PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand ervaring met webvisuals



Wampie19
05/01/04, 11:51
Beste Mensen,

Ik loop een tijdje al te zoeken naar wat hosters en heb her en der wat informatie ingewonnen over verschillende hosters.

Nou liep ik tegen webvisuals aan.
Ik weet niet of iemand dit bedrijf kent of enige ervaring hiermee heeft?

Hun url is www.webvisuals.nl (als je hier url's mag posten).

Ben dus van plan om op korte termijn een eigen website ergens te hosten.

In iedergeval heel erg bedankt.

Cor

Trexif
05/01/04, 13:22
Wel erg duur,
Hier op het forum zou je mooieren goede aanbiedingen kunnen krijgen denk ik.
maar verder geen ervaring mee

DiedX
05/01/04, 13:26
De prijs valt me wel mee. Je schijnt een control-panel te krijgen, maar hij lijkt op een niet-CP machine te staan:

Aanmaken van een domeinnaam:

$host = getenv("HTTP_HOST");

if(eregi("leden.uwdomein.nl", $host)) { $verwijzing = "http://www.uwdomein.nl/leden.html"; }
if(eregi("zoeken.uwdomein.nl", $host)) { $verwijzing = "http://www.anderdomein.nl/zoeken/"; }
if(eregi("klaas.uwdomein.nl", $host)) { $verwijzing = "http://www.provider.nl/~klaas/"; }

if($verwijzing == "") { $verwijzing = "/index2.html"; } ?>

:x

Ik zou doorzoeken!

iFast
05/01/04, 13:33
Ik sluit me aan bij Diedx doorzoeken en op dit forum zul je veel beter en kwalitatief gezien betere hosters vinden!

Wampie19
05/01/04, 13:46
Mij gaat het niet echt om goedkoop en ik moet toch zeggen dat de prijs wel mee valt.

Kwaliteit is voor mij het belangrijkste.
Maar als niemand met dit bedrijf ervaring heeft zal ik nog wel even verder kijken.

Anders probeer ik het gewoon bij hun.
Ik kan namelijk p/mnd betalen zag ik en je opzegtermijn is ook 1 maand.

Daar durf ik nog wel € 5 a € 15 euro voor over te hebben.

Jammer dat niemand met dit bedrijf ervating heeft.

Cor

xserve
05/01/04, 14:55
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord. Maar ik vind hun prijzen niet hoog hoor. Vind het wel redelijke prijzen. Wel iets aan de bovenkant van gemiddeld.

WebVisuals
06/01/04, 15:28
Hoi Wampie,

Toevallig zag ik je bericht hier staan, ik zal even een aantal dingen vertellen:

- Wij zijn sindskort overgegaan op een nieuwe eigen server, zodat wij alle controle hebben op wat er precies gebeurt. Dit komt vooral ten goede aan de service die wij kunnen bieden.
- Momenteel zijn we bezig om een ControlPanel te schrijven waarmee de gebruiker zelf zijn dns, email e.d. kan onderhouden.
- Wij geven 24/7 telefonische support, mocht er iets misgaan volstaat een telefoontje om een en ander recht te trekken.

Ik durf te zeggen dat wij voor deze prijs hoogwaardige hosting en service/support kunnen verlenen.

Met vriendelijke groet,

Dennis Haarbrink
WebVisuals
dhaarbrink@webvisuals.nl

electric
06/01/04, 15:52
Origineel geplaatst door WebVisuals

Ik durf te zeggen dat wij voor deze prijs hoogwaardige hosting en service/support kunnen verlenen.

Dat zegt elk bedrijf over zich zelf, dus persoonlijk vind ik dat een beetje erg slappe opmerking :)

Mikey
06/01/04, 20:24
"Wij geven 24/7 telefonische support, mocht er iets misgaan volstaat een telefoontje om een en ander recht te trekken."

Hehe moet je hem bellen dat je je wachtwoord vergeten bent om 3 uur s'nachts :P

Wampie19
07/01/04, 18:53
Hallo,

Ik zie dat Dennis van dit bedrijf ook hier op dit forum actief is.
Wel grappig dat er toch best wat bedrijven via dit forum handelen.

Inderdaag is de post wel een beetje "standaard", maar daar is op zich niks mis mee als ze het kunnen naleven.

Daarbij vind ik het altijd jammer dat er mensen zijn die daar dan direct weer enkele "onzinnige" opmerkingen over maken.

Ik wou met deze topic wat meer ervaringen van andere met dit bedrijf verzamelen.

Cor