewerkers leaseweb in dienst heeft. Aangezien het meeste non-support contact via Cor loopt.

WebBizz
08/01/04, 13:29
Origineel geplaatst door The MAzTER
Vraag me alleen af hoeveel medewerkers leaseweb in dienst heeft. Aangezien het meeste non-support contact via Cor loopt.

http://www.leaseweb.nl/portfolio/leaseweb_team.htm

tom
08/01/04, 13:59
17 mensen, niet slecht :)

Blurp
08/01/04, 14:08
ik kan ook 30 mensen op me site zetten :)

Phobos
08/01/04, 15:04
Ik dacht dat leaseweb uit 4 man bestond :)

electric
08/01/04, 15:46
gezien me eigen ervaring dat er geregeld dingen mis gaan zullen ze echt niet uit 14 mensen bestaan hoor. zoals Phobos zegt hooguit 4 maar meer verwacht ik ook niet. en dat hele fiberring.com is gewoon een 2e bedrijfs naam van leaseweb. en dat hele lul verhaaltje van hun eigen 'cityring' klopt ook voor geen meter want ze hebben gewoon een Vlan over de bestaande CityRing. ( en de verbinding tussen redbus en TC2 is nog geregeld bagger ook )

voor zo ver mijn mening er over :)

iFast
11/01/04, 18:55
17 mensen, niet slecht dat is inderdaad niet slecht. Maar dat is ook wel nodig als je een goed bedrijf met veel klanten hebt :).

Maar ik begrijp ook nog niet helemaal wat dat fiberring.com, moeten ze me toch is effe uitleggen :).

kickuh
11/01/04, 21:24
Zit Fiberring niet tegenover Redbus?

DennisP
12/01/04, 10:33
Origineel geplaatst door The MAzTER
Ik begrijp het niet helemaal?

Waarom zou iemand geen tweede bedrijf mogen starten en haar diensten internationaal mogen aanbieden?

Vraag me alleen af hoeveel medewerkers leaseweb in dienst heeft. Aangezien het meeste non-support contact via Cor loopt.


Hoho, wacht even, ik zeg daar helemaal niets over... Ik vroeg het mij alleen af, want fiberring.com is een bullshit page. Daar worden bepalingen gedaan van dat wat er op die page staat van hun is.

Zoals bullshit quote nummero uno:



FiberRing is the leading provider of optical solutions in major metropolitan markets across Europe.
FiberRing has constructed dense local fiber optic networks that connect to the national fiber optic infrastructure. This permits customers to bring a fiber optic connection directly to the end user. Learn more



Leading provider? Fiberring has constructed... WAT?

Maar ik kan heel die page gaan ontleden met constructie fouten en foutieve beweringen, maar daar heb ik geen zin in. Ik wilde alleen weten of het iets te maken had met LeaseWeb. Dat weet ik nu, en trek daar mijn eigen conclusie uit.

De conclusie die ik trek is het bovenstaande, bullshit dus. En maak ik me dus geen zorgen meer. :)

Phobos
12/01/04, 10:36
Fiberring huurt gewoon een glasvezel ring in amsterdam, dat kan iedereen doen. Of misschien huren ze er GEEN maar hebben ze gewoon overal 100mbit vlans?

Ik dacht dat netholding er ook 1 had :)

DennisP
12/01/04, 10:45
Dat is correct. Die hebben ook een gehuurde fiberring. Het zelf doorblazen van de fibers was iets TE. :P

Phobos
12/01/04, 10:51
Wanneer je een vlan over een vlan laat lopen worden de pakketjes toch kleiner?

Lijkt erop dat fiberring dit doet?

ProServe
12/01/04, 11:35
Origineel geplaatst door kickuh
Zit Fiberring niet tegenover Redbus?

Eeh, tegenover Redbus zit wel een partij die wat met glas doet, alleen dan bij auto's :)

Phobos
12/01/04, 12:09
Denk dat het een vlan via een andere partij word, heb wat speedtests gedaan, haal maximaal 48mbit over een 100mbit vlan. Hier betaal ik dus niet voor!

Ook hebbik packetloss, kan alleen niet vertellen of dat aan fiberring zelf ligt of aan redbus, het vlan word van redbus 2F naar 2E geswitched via de redbus switches.

Iemand suggesties voor een betrouwbare partij die een goed vlan kan leveren waar ik ook werkelijk 100mbit haal?

InstantXs
12/01/04, 12:30
Trueserver?

Blurp
12/01/04, 12:36
ligt eraan waarheen

Xuma
14/01/04, 13:14
Wat is het voordeel van zo'n vlan?

Blurp
14/01/04, 13:21
weet je wat een VLAN is?

Xuma
14/01/04, 13:24
Ongeveer... Maar haal je het geld er wel uit bedoel ik beetje vraag fout gesteld.

Blurp
14/01/04, 13:46
Nou wat denk je zelf?

Of een eigen glasvezel van Redbus naar Sara laten schieten of huren
of een stukje op een bestaande glasvezel afnemen.

mdf
20/11/04, 14:47
Origineel geplaatst door Phobos
Wanneer je een vlan over een vlan laat lopen worden de pakketjes toch kleiner?


Even een 'domme' vraag, maar kan dat dan? Dus je huurt een vlan bij partij X en stuurt daar verkeer overheen in verschillende vlans?

veenman
20/11/04, 15:10
Zover ik kan zien zijn LeaseWeb BV en Fiberring BV toch compleet verschillende bedrijven, het zijn 2 aparte rechtspersonen, al vallen ze allebei onder de zelfde 2 holdings.

Cliff
20/11/04, 15:14
Origineel geplaatst door Synssans


Even een 'domme' vraag, maar kan dat dan? Dus je huurt een vlan bij partij X en stuurt daar verkeer overheen in verschillende vlans?

Ligt eraan hoe zijn hun VLANs implementeren. Bij Foundry en Extreme is er in ieder geval een feature waardoor je vlans op vlans kan stapelen.

http://www.foundrynet.com/solutions/appNotes/GlobalEthMetro.html

Super Aggregated VLANs noemt Foundry het.

Pantsy
20/11/04, 15:18
Open voortaan een nieuw topic!!! Zo worden er weer onnodig oude koeien uit de sloot gehaald.