PDA

Bekijk Volledige Versie : Sitecheck TPA Webhosting



Ties
04/01/04, 14:34
Hoi,

Ik zou graag alle kritiek, aanmerkingen, opmerkingen, tips en complimenten horen over de site van TPA Webhosting. Hij staat nog niet 'officiëel' online maar jullie kunnen hem alvast bekijken via http://www.tpawebhosting.nl/diensten/ . Vanaf daar kun je een beetje rondbladeren :)

Alvast bedankt.

P.S. Let niet op de 'slogan'. Die is nog ter opvulling. Morgen beginnen de echte brainstormsessies..

Grumpy
04/01/04, 14:46
Eerste indruk: ziet er ok uit.

Als je met de muis over de links gaat, wordt het tekst groen. Het is dan onleesbaar en niet prettig voor de ogen.
Als er een keer op die links is geklikt, dan verandert de kleur nietmeer als je met de muis eroverheen gaat. Bug?

Contactgegevens. Ik zou eerst de adressen plaatsen met kvk- en bankrekeningnummer. Daarna de emailadressen en als je het zo graag wilt.... onderaan de IM gegevens.

Bestellen link werkt niet.

Ties
04/01/04, 14:53
Origineel geplaatst door Grumpy
Als je met de muis over de links gaat, wordt het tekst groen. Het is dan onleesbaar en niet prettig voor de ogen. Als er een keer op die links is geklikt, dan verandert de kleur nietmeer als je met de muis eroverheen gaat. Bug?
Dat het onleesbaar wordt ben ik het niet mee eens.. Maar ik zal het veranderen. Ook dat wanneer je er al eens op geklikt hebt dat de kleur niet meer verandert.


Origineel geplaatst door Grumpy

Contactgegevens. Ik zou eerst de adressen plaatsen met kvk- en bankrekeningnummer. Daarna de emailadressen en als je het zo graag wilt.... onderaan de IM gegevens.

Bestellen link werkt niet.
Doe ik. Bestelpagina is in de maak.

Bedankt :)

iFast
04/01/04, 15:18
Heerlijke site :) mijn complimenten, van z´on site geniet ik gewoon :D.

superior-is
04/01/04, 15:51
Hopelijk krijg je je logo nog wat 'crispier' dan hoe deze nu online staat. Verder zal ik zeker je site ook 'ns bekijken in een gecko browser (http://www.mozilla.org), want ik denk dat het font iets te groot wordt gerenderd. Persoonlijk vind ik het de groene mouseover ook erg licht op een witte achtergrond (zit nu op een laptop te werken en dan heb je niet zo'n goed kleurcontrast als op een crt monitor).

Verder zag ik dat je een CSS gebruikt, maar daarmee kan je ook inline stylen. Dus waarom ik nog font tags voorbij zie vliegen is mij een raadsel.

Dat waren een beetje mijn *hopelijk opbouwende* kritieken, want ik vind het een nette rustige website. Misschien, zou ik de groene accent kleur nog iets duidelijk terug laten komen (misschien in de footer), maar voor de rest -- erg netjes.

Mikey
04/01/04, 16:10
fris strak rustgevend en professionele uitstraling... Ziet er goed uit !

Guust
04/01/04, 16:14
Layout ziet er goed uit alleen alle teksten zijn afkomstig van www.xxlwebhosting.nl :huh:

iFast
04/01/04, 16:23
Je hebt gelijk die webhosting pagina komt wel daarvandaan 100% zeker. En de layout een beetje en het menu maar meer ook... Misschien reseller van XXL?

Ties
04/01/04, 16:33
Voordat jullie allemaal boos worden, goed gezien :) Ben inderdaad reseller van XXL Webhosting. Daar komen ook de meeste (bijna alle) teksten vandaan (met toestemming).

iFast
04/01/04, 16:42
Jah ik heb wel hersens ;). En ik word er niet boos om hoor :).

ThePostman
04/01/04, 19:10
Wow wow wow. Das wel een ziekelijke site! Echt waar. (Zeg ik ook alleen maar omdat ik die livecams zo cool vind :P:P) Ik heb zojuist een kwartier naar live webcam 1 gekeken. Hopend dat er iemand zou komen...maja gebeurde niks :(.

Nou even serieus:
Zeer goed verzorgde site. Lekker simpel mar weer niet te. En op het eerste oog goede service wat betreft de uitleg.

EDIT Reseller? Hmz het klonk zo mooi

Ties
04/01/04, 19:17
Dankje. Over die live webcams, ik ben er ook aan verslaafd..
Moet je morgen overdag eens een keer kijken, ik garandeer je dat je iemand ziet. Dat is echt leuk ... :)

ThePostman
04/01/04, 19:38
Oh cool!

Rik
04/01/04, 19:43
Gaat dit om een site check of gaan we gezellig keuvelen ??

Andrew
04/01/04, 19:59
Origineel geplaatst door Ties
Dankje. Over die live webcams, ik ben er ook aan verslaafd..
Moet je morgen overdag eens een keer kijken, ik garandeer je dat je iemand ziet. Dat is echt leuk ... :)

Je host (XXL Webhosting) is nu bezig in zn rack op cam 3 :p

Edit: sorry Rik.

superior-is
04/01/04, 21:44
Origineel geplaatst door Andrew


Je host (XXL Webhosting) is nu bezig in zn rack op cam 3 :p

Edit: sorry Rik.

Niet om te bitchen, maar je zit naar kasten van Proserve te kijken welke staan in hun ruimte bij redbus met hun lijnen. En nou weer ontopic.

Andrew
04/01/04, 22:19
Ja maar op cam3 die 2e kast is van XXLwebhosting


Laatste keer offtopic.