PDA

Bekijk Volledige Versie : Stageplaats aangeboden (Dordrecht)



AlterNET
04/01/04, 16:24
Per half januari / begin februari hebben wij een stageplaats beschikbaar voor PHP / mySQL ontwikkeling in Dordrecht.

Vereisten:

- tenminste 100 dagen
- HBO of WO niveau
- Kennis van PHP / mySQL (het is niet de bedoeling dat je de taal gaat leren, maar dat je een opdracht doet in overleg met school)
- kennis van Linux

Wat bieden we:

- na akkoord van school en van ons een stagevergoeding

Reacties kunnen naar mijn email of als privebericht.

Ric

reneovertoom
05/01/04, 13:07
Grappig, ik zag jullie stage staan op stages.nl en ik heb deze stage uitgeprint, en bij het stapeltje "leuk" neergelegd :)
Overigens, ik zag op de site dat jullie een plaats voor organisatie en marketing/sales hadden?

Studie: Commerciele Economie HBO
3e jaars
Aanvang stage: Februari


Ikzelf kom uit R'dam vandaar dat ik eerst hier in R'dam zal gaan zoeken ;)

The MAzTER
05/01/04, 13:21
Origineel geplaatst door AlterNET
- Kennis van PHP / mySQL (het is niet de bedoeling dat je de taal gaat leren, maar dat je een opdracht doet in overleg met school)


waar is een stage anders voor :D

AlterNET
05/01/04, 15:25
mmm.... je wil niet weten wat voor soort 'horror' verhalen je soms hoort van studenten die bij ons komen stagelopen. Meestal na de terugkomdag.

Vandaar dat wij een vrij stricte wijze hanteren om in overleg met school tot een goede stageopdracht te komen, en deze ook gedurende de stage in de gaten te houden.

Enne, de marketing en sales stage die op onze site staat is ingevuld, alleen komend najaar ;-) kan nog.

Ric

reneovertoom
05/01/04, 16:15
Tjah....jammer :) Succes met het vinden van een whizzkid :D