PDA

Bekijk Volledige Versie : Windows (game) control panel



FM-Woodie
04/01/04, 13:32
Hey all,

ik ben Woodie, hoofdadmin van www.fragmania.net (#fragmania.net op QuakeNet)

wij zijn druk bezig met de ontwikkeling van een control panel voor windows(!)

we hebben de volgende features:

- server starten/stoppen
- MODswitch naar 2 pre-definde MODS
- Server configs aanpassen
- Configs activeren dmv. rcon
- rcon pw veranderen
- server password veranderen
- adminmod CFG edito
- adminmod user.ini editor ( gejat van am.net ;D )
- map upload/zip uitpakken dmv een upload (server side)
- een volledig rcon panel INCL log functie
- iedere pagina die word bezocht door een bepaalde gebruiker
- een log functie voor de Clanleader zodat hij kan zien (en zijn trustees) wie er op welke page is geweest
- de mogelijkheid om het over meerdere boxen (computers,servers) te
verdelen
- steam update functie/afbreken zodat de server kan geupdate worden naar de meest up-to-date versie

Wij gebruiken asl toevoeging gezien asp standaard niet veel kan maar het toch onder windows 2k(3) (advanced) (enterprise) server moet draaien:

Adexservice
ASPupload
ASPzip

nou zou ik graag wat feedback willen hebben over hoe en wat jullie er nog in willen zien, gezien er (bijna) geen windows cp's zijn!

en de prijzen wat denken jullie daarvan?

Groeten Woodie

/edit typo

xserve
04/01/04, 14:40
Ik zou zeggen kijk eens naar cPanel en Plesk, kijk wat die kunnen: zoiets moet je toch wel in huis hebben.

De prijs: denk dat je onder de 300/400 euro moet zijn wil het nog een beetje interessant zijn.

Grumpy
04/01/04, 14:48
Origineel geplaatst door xserve
Ik zou zeggen kijk eens naar cPanel en Plesk, kijk wat die kunnen: zoiets moet je toch wel in huis hebben.

De prijs: denk dat je onder de 300/400 euro moet zijn wil het nog een beetje interessant zijn.
Lees nou eerst het bericht. :)

Het gaat over een CP voor Half-life op Windows.

FM-Woodie
04/01/04, 14:54
idd lalala ;P

FM-Woodie
04/01/04, 15:22
iemand nog feedback?

superior-is
04/01/04, 16:01
Eventjes het subject veranderd, misschien dat er wat meer reacties volgen. Trouwens gun de mensen ook de tijd om te kunnen reageren. ;)

unex
04/01/04, 16:30
waarom ASP?

FM-Woodie
04/01/04, 17:23
omdat ASP de scripting taal van windows is....Ga ik PHP gebruiken dan worden er sommige features uit gezet in 't CP, omdat sommige functies van PHP niet werken onder windows

DeWebhosters
04/01/04, 17:45
De laatste tijd lijkt het wel of de game panels als paddestoelen uit de grond groeien, maar toch mis ik wat...Wat dachten jullie van een demo ? Laat eens een keer wat zien, hoe een panel eruit gaat zien, of iets dat werkt. Heb al verschillende topics gezien waar tot op heden niet meer op word gereageerd. Maar zoals ik het zie pakken jullie het aardig serieus aan.

FM-Woodie
04/01/04, 18:05
Origineel geplaatst door DeWebhosters
De laatste tijd lijkt het wel of de game panels als paddestoelen uit de grond groeien, maar toch mis ik wat...Wat dachten jullie van een demo ? Laat eens een keer wat zien, hoe een panel eruit gaat zien, of iets dat werkt. Heb al verschillende topics gezien waar tot op heden niet meer op word gereageerd. Maar zoals ik het zie pakken jullie het aardig serieus aan.

punt 1:
het probleem is...screens geven 1e indruk, gezien ons design klote is zal er een slechte eerste indruk ontstaan

punt2: Wij pakken het inderdaar serieus aan gezien het in de eerste instantie voor eigen gebruik gaat worden....

markME
05/01/04, 11:41
Kun je mij voorzien van een Gamecontrol panel voor linux.... met een cool design en gebruikvriendelijk


Mark ME (pb mij)

FM-Woodie
05/01/04, 19:27
daarvoor moet je bij "arjan" zijn, of anders even googelen kep er zelf een die was niet gratis maar daar heb ik wat ideetjes vandaan