PDA

Bekijk Volledige Versie : Server onderhouder gezocht



ThS^
04/01/04, 13:19
Hallo,
Wij zijn nu al een tijdje bezig met het registreren van domeinnamen voor klanten.
Nu zouden wij graag webhosting kunnen leveren aan onze klanten onder de naam intoworld.
Dus nu zijn wij op zoek naar iemand om onze technische kant te versterken.
Degene zou dan de server moeten onderhouden en eventuele klanten helpen met technische problemen.
Wij zullen een server huren, welke server we huren bespreken we met de onderhouder.
Onze belangrijkste eis is dat je altijd goed bereikbaar bent, dit betekend dus op zijn minst 5 dagen per week.

Het zou mooi zijn als je zelf ook servers verhuurd, dan hoeven we niet meer verder te zoeken naar een server ;)

Dus als je intresse hebt, post hieronder hoevaak je beschikbaar zou zijn, ervaringen met onderhouden, leeftijd, of je ook servers verhuurd, alles wat van belang kan zijn (post je dit liever niet in het openbaar, stuur mij dan een Privebericht)

Met Vriendelijke Groet,
Thijs Dil,
Jeroen Romate,
Stijn Kruijssen,

Aike
04/01/04, 13:24
Even nieuwsgierig, hoe gaan jullie beoordelen of de beheerder z'n werk goed doet ? En de beheerder krijgt hier salaris voor ?

/me is bij nader inzien toch niet geïnteresseerd, heb al genoeg servers in beheer ;)

[QWS]
04/01/04, 13:25
misschien is een dedicated dan beter. die zal alleen geen support geven aan jouw klanten dan, maar uiteraard wel aan jouw.

Deimos
04/01/04, 13:27
Is er nog een voorkeur kwa OS? Zelf kan ik bijvoorbeeld FreeBSD goed onderhouden maar zodra je wat vraagt over bijv. RedHat, SuSe of een andere variant kom ik niet verder dan de absolute basis.

ThS^
04/01/04, 14:18
Uiteraard krijgt de onderhouder betaald, over salaris onderhandelen we wel.
En Deimos, er is geen voorkeur kwa OS :)

superior-is
04/01/04, 15:32
Wat anders ook mogelijk zou kunnen zijn is de zogn. managed dedicated oplossing. Hiervoor moet je goed kijken wat de betreffende provider onder managed verstaat. Zo is ook de mogelijkheid dat er een server wordt gehuurd, maar dat je ook een x aantal uren een systeembeheerder 'erbij' krijgt.

sdetroch
04/02/04, 22:47
Mocht het nog nodig zijn, dan kunnen wij u een dedicated server verhuren, waar wij (inbegrepen in de huurprijs) 2 uur per maand gratis werkzaamheden verrichten op aanvraag. De rest van de uren aan 75€/u excl btw. Indien interesse, gelieve uw exacte wensen te mailen naar info@sitehosting.be (O.S Windows 2003)

Groetjes,
Sven

Pantsy
04/02/04, 23:00
Wij bieden ook Managed dedicated servers aan, wellicht intressant om eens de opties door te nemen?

R3diensten
13/02/04, 22:29
Heey jeroen, stijn en thijs (jullie zitten wel in me msn)

Neem eens contact op met wobbeltje (cb, msn, email etc)

ken wel iemand ;)

WebBizz
13/02/04, 23:00
In dit forum kunnen geen aanbiedingen worden gedaan voor een managed dedicated server, wellicht de moeite waard om even te verplaatsen?

chielsen
13/02/04, 23:41
Volgens mij hebben ze allang iemand...