PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijwilligers gezocht voor website



ThePostman
04/01/04, 02:05
Hm lama

Rik
04/01/04, 02:34
Ik zie de relatie niet zo moet ik zeggen.
Die mensen die je nodig hebt, die zijn dan puur voor design, of zijn ze er om adviezen te geven o.i.d. ?

Ik denk dat je NETadvice verkeerd inschat.
We richten ons niet specifiek op Webhosters, maar op startende (internet-) ondernemers in het algemeen.
We werken niet alleen met designers, maar ook met Marketeers, juristen en consultants (IMK).

xserve
04/01/04, 13:06
Ik snap het ook niet helemaal. Als je zoiets als NETadvice wil oprichten dan zou ik eerst maar eens een opleiding gaan volgen?

rq
04/01/04, 13:25
Een website met betrekking tot het internet.

Das wel een behoorlijk brede taakomschrijving vind je niet? ;)

[QWS]
04/01/04, 13:44
er staat uberhaupt nog weinig over jouw eigen idee..

ThePostman
04/01/04, 13:57
Oke mijn bedoeling:

Mensen advies geven over webhosting. Wat ze het beste kunnen kiezen en waarom. Waar ze op moeten letten en hoe ze het aan moeten pakken. Overigens als er problemen zijn met een hosting dan kunnen ze ons vragen om ze digitaal te helpen.

Wat ik zoek is geen designers maar mensen die juist advies kunnen geven en niet alleen hun eigen bedrijf gaan promoten door middel van deze website.


Iets duidelijker? Sorry Rik maar ik heb je website niet echt zo goed bekeken. :(

xserve
04/01/04, 14:33
Nee, dan is NETadvice geen goed voorbeeld. Helemaal niet zelfs.

Grumpy
04/01/04, 14:36
No offense, maar voor professioneel advies willen mensen geen 16-jarigen met basis kennis over.... mysql.. php... etc.

Voor basiskennis hebben ze startpagina voor. php.pagina.nl en je hebt honderden sites voor beginners.

Als je zoiets wilt starten, doe het dan goed, en zoek mensen die weten waarover ze praten.

Het is trouwens wel raar dat je NETadvice opnoemt. NETadvice is een bedrijf, jouw site draait met vrijwilligers. Er is totaal geen verband. Behalve dan het "advies" gedeelte.

ThePostman
04/01/04, 14:46
Hmz...Lama..topic kan dicht